lördag 15 juli 2017

Alice kom & lekte =) Bad,Bus,Mjukglass & fyrhjuling =) Frans Dop som vi totalt glömde så pinsamt & ledsamt :(

Hello Godingar i dag var det en otroligt glad Angel som fick sitt paket av stora syster Linn & Alex imorse en batman fidget spinner dom köpte igår men kom ju hem så sent & då sov ju Lilla Angel =) 
Vi pärlplatta lite & tog en lång mysig morgon här hemma =) 
Idag kom Älskade Angels kompis Alice hit & dom bada lekte busa & körde fyrhjuling ,åkte till Time & åt mjukglass sen fick Angel & Alice en barnbox till lunch & det var dom så glada för =) 
Älskade Linn måla lite i husvagnen så nu närmar det sej slutet så skönt =) 
Jag,Linn & Alex åkte till stan & jag köpte nya handtag till husvagnen men dom hade bara hälften av vad jag behövde så köpte dom som fanns & beställde resten så hoppas det kommer fort nu =) 
Fick samtal i dag & frågan vad vi gjorde & sa att vi var saknade idag ...
Va sa jag varför då ?? 
Vi hade ju dopet för Frans idag svara han ...
Gud vad jag skämdes & HUR Kunde vi glömma det :( 
Finner inga ord för hur ledsen jag blev ,HUR kunde vi glömma detta ,det känns så hemskt :( 
Finner inga ord för hur dum jag känner mej :(
Kolla andra bloggen massa mer där ;)  
Snap på älskade Angels fina pärlplatta i morse =) 
Gud vad fint Angel gör hon är så duktig vår underbara Gumma =) 
Angel fick denna Batman fidget spinner av älskade Linn & Alex i morse =) 
Angel blev super glad för den fina presenten hon fick av stora syster Linn & Alex i morse =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel med sin fina fidget spinner =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel & Alice badar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Angel & Alice har super kul ihop =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel & Alice ska äta happy meal =) 
Prinsessan Angel & Alice kper mjukglass =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Älskade Angel & Alice äter mjukglass =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel kör sin fyrhjuling =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel grejar med sin data =) 
Underbara fina Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Vår Vackra fina underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Linn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! Linn Målar i Mammis vagn så duktig hon är =) 
Jag & Linn & Alex åker till stan en sväng medans Angel & Pappi busar & leker hemma =) 
Angel snapar Mammi =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru är jag =) 
Älskade Angel har haft bus kul som vanligt & det är så kul att hon hänger i hop med sina kompisar & dom är så söta antingen är dom här el hemma hos dom men leka ska dom göra sötisarna =) 
Gud vad dumt det känns att vi missa dopet ,känner mej så besviken på mej själv så dåligt av oss att missa dopet vi var bjudna på :( 
Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden .... 
Nu är vi både katt & hundvakter för Älskade Daniel & Rebecca är iväg på sommarfest så dom kommer nog sent ikväll =) 
Marwin har sovit här inatt & jag kollar henne hela tiden ,vill bara hon ska bli frisk & pigg igen stackars lilla katten :( 
Nu ska jag mysa med min älskade Famlj så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll å er alla våra fina läsare =)
Kika in på andra bloggen som vanligt =)