måndag 7 augusti 2017

Blåbärs smoothie =) Bokat vår resa så imorgon åker vi =) LOVELY =) Daniel.k & Nellie kom & ska sova här =) Plockat krusbär =)

Godkväll Godingar i morse gjorde vi en super god & Nyttig blåbärs smoothie & gudars så gott det var & inte dumt att det är så nyttigt så nu blir de sån lyx smoothie varje morgon med olika bär =) 
Så var en härlig frukost som vi hade ihop med fina Malin =) 
Sen boka jag allt inför vår resa med Daniel.k & Nellie så vi åker imorgon =)
Wiiie vad mysigt & så kul att när vi kommer fram ska vi möta upp våra fina vänner Johanna & Jim & vi ska gå på power park,tropiclandia & Johanna & Jim ska visa oss det Finska Ullared wiiie Gud vad kul vi ska ha =)
Känns skönt att få komma iväg på en till liten mini semester nu innan skolan börjar för Angel ,så blir som ett avslut på sommarlovet =) 
Så i dag har jag fortsatt sortera lite i Angels rum men skulle behöva en hel dag till så är det klart men får ta de när vi kommer hem sen =)
Fina Malin cykla hem & de blev så tomt utan henne direkt ,kommer sakna min lilla Pingu !!! 
Men snart är jag hemma igen & då ska jag & Malin försöka komma på nåt som vi ska iväg på & bara relaxa =)
Daniel.K & Nellie kom & dom ska sova här inatt eftersom vi ska åka så tidigt i morgon =) 
Så Angel & Nellie har busat & lekt hela kvällen =)
Min Älskade Make Tog med sej Angel ,Daniel & Nellie & åkte till lekplats & busa lite så jag kunde greja på lite mer här hemma =)   
Så Nu har jag Packat vår väska & är snart redo för att åka tidigt i morgon bitti =) 
Blir lite extra kul eftersom det är första gången Nellie är utomlands =) 
Ska bli kul att träffa min fina svåger Christian igen & hans dotter Cecilia,det är ju Angels Farbror & Kusin så Angel tycker det ska bli kul åka hälsa på dom igen =) 
De har blivit som en tradition att vi åker ditt varje sommar & går på power park osv ,men denna gången har vi med oss våra Vänner Daniel & Nellie & det är underbart Att Johanna & Jim har sin stuga precis där så vi kan göra Finland ihop =)
Wiiie kolla in andra bloggen massa massa mer där gudars så underbart livet är Love my Lovely Life =)  
YUMMIE!!!! Underbar morgon =) 
Underbart att börja morgonen med en God Blåbärs smoothies =) 
Instagrambild på var resan bär =) 
Kom lite mer packet i dag =) 
Älskade Angel & Nellie =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel visar upp krusbär hon plockat i dag =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel blåser bubblor som bara den =) 
Prinsessan Angel klättrar & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel plockar krusbär igen i en mjölkkartong vi diskat ur !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så vacker & Fin !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Angel,Nellie & Daniel.k =) 
Angel & Nellie hitta en groda här utanför & sprang in & hämta min mobil & tog kort på den =) 
Angel & Nellie hitta en söt groda =) 
Angel tar kort på grodan =) 
Angel & Nellie blev så glada för grodan som dom hitta =) 
Grodan hoppar runt & Angel tar kort =) 
Söta grodan =) 
Älskade Angel tar massa kort på grodan =) 
Ja nu sover älskade Angel & Nellie uppe i Angels rum & Gud vad dom är förväntansfulla & längtar tills imorgon =) 
Jag ska nu packa ihop det sista & göra klart så vi kan åka tidigt i morgon =) 
Gud vad kul det ska bli & så skönt få komma iväg på en mini semester =) & det kommer bli så roligt för Angel få träffa sin Farbror Christian & kusin Cecilia igen =) 
Men jag bloggar som vanligt i morgon kväll men då ifrån Finland så ni får ha en underbar kväll på er alla våra söta fina läsare =)
Skynda in på andra bloggen så ser ni allt där löööövely säger jag bara =)