lördag 5 augusti 2017

Grattis Älskade Linn 20 År idag !!!Beställt vinter jacka & overall ,mössa & vantar så nu är allt klart =)Angel så lillgammal ,liten blir stor alldeles för fort !!!

Gud Vad Jag Älskar Er alla Mina 4 underbara Barn !!! 
Hipp Hipp Hurra Stort Grattis Min Älskade Stora Dotter Linn på din 20 årsdag =) 
Önskar så jag kunde vart med & fira dej i dag men vi har prata i telen & snapat & haft kontakt ändå & Älskade Angel var med & sjöng så fint för dej i telen & på snap haha =) 
Viktigast var att du fick din 20års present av mej som du önskat dej ,så de märktes du blev super glad ,älskar dej min stora Gumma ,tänk redan 20 år ,vart tar tiden vägen ,det går för fort!!men i mitt Mammi hjärta är du en liten bebis än haha =) 
Vi ska fira dej mer när du kommer hem =)
Idag fira du med din fina Pappa & Din Faster & Din Kille & Hans Pappa & ni snapa & ringde osv så känns som jag ändå var med er =) Tack ni är bäst =) 
Angel har busat & lekt hela dagen & haft super kul med Chassi & Bonzo =)
Angel har även gjort ansiktsmålning & sen lite pussel som hon är så duktig på =) 
Idag beställde jag även Angels Vinter Jacka & vinter overall,mössor,vantar osv så nu är ALLT klart bara invänta att allt kommer hem =) 
Så underbart att vara klar & ute i god tid =) Wiiiie LOVELY =) 
Angel var självklart med & bestämde va hon ville ha & detta blir super snyggt & stilrent ,man får ju tänka på att hon börjar första klass & kan inte komma i barnsliga rosa bebis kläder typ, utan hon ville ha coola fina skolflicke stilen så ,så fick det bli =) 
Angel vägrar att ha rosa fast hade jag fått bestämma hade det blivit rosa haha ...tror jag förstört Angel där med allt rosa ,nu älskar Hon Grönt & ville ha svart/orange overall, jacka  osv så märks att liten blir stor & hon vill ha stil rent & inget rosa bebis aktikt som hon säger  =)
Angel sa " Mamma jag kan inte ha rosa mer för jag är ingen bebis längre,jag måste ha fina kläder som stora flickor har  " hahaha så lillgammal hon är vår sötis ,fast hon har ju rätt ,jag vill nog gärna tro hon är mindre än hon är & min lilla bebis & hade gärna sett henne i rosa söta kläder haha fast nu är det slut med det så nu blir det stil rena flick kläder som hon vill ha =)
Idag körde vi taco mys som vi älskar här hemma & det passar bra nu när det är lördagsmys & regn ute ,de blir mer myspys med alla levande ljus & massa taco & Lördags mys =)  
Skynda in på andra bloggen & se alla snygga kläder & overall jacka osv vi beställt & massa underbara bilder,,, Wiiiie Gud vilket UNDERBART liv vi har & jag är ju så otroligt lycklig så finner inga ord =)    
Hipp Hipp Hurra Stort Grattis min Älskade Prinsessa Linn på din 20 Årsdag !!! Jag Älskar Dej !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNET  Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har ansiktsmålat sej =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel leker & Busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Älskade Angel springer & Busar med hundarna =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel leker kurra gömma med Chassi =) 
Prinsessan Angel så duktig & har så bra hand om djur =) 
Mammis & Pappis älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel & Chassi har kul =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Angel spexar för fullt =) 
Fina Duktiga Angel har bus kul ute med Chassi & Bonzo =) 
Älskade Angel tränar Bonzo & Chassi så duktig hon är & Hon har hört hur Daniel tränar hundarna så hon gör samma =) 
Vår Fina söta Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Söta Angel i snap =) 
Fina Angel snapar =) 
Vår söta Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel så söt i sina snapar =) 
Mammis & Pappis Underbara Kärleksfrukt Angel i en snap =) 
Fina Underbara Angel  tycker det är kul & snapa =) 
Bonzo har jagat upp snövit i trädet haha =) 
Nu blir det Tacomys ,passar bra en regnig lördags kväll =) 
Underbara Angel har kvälls badat & är nu redo för lördags mys =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel !!! 
Vår Älskade Prinsessa Angel redo för Lördags mys =) 
Söta Angel & Chassi ser tv ihop =) 
Prinsessan Angel & Chassi myser =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Linn Så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Linn & Hennes fina Alex !! Grattis igen min älskade Gumma !!! 
Älskade Angel i en söt snap igen =) 
Gud vad skönt det känns att vara klar nu med alla kläder osv till älskade Angel ,nu längtar jag bara tills det kommer så man ser allt passar & är bra så man kan bocka av listan =) 
Nu blir det Familje & Lördags mys här hemma så vi hörs i morgon igen så ha en underbar lördags kväll på er alla våra söta läsare =)
Glöm inte andra bloggen & se alla bilder på Linns födelsedags firande & Angels fina kläder osv massa mer där som vanligt =) 
Lovely Happy Life vi har =)