lördag 22 juli 2017

Grattis Salim !!! Angel hade kalas för sin Minion Harry =) Nova kom & lekte =) Paket från Farmor =) Shopping av ny Tv ,rullgardiner ,kristall lampa osv & bad & Grill =) LördagsMys =)Lovely Life ;)


Hello Sötisar Vill först säga stort Grattis Till Salim som fyller år idag & vi har Grattat han med att skicka roliga snap osv fram & tillbaka haha =) men det ser ni mer av i andra bloggen =) 
Men Grattis Salim & Hoppas du haft en underbar dag ,Vi saknar er & önska vi kunde va där & fira dej !!! 
Idag har Älskade Angel gjorde ett fint kalas till sin Minion Harry i dag som hon bjöd mej & Malin på & Angel hade dukat upp fint & bjöd på festis & det var fiskedamm osv så Duktig hon är =) 
Jag & Malin åkte in till Stan & Linnea kom ditt & gjorde oss sällskap sen åkte vi till andra affärer så blev lite shopping =) 
Sen lämna jag & Malin av Linnea hos henne & åkte hit & börja förbereda inför grillningen =)
Jag köpte en ny 22 tum samsung smart tv till husvagnen & självklar vit så den är super fin & passa perfekt =) 
Fick även köpt en kristall lampa som blir pricken över i =) 
Även nya svarta rullgardiner ,klocka osv osv köpte jag i dag till husvagnen =) 
Linnea kom hit med sin egen bil & stanna en stund innan hon skulle iväg igen .
Jag & Malin har börjat greja med min älskade Bil Bebben & tar lite pö om pö & Malin dammsög bilen & greja i dag ,Tack Gumman du är bäst =)  
Angel & Nova lekte & var med på Time & köpte glass & hade kul här hemma =)
Vi har grillat & Badat i ute poolen gudars så skönt det är & vet inte vad vi hade gjort utan den ,snacka om att ha blivit bortskämd haha =)
Ni måste kolla andra bloggen massa massa mer där underbara bilder på allt mys & bus vi gör hahaha LOVELY HAPPY Life vi har ;) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel kommer med sin Harry i barnvagnen & bjuder in oss på kalas =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY !! 
Wow se vad duktig Angel är har dukat upp med festis osv & gjort kalas till sin Harry =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel har fixat kalas =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel hjälper till & öppnar presenterna till Harry =) 
Världens Bästa Finaste & Duktigaste Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid Så Go & Glad Myser med sin Harry =) 
Angel tar kort på sin Harry & säger han fyllde 4 år i dag =) 
Angel busar lite med sin söta Harry =) 
Prinsessan Angel på Time Med Nova & köper glass =) 
Älskade Angel På Time =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel =) 
Vackra Fina Angel badar =) 
Underbara Angel njuter i poolen =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mor & Dotter Mys & Bus i poolen =) 
Nu blir det grillat =) 
Mmmm YUMMIE !!! Börjat komma jordgubbar i vårat grönsaksland =) 
En snap =) 
Nu blir det leverans från skåne =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel så fin & söt !! 
Namnam YUMMIE!!! 
Nu har vi dukat upp lite lördags mys =) 
Älskade Angel fick paket från Farmor & Farfar =) 
Fina Söta Angel med sitt paket =) 
Prinsessan Angel ska öppna sitt paket =) 
En ljus grön snygg topp =) 
Jättefin ljus grå med glitter text =) 
En ljus grön klänning =) 
Super cool top med slits & glasögon på ,Detta var lite av vad älskade Angel Fick av Fina Farmor & Farfar Tack vad ni är snälla & Angel blev super glad för allt fint hon fick =) Resten ser ni i andra Bloggen wiiie Underbart =) 
Mammis & Pappis Älskade Going Angel med sina kinder ägg =) 
Underbara Fina Vackra Angel !! 
Jag & Malin i Poolen =) 
Jag & Älskade Malin snapar i poolen haha 
Vist är vi fina jag & Malin =) 
Jag & Malin har så kul & mysigt i hop =) 
Vi badar & busar för fullt haha =) 
Min Underbara Vän Malin & jag busar i poolen =) 
Vi tar lite söta snap =) 
Jag är så Tacksam & Glad som har dej som vän min älskade Wifi Malin !!! 
Älskade Gizmo har gömt sej mellan dynorna till husvagnen som ligger här inne just nu =) 
Vår Söta fina Älskade Gizmo !!! 
Min Älskade Bebbe börjar bli riktigt fin nu =) 
Tvättat bilklädseln & Älskade Malin har dammsugit osv Tack älskade Gumman =) 
Köpt en 22 Tum Smart tv Till Husvagnen idag & självklart väggfäste till =) 
Köpt nya Svarta rullgardiner till husvagnen =) 
Ojaaa jag saknar henne så det gör ont !! 
Det var intressant & stämmer ju =) 
Min Vackra Fina dotter Linn & Hennes Alex =) 
Linns Fina Kille Alex i en snap =) 
Min Älskade Dotter Linn i en snap =) 
Gud vad jag saknar dej & Älskar Dej Min underbara Linn !!! 
Ja det har vart en bra dag & älskade Daniel har hängt upp den nya Tv på väggen & Kristall lampan osv & det blev super bra =)
Nu är det inte så mycket kvar så är Husvagnen klar =) 
Nu ska Jag & Angel & Malin mysa ner i den renbäddade bäddsoffan & ha Lördags mys på hög nivå & se film ,så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er för de ska vi ha här hemma =)
Glöm inte andra bloggen som vanligt MASSA MASSA MASSA  mer bilder osv där Happy Lovely Life ;)