fredag 4 augusti 2017

Sorglig dag 2 År sedan Älskade Wille somna in i min famn :( R.I.P Älskade Wille-killen !! Underbart att Fina Man & Fru Rosendahl Johanna,Jim kom med sina underbara Barn My ,Vincent,Melwin,Theodor =)



Godkväll på er alla våra fina läsare ,Idag är de en sorglig dag med mycket blandade känslor eftersom det är 2 år sedan min älskade Wille-kille somna in i min famn :( 
Den VÄRSTA dagen i mitt liv & en dag jag alltid kommer ha ångest för :( 
Är så tacksam att min lillasyster Linda ,Hampus & Salim var här denna dag & stötta & Trösta .Hade behövt henne i dag oxå men är ju så långt bort :( 
Självklart har jag tänt ljus för min älskade Wille & kan säga det har runnit massa tårar av saknad & smärta fast det gått 2 år så är smärtan lika extrem & det är så tomt & saknaden finner jag inga ord som räcker till !!! 
R.I.P Min Älskade Pälskling Wille ,Jag Saknar & Älskar dej världens finaste Livskamrat & hund !!! 
Det roliga idag som var väl behövligt var att våra underbara vänner Man & Fru Rosendahl Jim & Johanna kom hit med sina fina Barn My,Vincent,Melwin & Theodor =) 
Angel & My leker & busar & har tjej grejer ihop så dom smet upp på över våningen för dom ville va ifred från killarna en stund =) 
Dom är så söta ihop Angel & My =) 
Sen om man tänker på deras namn & sätter ihop de så blir det ju " MY ANGEL" Visst är det sött =) 
Vincent & Melwin & Theodor körde fyrhjuling & Busa & Hade super kul =) 
Sen åt alla barn Mat som fina Fru Johanna hade med sej =) 
Kan bara säga att vi är så berikade som har så fina vänner & Vi har så kul ihop & alla barn har ju så otroligt kul ihop & busa & leka kan dom haha =) så var mycket skratt & bus här hemma LOVELY =)
Ni ser alla underbara bilder på oss & barna på andra bloggen så massa där som vanligt så skynda in & kolla =)  
Idag är det 2 år sedan min älskade Älskling Wille somna i min famn :( 2 år av sorg & smärta !! 
Min Underbara Fina Pälskling Wille-Killen ,Gud vad jag saknar dej !!! 
Världens finsate Hund ,min älskade Wille-Kille så Älskad & Saknad !! 
Jag Älskar dej Wille & Saknar dej så extremt mycket !!! Skulle göra vad som helst för att få dej tillbaka !!! 
Älskade Angel & My spelar lite =) 
Prinsessorna Angel & My =) 
Underbara Fina Angel & My !!! 
Självklart en instagram på Älskade Angel & My !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!!
Mammis & Pappis Älskade Docka Ange äter pannkakor med fina My =) 
Tjejerna My & Angel har super kul ihop =) 
Älskade Angel & My har alltid så kul ihop & dom babblar om att Dom ska sova över hos varann haha men snart ska vi åka ner till dom & tillbringa en helg i deras nya hus & då får tjejerna busa hela helgen =) 
Underbara Angel & My blev mycket skratt & bus =) 
Underbara Prinsarna Vincent & Theodor =) 
Fina Theodor & Vincent busar & äter god mat =) 
Underbara Fina Bästa Vännerna Angel & My tänk vad kul dom 2 har ihop =) 
Fina Melwin & Vincent =) 
Fina Melwin & Vincent =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel busar med Chassi =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel har kul med Chassi =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel spexar =) 
Fina Underbara Angel spexar med sin nya badmössa hon fick igår av Pappi =) 
Prinsessan Angel busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid Lika Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Denna söta masken fick Angel i går av Pappi när dom åkte upp till fjällen =) 
Även denna Cars tidning =) 
Angel fick denna coola haj badmössan & lite roligt godis av Pappi i går på deras far & Dotter dag =) 
Underbart Vi fick Grattis iträddes biljetter till Nolia som börjar nu =) Bra & Ha Firma =) 
Japp, Johanna Du & Jag gumman Fruar & allt =) 
Som ni förstår så har det vart en dag blandat med sorg & samtidigt mycket glädje & skratt för våra underbara vänner vart här & sett till att jag inte tänker för mycket på älskade Wille =) Tack ni finns underbara Er Johanna & Jim =) 
Nu blir det fredags mys här hemma så vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar fredag på er alla våra fina läsare =)
skynda er in på våran andra blogg så ser ni alla underbara bilder på alla barna hur kul dom har & på oss där ,vi har haft en underbar fredag med massa mys med fina Familjen Rosendahl ,Tack ni finns & ska bli underbart tillbringa hela helgen med er för både vi vuxna & Barna har alltid så vansinigt kul ihop =)