fredag 7 juli 2017

Fixat Fransarna & Myst i stan =)Malin & Jimmy kom vi bada grilla & Myste =) Fredags Mys =)


Lovely ;) Imorse åkte jag & Angel & Rebecca till frans tjejen Linda på ersboda & fixa mina & Rebs fransar =)
Gud så skönt & ha fina fransar & idag valde jag volym fransar & det är så skönt slippa måla osv nu när det är sommar & man badar & busar då är det skönt att ha fina fransar hela tiden =) 
När jag var klar så var det Rebeccas tur & då tog jag med Angel ut så vi lekte på lekplatserna runt där eftersom det var så underbart väder =) 
Linnea kom ditt eftersom hon bor på Ersboda & vi åkte upp till Mc Donalds & käka lite lunch & min Älskade Make Peter & Affe kom ditt en snabbis =) 
När Rebecca var klar åkte vi & Hämta upp Älskade Malin & Jimmy sen åkte vi alla hit & Vi börja grilla bada & hade super trevligt & mysigt =) 
 Älskade Angel har badat busat & lekt som bara den =)
Även Angel tycker det är så kul att älskade Malin kommit hem =) 
Kolla andra bloggen wiiie underbara bilder som vanligt =)  
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR!!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så vacker & Fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel på lekplatsen med Mammi =) 
Alex gjorde super god pasta rätt YUMMIE!!! 
KÄRLEKSBARNET Linn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så underbar & Fin !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Min Fina svärson Alex & Malin & Jimmy =) 
Min svärson Alex har gjort super god middag till oss & fina Malin & Jimmy var med & käka med oss =) 
Linns fina pojkvän Alex & Malin & Jimmy =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel spelar lite gitarr med sin stora syster Linn & Store bror Daniel =) 
Mammis & Pappis Älskade Söltis Angel med gitarren =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel =) 
Prinsessan Angel spelar gitarr =) 
Älskade Angel har kul med gitarren =) 
Underbara Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Linn så vacker & fin !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Älskade Linn & Rebecca grejar med Linns hår =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel badar =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel badar i poolen =) 
Världens Stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru med min underbara Man & Vår Dotter Angel badar =) 
Älskade Angel badar Med Mammi & Pappi & fina Alex kom meed i bakgrunden =) 
Underbara Angel blåser lite såpbubblor =) 
Fina söta Angel har bus kul =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström Myser vid & i Poolen =) 
Världens Stoltaste & Lyckligaste Man & Fru & Mammi & Pappi myser som vanligt =) LOVE LOVE =) 
KÄRLEKSFAMILJENHedström myser & Busar vi poolen =) 
Vi är Världens Lyckligaste & Stoltaste Kärleksfamilj myser & busar både i & utanför poolen = )
Älskade Angel gör massa fina såpbubblor =) 
Angel är duktig på att göra stora bubblor =) 
Underbara Angel =) 
Prinsessan Angel när hon såg att jag korta & hon kom på att hon inte hade baddräckten på sej haha =) 
Underbara Angel drar fort upp bad dräkten =) 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström !!! LOVE LOVE LOVE !!! 
Jag & Min Älskade Make kysser varann som vanligt ,Äkta Kärlek på Hög nivå !!! 
Vi är Världens Stoltaste & Lyckligaste Familj & Man & Fru & Mammi & Pappi !!! 
Dagens instagrambild på KÄRLEKSFAMILJEN Hedström !!! 
Stolta & Lyckliga Man & Fru Hedström Med Vår Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström med KÄRLEKSBARNET Angel !!! 
Underbara Angel med sin Stolta Mammi & Pappi PoolMys på hög nivå =) 
LOVELOVE LOVE !!!! Jag & Min Älskade Make myser som vanligt =) 
Underbara Angel &  Jimmy i bakgrunden =) 
Prinsessan Angel busar & Jimmy i bakgrunden =) 
Kärlek på Hög Nivå !!! 
Puss på dej min underbara !!! Kolla så söt älskade Angel är =) 
Lyckliga Familjen Hedström Myser som vanligt !!! 
Fick paket levererat idag =) 
Wiiie ska bli kul att fixa med så ni får se när det är klart vad detta var =) 
Jag har myst ner mej i soffan =) 
Jag i en rolig snap =) 
Jag & Älskade Malin snapar =) 
Underbara Malin & jag i en snap =) 
Jag & Älskade Malin !!! 
Underbart ha Malin hemma igen =) 
Puss från mej & Malin =) 
Jag & Malin busar & snapar lite =) 
Jag & Min Underbara Vän Malin =) 
Älskade Malin & jag har så otroligt kul & mysigt ihop =) 
Jag & Älskade Wifi Malin har bus kul med snap =) 
Världens Stoltaste &  Lyckligaste Mammi i en rolig snap =) 
Min Fina Svärson Alex =) 
Min Älskade Dotter Linn & Hennes Alex myser =) 
Vist är vi fina jag & Malin =) 
Jag & min Underbara Vän Malin snapar =) 
Min Älskade Stora syster Monica & hennes fina dotter Christina en bild som Christina la ut på Fb =) Saknar dom så !!! 
Jag i en rolig snap hahaha =) 
Jag i en fin snap =) 
Vi har haft en underbar dag & massa bad & mys & jag är så glad fina Malin är hemma igen så vi kan umgås & ha kul som vi alltid har =) 
Nu ska vi fortsätta ha trevligt här men vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)

Kolla alla underbara bilder på andra bloggen =)