måndag 17 juli 2017

Angel & Pappi gjorde stan & Luncha lite Far & Dotter Tid =) Jag är korthårig igen så skönt =) Älskade Linn & Alex åkte till Stockholm !! Nova & Angel busa & Lekte =)

God Kväll på er alla Godingar, idag var Angel & Pappi i stan & shoppa lite & Angel kom hem med ny keps & gosedjur som hon älskar =) 
Angel & Pappi hade med sej fina Chassi så dom hade bus kul =) 
Dom passa på att ta en mysig lunch ute & hade lite Far & Dotter tid =)
Rebecca hjälpte mej med håret ,hon är duktig på det & klippa osv ,så nu är jag korthårig igen & Gudars så skönt det var ,så nu i skrivandes stund sitter jag med massa Lyxig hår inpackning & njuter  ,jag ska bleka utväxten om några dagar så är håret perfekt sen & jag mer än nöjd  =)  
Älskade Angel & Linn & Alex busa & myste för fullt =)
Sen var det en sorglig kväll eftersom min älskade Stora dotter Linn & Hennes Alex tog flygget till Stockholm :( 
Som vanligt så blir jag lika ledsen varje gång ,många kan tycka att vadå Linn är ju snart 20 år ,men i mitt Mammi hjärta är hon alltid min lilla Tjej =) 
Även Angel blev ledsen att stora syster Åkte ,men som tur var så ringde Nova & ville Angel skulle komma & leka & de fick Angel på gott humör =) 
Jag hade Turen att Linnea var snabb & stötta & Trösta så det kändes bra ,Tack Gumman att du finns när man behöver Uppskattar verkligen det =)
Kolla andra bloggen massa massa mer där wiiie myspys =)  
Paket kom idag med =) 
Mer paket som kom med laddare till Angels iphone & grön såklart för det älskar Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE Leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid Lika Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel i sin nya keps !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel lunchar med Pappi på stan =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel rastar Chassi =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel & Chassi =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel har bus kul med Chassi =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel i sin nya keps & sin nya nalle hon fått idag av Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Prinsessan Angel så Vacker & Fin !!! 
Angel fick även detta lego av Pappi i dag =) 
Älskade Linn busar med pilates bollen =) 
KÄRLEKSBARNET Linn så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis Älskade Hjärta Linn har bus kul =) 
Underbara Fina Linn !! 
Älskade Angel busar lite med stora syster Linn =) 
Vår Vackra Fina Angel =) 
Sötisen Angel =)
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel =) 
Prinsessan Angel har bus kul med stora syster Linn =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis Älskade Döttrar Angel & Linn !!! 
Gud Vad Jag Älskar Er mina fina underbara Döttrar Angel & Linn !! 
Stora syster Linn & Angel så vackra & Fina !! 
Äkta syskonkärlek !!! 
Syskon Kärlek så underbart att se mina fina döttrar ger varann så mycket omtanke & Kärlek !! 
Älskade Angel & Linn myser & kramas =) 
Underbara Linn & Angel kramas extra nu när Linn ska åka !!! 
Gud Vad Jag Älskar Er Mina underbara Döttrar Linn & Angel !! 
Fina Linn & Alex =) 
Min Älskade Prinsessa Linn & Hennes Fina Alex !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Linn & Alex myser lite =) 
Älskade Linn & Alex så Fina ihop !! 
Underbart att se deras fina kärlek till varann !!! 
Älskade Linn & Alex det strålar Kärlek mellan dom !!! 
Nu ska tyvärr stora syster Linn & Alex åka så Angel låter Linn pussa Badde hejdå =) 
Syskon Kärlek mina älskade Döttrar & Alex säger hejdå !!! 
Älskade Linn & Angel & Alex !! 
Angel & Linn säger hejdå miljoner gånger & svårt släppa varann !! 
Älskade Linn & Alex i bilen på väg till flyget !! 
Min Underbara Linn & Alex i flyget :( Saknar dom redan !! 
Älskade Linns snap !!! 
Instagrambil på mina älskade Döttrar Angel & Linn & Alex =) Saknar er redan !!! 
Prinsessan Angel & Nova leker & Har kul ihop =) 
Underbara Angel busar & Leker Med Nova =) 
Fina söta Marwin myser med mej & nu börjar hon bli bättre tack o lov =) 
Se så söt & Fin Marwin är =) 
Älskade Marwin myser med mej ,så skönt hon börjar bli frisk igen =) 
Jag saknar redan Älskade Linn & Alex :( 
Ja det har vart en fin dag men tyvärr så känner jag redan nu en stor saknad & tomhet efter min älskade Linn & Hennes Fina Alex  ,veckorna gick så fort & det var så skönt ha dom hemma men hoppas dom kommer snart igen =) 
Angel har somnat efter massa bus & lek men även hon saknar sin stora syster Linn & Alex så dom är efterlängtade redan =) 
Nu blir det mysa ner i soffan en stund men vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en fin kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen massa mer bilder osv där underbart ;)