tisdag 25 juli 2017

Börja Sortera Angels kläder & Skor & Hallarna =) Malin kom & ska sova här Vi rensar & har kul =) Angel busar & Leker för Fullt =) Wiiie Underbart Angel är snart klar för Höst/Vintern med alla kläder osv =) Marschall Högtalare =)

Äntligen har jag kommit igång & fått sortera alla Angel kläder ,Gode Gud vad Mycket kläder hon har ,men nu har jag rensat ut blev sopsäckar med kläder vi rensa bort & tyvärr var mycket nytt med prislapp kvar som vi inte hunnit använda men men ...
Nu har jag kompletterat & Förberett Angel inför skolstarten & Höst/vintern så nu är hon redo var det gäller kläder & Behövs bara köpa en vinter Overall & en jacka & vinter & Höst skor så är hon redo & termobyxor =)
Skönt & ha allt nytt i hennes klädes lådor & dom är ändå över fyllda så vår lilla Prinsessa har massa kläder haha =) 
Känns så skönt för vill ju vara ute i God tid så vi inte står där när det helt plötsligt blir kallare utan då ska ALLT  finnas hemma & vara klart ,gäller & ha framförhållning & det är jag bra på =)Bästa Mamman & Fru Evert som min älskade Make säger =)  
Fick packet i dag med en till mittmodull till ute lounge gruppen så nu är den ännu större & det gillar vi =) 
Älskade Malin kom & vi har börjat skura ur hallarna & gud vad rent & fint det blir gudars så skönt =) 
Jag har även sorterat I alla lådor osv i hallen så nu är båda hallarna klara =) 
Även alla skor är genom gångna & blev 2 stora påsar med skor som jag rensa bort & synd för även där var vissa skor nya med prislapp kvar som Angel inte hunnit använda .
Ska påbörja Angel rum här nere i morgon & det kommer nog ta flera dagar att få allt sorterat & skurat ALLT men kommer bli skönt när det är klart =) 
Älskade Angel var hemma hos Nova & kolla på deras söta kaniner & busa & Lekte lite =) 
Min Älskade Make fick sin nya Mobil i dag så har hjälpt han lite med den & vi fick vår Marschall högtalare som är super bra ljud i så vi är super nöjda =) 
Min Älskade Son Daniel bestämde sej i föregår för att gå från Iphone 7 till Samsungs nya 8 så han fick oxå en Marschall högtalare & ska bli spännande se vad Daniel tycker om samsung ,han är ju Iphone människa precis som jag men ska bli kul se vad han tycker sen de är ju kul & ha provat i allafall =)
Underbara Angel leker & har vart i stan med Pappi & lunchat & på lekplatser så hon har haft en toppen dag & hon tycker det är kul se alla nya kläder osv det älskar hon =)
Skynda in i andra bloggen massa massa där wiiie lovely lovely =)  
Paket med mitt modullen till ute lounge gruppen =) 
Marschall Högtalare är super bra & Idag fick vi våran när vi hämta Min Älskade Makes Nya telefon =) Älskade Daniel fick en i förre år när han köpte Samsungs Nya 8 ,så blir spännande se vad han tycker om samsung ,för han är  som mej en Iphone människa =) 
Lite av Angels kläder som ska bort =) Blev stora sopsäckar med kläder som jag rensa bort ,tyvärr var mycket nytt med prislapp kvar som vi inte använt men men =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel kollar på Novas kaniner =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel kollar in alla spännande saker i stallet =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad =) 
Gudars så skönt & ha kommit i gång med att rensa & ska bli skönt Börja i Älskade Angels rum här nere i morgon =)
Känns underbart att nu är båda hallarna klara & alla kläder & att Angel är nu redo  för både Höst & Vintern =) 
Nu ska jag & Älskade Malin kolla på film & ha tjej mys & skvaller så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen Tjohoooo Happy i am =)