onsdag 26 juli 2017

Börja Sortera i Älskade Angels rum här nere =)Bästa Mamman & Fru Ever säger min Make ;) Angel har Allt nytt ,kläder mössor,vantar termobyxor osv osv inför Höst/vintern så skönt =) GlassBilen kom =) Angel busar & Leker =) Diskmaskinen gick sönder !!

 
HerreGud vad grejer Älskade Angel har hahaha =) 
Vi Börja i dag att rensa i hennes rum här nere .... 
Kan säga att det lär ta flera dagar eftersom det är så mycket grejer men vi gör det ordentligt & går igenom allt så lär ta tid men kommer bli såååå fint & rent & Fräscht när det är klart =)
Vi börja med att plocka ut allt ur Angels 4 överskåp & sorterar skurar & sorterat alla 3 kalas lådor så 3 st blev till en låda ,sen plocka jag ur alla muggar plast tallrikar servetter & sugrör som jag tänkt Angel kan använda nu på sommaren i stället för att det ligger i en låda & det är alla möjliga roliga fina kalas teman =)
Vi har tagit & rensat ,skurat rent & lagt i ordning allt smink ,alla ritgrejer & pennor ,kritor osv & det har tagit hela dagen kvällen ,så imorgon blir det ta ut allt ur dom 4 stora garderoberna & sen stora lådan under sängen sen blir de alla väskor & i bokhylla osv så kommer ta flera dagar kan jag lova haha
Blev så glad för hitta 2 par snygga Didrickson termobyxor med hängslen & ett par Didricksons thermo byxor utan hängslen helt nya med prislappar kvar som Angel kan denna vintern så behöver inte köpa det heller i år ,Tur jag är så duktig på att handla & att när jag hittar något bra köper jag oftast 2-3 st i olika storlekar så hon ska ha längre fram så tack vare det så är Angel nästan klar inför hösten & vintern ,behöver bara köpa Vinter & Höst skor & en overall & en fleecce tröja så är allt nytt & klart tillomed vantar, mössor halsdukar osv ja,allt har hon nytt & fräscht =)
Men känner jag mej själv så blir det säker köp av mer ändå haha  
Älskar att ha allt klart för älskade Angel & hon ska inte behöva vara utan el att hon ska behöva frysa för man inte har hunnit handla om de helt plötsligt blir  kallt & höst el vinter ,då är det skönt att ha allt hemma & klart i god tid =)

Min Älskade Make är så stolt & ger mej beröm & massa kärlek osv hela tiden & säger hela tiden jag är den BÄSTA MAMMAN & FRU EVER ;) Så söt han är min fina Goa Man =)
Vi har haft underbart väder så självklart blev det grillat i dag igen & Älskade Angel duka med frost tema eftersom jag tagit ner födelsedags kalas lådorna med alla olika teman i & Angel blev så glad att vi hade allt detta & att hon kan använda alla olika servetter muggar tallrikar sugrör osv för de har blivit över efter alla kalas vi haft till Angel =) 
Så Angel var så söt & duktig & duka så fint med ballonger & Frost tema osv =) 
Idag kom även flera husvagns kuddarna självklart Chanel som jag ska sätta i när den kommer från Lycksele =)
Älskade Angel har pusslat & grejat som hon är så duktig på & även grejat lite med play doh lera =)
Även glassbilen kom idag ner körandes på gården & Angel shoppa 3 lådor glass =) Gott i värmen svalka sej med glass ;)  
Sen har jag tagit alla spel & Lego & lagt uppe i en hylla i en garderob i Angels rum på över våningen & jag rensa ur den & la allt pussel,gips & pussel lådor osv längst ner så nu är det samlat fint på ett & samma ställe & det känns skönt blev bra med mer plats i Angels rum här nere & ha allt samlat i stället för ut sprit på olika ställen =)
Min Älskade Make har rensat alla avlopp osv så det känns skönt även de är rent & fräscht =) 
Älskade Malin gjorde middag i dag & det blev super god lasange & Angel åt så hon nästan sprack så gott var det =) 
Men när vi skulle köra diskmaskinen med fläkt grejerna eftersom vi skurar även den ,så  stod de helt plötsligt F14 ???!! ...
Typisk nu efter middagen så gick diskmaskinen sönder så blir att lämna in vår Miele i morgon & hoppas dom kan laga den fort fort,detta behövde vi inte nu mitt i all röra kan jag säga hahaha men som tur är de en Miele vi har & dom brukar vara snabba & bra ,blir lite dyrare men Miele har det bästa kvalitén osv så då får det hellre kosta mer =)
Jalla jalla in på andra bloggen massa bilder & mys & bus på oss hahaha LOVE my LOVELY HAPPY Life ;)  
Vi har plockat ut allt från dom 4 överskåpen ...
Kalas lådor & grejer från över skåpen .... 
Ja detta lär ta tid haha 
Vi lär & ha & göra & då har vi ända inte tagit dom 4 st stora garderoberna & stora lådan under sängen haha 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel pusslar & Grejar så fint =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLLANDE  leende !! 
Älskade Angel har dukat med frost tema vid grillningen så duktig hon är blev så int =) 
Älskade Angels hamburgare på en söt frost tallrik =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Min Älskade Make kom överaska med go Fika ,Tack Going Love you =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel har shoppat glass från glassbilen =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel lite glass sugen =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel =) 
Älskade Malin har gjort super god lasange YUMMIE!! Tack Gumman =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid Lika Go & Glad !! 
Underbara Fina Angel spexar =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel har bus kul =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Fina Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel spelar lite spel med Pappi =) 
Prinsessan Angel så vacker & Fin !! 
Gudars vad skönt & vara igång men gud så mycket det är haha tur jag har Älskade malin här som hjälper mej =) Tack Älskade Gumman du är Bäst =)
Gud så kul & mys vi har  det kan jag lova =) blir så mycket skratt att vi har kramp i magarna =)  
Nu har min älskade Make & Angel gått & lagt sej & jag & Malin ska se lite på tv sen fortsätta sortera alla pennor ,kritor osv & lägga på Rätt plats osv =) 
Men vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Ja skynda in på andra Bloggen massa mer där wiiiie säger jag bara =)