lördag 8 juli 2017

Vännäsdagarna =) Angel vann stjärnvinster =) Angel gav mej en fin rosa fisk så gullig hon är =) Malin & Jimmy kom Vi Grilla & myste för fullt =)

Hello Godingar i dag åkte vi självklart till Vännäs dagarna & Vi möte upp Linnea & Marcus där & vi hann surra & Babbla en liten stund innan Linnea åkte på jobb =) 
Älskade Angel åkte massa olika karuseller med sin älskade Stora syster Linn & Alex =) 
Älskade Angel vann massa vinster & en stjärnvinst som hon blev super glad för & Angel älskar verkligen gosedjur så hon var så lycklig =) 
Hon har tur vår älskade Gumma =)
Angel var så söt hon vann en fisk & fick välja färg då valde hon en rosa & gav till mej som jag kan ha i bilen ,gud vad gulligt jag blev så varm i mitt Mammi hjärta Tack älskade Gumman så Go du är !!!  
Älskade Linn & Alex åkte oxå karuseller sen hitta Linn lite kläder osv =)
Linn vann en söt Gul elefant gosedjur som hon gav Angel ,som blev super glad få ett gosedjur av sin stora syster så fint gjort & jag blir så rörd när jag ser deras fina syskonkärlek ,gud vilka underbara barn jag har !!
När vi åkte hem stanna vi till hos Daniel.k & Angel lekte med Nellie & Hennes kusiner eftersom Daniel.k har sin syster & hennes barn på besök från stockholm =)  
Det har vart super fint väder & när vi kom hem hämta vi älskade  Malin & Jimmy & sen kom Linnea & Marcus hit & vi grilla & hade super mys & gud vad mycket skratt det blev kan jag lova =)
Kolla andra bloggen som vanligt ;) Massa underbara & roliga bilder där på oss =)  
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Guda Gåvor Angel & Linn !! 
Älskade Angel & Linn busar i bilen =) 
Jag & Mina Älskade Döttrar Angel & Linn !! 
Jag & Mina underbara döttrar Angel & Linn busar i bilen =) 
Jag är Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi ,Mina underbara döttrar Linn & Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Linn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Min Fina Svärson Alex busar =) 
Linns fina pojkvän Alex =) 
Min Älskade make Peter =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Världens Stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel myser med Mammi =) 
Älskade Linn & Alex =) 
Mina underbara döttrar Angel & Linn & Linnea =) 
Älskade Angel,Linn & Linnea vid karusellerna =) 
Underbara Angel,Linn & Linnea busar =) 
Mina underbara Fina döttrar Angel & Linn & Linnea =) 
Prinsessorna Angel & Linn & Alex =) 
Syskonkärlek & bus nu åker älskade Angel med stora syster Linn & Alex =) 
Älskade Linn & Angel & Alex har bus kul =) 
Mina älskade Döttrar Angel & linn & Alex åker virvelvinden =) 
Gud Vad Jag Älskar Er Mina underbara döttrar !!! 
Älskade Angel vann stjärnvinsten & fick välja vad hon ville & hon valde denna stora nalle =) 
Angel tar emot sin stjärnvinst =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sin stora stjärnvinst =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så lycklig över att vinna den stora nallen =) 
Älskade Angel fick välja vilken hon ville av dom stora nallarna & hon valde den gröna söta draken =) 
Angel vann igen =) 
& Hon valde en söt grön nalle ,Angel älskar grönt =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med sina vinster =) 
Prinsessan Angel vann en till söt liten snigel =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel med sina vinster =) 
Underbara Linn & Alex ska åka karusell =) 
Prinsessan Linn & Alex har bus kul =) 
Linn & Akex åker högt upp & fort ner & runt osv =) 
Alex sträcker upp händerna =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel ska dra i ett snöre & man vinner de som är bundet till snöret =) 
Underbara Angel väljer vilket snöre hon ska dra i =) 
Angel valde en grön söt anka =) 
Angel vann & vann & hon fick välja på massa olika =) 
Tack älskade Angel hon vann & valde en rosa fisk som hon gav till mej tack min älskade Gumma så snäll & Go du är ,jag blev så varm i mitt Mammi hjärta =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel ska fiska =) 
Angel fiska upp fiskar & fick räkna ihop siffrorna under & sen se vad man vann =) 
Underbara Angel fiskar för fullt =) 
Hon Fiska ihop till denna söta mask som hon blev så glad för =) 
Nu fiskar Älskade Angel en påse & självklart valde hon den gröna =) 
Angel ska kasta bollar =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel vann denna söta nalle =) 
Världens Bästa finaste & Underbaraste Angel fick en svampbob ballong & en godis käpp =) 
Alex somna i bilen hem & Älskade Linn snapa haha =) 
Underbara Linn !!! 
Älskade Linn & Angel busar i bilen på väg hem =) 
Linn i rolig snap =) 
Så söt älskade Linn är =) 
Älskade Angel i rolig snap =) 
Sötisen Angel i roliga snapar =) 
Underbara Angel & nellie busar en stund för vi stanna till hos Daniel.K på vägen hem från Vännäs =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Älskade Angel & Nellie & Nellies kusiner =) 
Angel hann busa lite med Nellie & hennes kusiner en stund innan vi åkte hem =) 
Underbara Angel leker & busar lite =) 
En snap lite av vår grillning =) 
Instagrambild =) LOVELY med grillat =) 
Nu blir det grillat We Love It =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ska nu äta grillat =) 
Fina Linnea & Marcus =) 
Marcus & Linnea =) 
Fina Malin & Jimmy =) 
Jimmy & Malin busar =) 
Underbara Angel =) 
Angels vinster i dag var en svampbob fyrkant väska =) 
Denna söta gröna tusenfoting =) 
En stor Stjärn vinst & 2 andra vinster =) 
Angels vinster en gul söt snigel & Den Gula söta Elefanten vann älskade Linn & Gav till Angel som blev super glad att få gosedjur av stora syster Linn så gulligt gjort =) 
Angels vinster & den rosa söta fisken gav Angel till mej så gullig hon är & tack min älskade Docka !! 
Köpte en svampbob fyrkant ballong & ett godis käpp med hjul & en stor klubba & en liten nappflaska med godis i =) 
Gud vilken underbar dag & kväll vi haft & Angel är super glad som vann så mycket fina saker & framför allt gosedjur som hon älskar  & har åkt massa karuseller osv =) Nu blir det fortsätta umgås här hemma så vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)
Glöm inte kolla in alla roliga & tokiga bilder på oss i andra bloggen haha =)