fredag 21 juli 2017

Shopping med Malin =) Överaska Angel med en stor Minion & Kläder osv =) Linnea kom =) Jag & Malin har Tjej mys =)

 
Hello Godingar idag åkte jag & Älskade Angel &  Malin till stan & möte upp min Älskade Make som tog med sej Angel till en lekpark så jag & Malin kunde shoppa lite själva & jag passa på shoppa lite kläder till Älskade Angel & lite smått & Gott till husvagnen =)
Jag överaska Angel med att köpa den stora Minionen hon önskat sej länge & ja satte fast han i bilbältet & när vi kom hem sa jag till Angel att det siter en kompis bak i bilen & väntar på henne =)
Hon sprang ut & öppna bildörren & Gudars så glad & Lycklig hon blev över sin stora Minion =)
Angel döpte han till Harry & har sen dess haft han vid sin sida =) 
Angel blev super glad för alla kläder & för Pokemon album osv jag shoppa till henne så hon hade fullt upp att prova nya kläder & leka Med Harry =) 
Fått fixat alla husvagns dynor nu & min älskade Son Daniel har satt upp den nya fläkten & kaklet osv så nu är vagnen i stort sett klar ska bara sätta på plats allt så är hon klar så räknar med att på måndag kan hon åka iväg till Motorveckan  =) 
Linnea kom & fika babbla & käka lite med oss =)
Jag köpte gips osv för att Gjuta mina & Angels händer men tog en oval form så de blev inte bra utan ska leta fram en större & rund form tills imorgon så gör vi om det =)
Skynda in i andra bloggen massa massa mer där Wiiie Lovely =)   
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel med Pappi i lekparken =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel är så duktig på att klättra & busa =) 
Mammis & Pappi Älskade Kärleksfrukt Angel så vacker & fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Prinsessan Angel hälsar på Kapten =) 
Jag överaskar Angel & har köpt den stora Minionen =) 
Jag & Malin har shopping gotta de är ju fredag haha =) 
Älskade Angel ska kolla vem som satt i bilen =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel öppnar dörren =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel blev så överraskad & Glad =) 
Underbara Angel så lycklig =) 
Älskade Angel pussar på minionen direkt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Prinsessan Angel blev över lycklig =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel pussar & kramar Minionen =) 
Älskade Angel pussar & kramar sin Harry som hon döpte han till direkt =)
Vår Underbara Angel så Glad =) 
Prinsessan Angel beundrar sin Harry =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så lycklig över sin Harry =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel är över lycklig & Tror knappt det är sant att hon fått denna stora Minin hon önskat sej =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Köpt lite dekorplast till husvagnen =)
Köpte ett Pokemon album till Älskade Angel =) 
Lite vattenballonger till Angel =) 
En liten vattenpistol & vattenspruta =) 
En hårtofs med fläta =) 
Lite nya strumpor =) 
Lite nya kläder =) 
My Little Pony kjol & 2 st toppar till =) 
En kläönning =) 
Ett till set med kläder =) 
Denna mjuka sköna långa kofta med huva & fickor =) 
En till My Little Pony klänning =) 
Älskade Angel provar sin nya Kjol & Topp direkt =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så glad över kläderna =) 
Vår Underbara Vackra Angel !! 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel i sina nya kläder =) 
Angel hjälper till att blanda till gjutningen =) 
Älskade Angel är duktig & hjälper till =) 
Vår Underbara Guda Gåva Angel så underbar & Fin !! 
Gud Vad vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Kom paket i dag med lite toppar till mej =) 
Jag vi har hunnit en hel del idag & så kul att nu börjar det roliga med husvagnen bara ställa in & göra i ordning =)
Blir så varm i mitt Mammi Hjärta av att se Älskade Angels Glädje & Lycka & nu har hon & Pappi gått upp & dom sover nog redan =) 
Nu ska Jag & Älskade Malin se film & mysa som vi är så bra på , så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)
Wiiie skynda skynda in på andra bloggen så mycket där tjohoooo så Happy happy =)