söndag 9 juli 2017

Jag & Malin körde hem Jimmy =) Malin var med här hemma & vi myser & umgås så mysigt =)



Gud vilken extrem värk jag fått inunder natten ,har knappt vetat hur jag ska ligga för hur jag än vänder & driver mej gör det ondare & ondare på höger sida i svanken & jag fattar inte vad jag gjort :( 
Det blir bara mer & mer ,var lite lite öm i svanken i gårkväll men inget märkvärdigt men under natten har jag känns det gör ondare & ondare så fattar inte vad detta är & när jag klev upp i morse grät jag av smärta å min älskade Make kom springandes & var tvungen att hjälpa mej för jag kunde knappt ta mej upp :( 
Hoppas detta försvinner fort nu =) 
Annars har Vi haft en underbar dag i dag med =) 
Jag Åkte & hämta Malin & Jimmy så körde vi hem han  ,sen satt jag & Malin & surra & babbla som bara den på vägen hem hit =) 
Här hemma bada vi & myste för fullt blev grillat & mys & bus & massa skratt =)
Älskade Angel har pusslat & grejat för fullt & lekt med Astrid en stund =) 
Angel gjorde så fina bordslappar till oss som hon la där vi skulle sitta & äta =) 
Angel är så duktig på att skriva & hon älskar att läsa på allt & skriva allt hon kommer på ,hon går & ljuder på allt vår lilla sötis =) 
Jag & Älskade Malin ska ta en mysig tjejkväll här hemma i soffan & mysa & bara umgås ,det är så kul att hon är hemma igen =)  
Underbart väder i dag oxå =) Vi är på väg hem igen =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Angel grejar för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel =) 
Älskade Angel har skrivit små lappar med våra namn & lagt där vi ska sitta =) Se så fint Angel skrivit mitt namn duktig hon är =) 
Angel har skrivit en lapp till Malin =) 
Älskade Linns & Alex lappar =) 
Gott med köttfärssås & spagetti i värmen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNET Linn så ÄLSKAD & ÖNSKAD Med sin fina Alex =)
KÄRLEKSBARNET Daniel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!!
Fina Malin !!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!!
Mammis & Pappis älskade Stolthet & Kärlek Angel !!!
Mammis & Pappis älskade Hjärta Angel har vattenkrig med älskade stora syster Linn =)
Mammis & Pappis Älskade Sötis Ange har vattenkrig med stora syster Linn =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel !!! 
Underbara Angel tvättar fyrhjulingarna  =)
Mammis & Pappis älskade Kärleksfrukt Angel är så duktig tvättar fyrhjulingarna =)
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så duktig & Tvättar sin fyrhjuling =) 
Prinsessan Angel tvättar även av gräsklipparen =)  
Sötisen Angel äter ostkrokar i badet haha =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel i sitt kvällsbad =) 
Vår Vackra Fina Angel =) 
Underbara Angel busar i badet =) 
Mammis & Pappis Underbara Angel har kul i sitt kvällsbad =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Älskade Angel har buskul =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet  & Kärlek Angel !!
Sötnosen Angel =) 
Fina vackra underbara Angel busar i sitt kvällsbad =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Angel grejar & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksbarn Angel ,Gud Vad Vi Älskar Dej !!! 
Jag så Lycklig att Älskade Kaira kommit hem =) 
Jag & Kaira myser =) 
Farmors fina bebis katt Kaira är äntligen hemma igen =) 
Älskade Daniel har vart ute & letat upp Kaira med Rebecca ,Linn & Alex =) 
Fina Vackra Kaira Myseri Farmors knä =) 
Fina Kaira i bakgrunden =) 
Älskade Linn & Alex har gjort lite myspys som vi ska ha & se film =) 
Mor & Dotter Kärlek !!! 
Prinsessan Linn & Hennes Alex =) 
Instagrambild poå vårat mys ikväll med Älskade Malin =) 
Linns roliga snap ,gud vad vi skratta när hon skulle göra morots stänger för det var roliga morötter med i påsen haha =) 
Alex sover en liten stund =) 
Vackra Fina Kaira =) 
Så Skönt att Kaira är hemma igen =) 
Kaira är Farmors fina kattbebis =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Underbara Kaira !! 
Vi har haft en underbar & mysig dag & kväll & nu ska vi fortsätta ha film mys här med älskade Malin så vi hörs som vanligt i morgon igen =) 
Ha det bra där på andra sidan skärmen alla våra fina läsare =)
Som vanligt massa mer på andra bloggen =)