fredag 28 juli 2017

Beställt första julklapparna till Angels Paket kalendern =) Även Angels Julklänning & Nyårsklänning KLAR ;) Plocka Blåbär & hallon =) Angel var med Malin i affären =) Malin gjorde god middag =) Fredags Mys & Marängsvich =) Beställt sovtränar klockan Sam =)

Underbar Fredag med massa myspys kan jag lova & det är så underbart att ha älskade Malin här =)
Malin tog med sej älskade Angel & åkte & handla lite middag & fredags mys på ica sen gjorde Malin super god middag & till efterrätt hade vi marängsvich =)
 Idag har vi fortsätt rensa i Angels rum & gud vad överraskad jag blev då jag hitta en helt Ny Julklänning & Nyårsklänning i en stor storlek som Angel kan ha i år haha
Jag köpte dessa förra året när jag beställde jul & nyårsklänningar så passa jag på att ta i större storlekar oxå,men det hade jag glömt & vilken tur jag hitta dessa nu så jag inte beställde flera , så nu är även Angels Julklänning & Nyårs klänning klar med nya strumpbyxor osv ,bara beställa jul & Nyårs fin skor =)
Så skönt att allt börjar bli klart inför skolstarten ,Hösten & Vintern =)
Idag fick jag oxå beställt dom första julklapparna till Angels Paket kalender så de känns verkligen bra att vara igång & det bästa är ju att alla kläder osv är klart ,bara beställa vinter stövlar & en overall så är ALLT klart för älskade Angel =)
Snacka om att vara ute i god tid & att ha framförhållning det gillar jag =)
Glöm inte kika in på andra bloggen massa mer där underbart liv vi har ;) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel plockar både blåbär & Hallon i vår skog =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel busar i skogen med Pappi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Kom lite paket i dag som Malin hämta på ica =) 
Mer paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så LOVELY!!! 
Angel fick denna av mej på ica i dag =) 
& denna söta trolls av mej =) 
Angel fick denna söta Av Malin =) 
Prinsessan Angel så Underbar & Fin !! 
Älskade Angel så vacker & Fin & Underbar !! 
Namnam super god middag som Malin gjorde =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel !!! 
Sötisen Angel vispar grädden till maraängsvischen =) 
Underbara Duktiga Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Angel är så ivrig & vill gärna hjälpa till,så duktig hon är  =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Vackra Angel så duktig & vispar =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Mammis & Pappis Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
En snap =) 
Nu blir det lite marängsvisch =) 
Älskade Angel !!! 
Prinsessan Angel myser med marängsvisch =)   
Vår Underbara Fina Angel !! 
Beställt denna söta Sam till Älskade Angel =) 
Här kan ni läsa om den ,de är en klocka som ska visa Angel när de är morgon & hon kan gå upp för då är sam vaken & när hans ögon är stängda då är det natt & man ska sova ,smart va =) 
Ja jag har beställt en Klocka som heter Sam & ska hjälpa Angel att veta när det är natt & morgon ,för ibland vaknar Angel på natten & då är det bra att hon kan kolla på Sam & om hans ögon är stängda då är det natt & när det är morgon då är ögonen öppna & han säger Bääää när han öppnar dom så då är det lättare att hålla koll på om det är morgon el natt om hon vaknar till =) 
Angel blev super glad & har velat ha en sånhär Sam klocka länge nu ,så nu väntar hon ivrigt på att den ska komma =) 
Vi har haft en underbar fredag & nu blir det massa fredags mys här hemma så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen massa massa där wiiie =)