tisdag 4 juli 2017

Underbart Att Älskade Linn & Alex kom =) Passa Loke Hela dagen & Pernilla kom på kvällen =) Börja klä om husvagns dynorna =) Bad & bus & mys på hög Nivå =)



Wiiie Gud vad underbart i morse när vi vakna hade Pernilla åkt till jobbet så jag,Angel & Loke åt frukost sen åkte jag & hämta Älskade Linn & Hennes kille Alex vid flyget & gudars så underbart att ha Linn hemma igen & Angel blev så otroligt glad att äntligen var hennes älskade Stora syster hemma igen =) 
Vi har busat ,lekt, badat, åkt fyrhjuling,spelat fotboll osv & haft super kul hela dagen & kvällen & Fina Loke har vart här tills Pernilla sluta jobbet & kom vid ca 19 ,då fika vi & babbla lite innan hon åkte hem.
Älskade Linn ,Angel,Jag & Rebecca gick in & börja måla lite i husvagnen men ska fortsätta mer i morgon =) 
Tyget till att klä om husvagns dynorna kom i dag så jag klädde om 2 st för att kolla hur det blev & wow gud så snyggt detta kommer bli så jag är super nöjd =) 
Älskade Daniel & Rebecca har målat massa i vagnen i dag så nu är snart det första varvet klart av tre =) 
Gud vad jag njuter av att ha barna samlade ,bara älskade Anders som saknas men har ju 3 av mina 4 barn hemma & det känns skönt & lyckan är stor =) 
Så blir massa mys & Bus & skratt =)
Kolla andra bloggen wiiie helt magiskt underbart =)  
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende!!!
Älskade Angel & Loke spelar =)
Prinsessan Angel & Loke spelar lite =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel spelar spel på sin iphone med kompisen Loke =) 
Uff denna äckliga spindeln satt precis vid kanten av min bilruta så jag våga inte öppna rutan medans jag vänta på Älskade Linn & Alex på flygplatsen !!
Älskade Linn Har tagit kort på sej,Mej & Rebecca =) 
Mammis Älskade Linn börjar måla i husvagnen =) 
KÄRLEKSBARNETLinn så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETLinn så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETLinn med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Sötisen Angel med stora syster Linn & Alex =) 
Min Fina älskade Dotter Linn & hennes fina Alex =) 
Äkta syskon kärlek mina underbara döttrar Angel & Linn !! 
Mammis underbara döttrar Angel & Linn har bus kul ihop =) 
Gud Vad Vi Älskar Er Underbara Angel & Linn !!! 
Världens Bästa finaste & underbaraste Angel & Linn !!! 
Älskade Linn & Alex myser & busar i poolen =) 
Underbara Linn & Alex badar & busar =) 
Min fina stora dotter Linn & hennes fina Alex är äntligen hemma =)
Prinsessan Linn & Alex underbart dom är hemma =)
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel busar & badar Med Loke =) 
Fina Underbara Angel & Loke badar & busar =) 
Fina Loke myser i poolen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med kompisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel äter Mc donalds med Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel myser med Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY !!
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad busar & leker med Alex =) 
Prinsessan Angel busar med Linns kille Alex =) 
Älskade Angel har kul med Alex =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Äntligen kom tyget till Husvagns dynorna idag =)  
Så här ser dynorna ut nu innan =) 
En dyna förre & en efter jag klätt om =) 
Otroligt skillnad =) 
Kommer bli så snyggt när det är klart =) 
Klätt om 2 st dynor =) 
Underbart att vara igång med husvans fix =) 
Instagrambild på husvagns dynorna en bild förre & en efter =) 
Chassi pussas med Diva =) 
Diva en hund som Pernilla passar hälsar på Chassi = 
Fina Chassi & Diva hälsar på varann =) 
Söta Chassi & Diva =) 
Chassi & Diva tyckte om varann =) 
Chassi & Diva pussas så söta dom är =) 
Gud vilken underbar dag & känns skönt älskade Linn är hemma & Hennes fina kille Alex =)
Angel är så otroligt lycklig ha både stora syster & store bror hemma =) 
Angel tycker jätte bra om Linns kille Alex så hon har haft fullt upp med massa bus & lek & få vara i centrum & även ha kompisen Loke hemma hela dagen ,så hon somna med ett leende på läpparna ikväll =) 
Nu blir det umgås lite med min älskade Dotter Linn så ha en underbar kväll på er alla så hörs vi som vanligt imorgon igen =)