onsdag 14 juni 2017

Wiiie åkt söder ut till Mamma =) Angel så otroligt duktig i bilen & så glad få träffa Älskade Momor =)

Vi har haft en otroligt mysig & rolig & Bra bilresa =) 
Wiiiie Gudars vad UNDERBART =) 
I morse var det meningen vi skulle på Lokes avslutning & jag hade bett Pernilla ringa & Väcka mej i fall för jag visste jag skulle lägga mej sent eftersom vi skulle packa osv .
Men Pernilla ringde inte så vi försov oss & missa Lokes avslutning :( 
Men vi packa ihop oss & åkte ner till Göteborg & min Älskade Mamma wiiie underbart =) 
Älskade Daniel var duktig & körde hela vägen & vi hade super trevligt & mysigt & Roligt i bilen =) 
Gudars vad DUKTIG Älskade Angel är i bilen hon sken som solen & var så go & Glad hela vägen & det är ju över 100mil men Angel var som vanligt gudomlig att köra bil med så duktig hon är =)
Vi gjorde bara 2 stopp så Daniel körde ner oss på 11 timmar =) 
Gud vad skönt få komma hem till min Mamma igen & Angel var så lycklig att äntligen få träffa Mormor igen =)
Skynda in & kolla andra bloggen på alla mysiga familjebilder & mys på oss LÖVELY LIFE Vi har sooov HAPPY HAPPY =) 
Underbara Gizmo la sej i resväskan =) 
Vår Älskade Gizmo ville följa med =) 
Gizmo Myst ner sej i resväskan haha 
Gizmo ligger & spannar =) 
Även älskade Kaira kom & kolla vad vi greja med =) 
Kaira & Gizmo vill följa med =) 
Älskade Fina Kaira =) 
Söta Fina Kaira =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel redo att åka söderut & träffa Mormor =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Angel fick en fin mumin plånbok i sin barnbox =) 
Angels fina Mumin plånbok =) 
Angel köpte sej en tidning att ha i bilen md pussel & kikare i =) 
& en till tidning med fint halsband osv =) 
Vi testar en ny smak på polly & denna va super god =) 
Jag dog av skratt när jag såg denna löpsedeln hahaha sorry Pernilla men kunde inte låta bli haha LOVE You Gumman =) 
Mor & Dotter Mys i bilen =) 
Världens Bästa finaste & Underbaraste Angel snapar med Mammi =) 
Jag i en snap haha =) 
Angel tar snap på Mammi =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så Underbar !! 
Prinsessan Angel & Mammi i snapar =) 
Angel köpte en barbie tidning på stopp nr 2 =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel,nu är vi äntligen  framme hos Mormor =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så glad att vi nu är hemma hos älskade Mormor =) 
Se vad sött & fint min älskade Mamma skicka till mej Tack Mamma jag älskar dej & så mysigt vara här igen =)  
Wiiie tjohoooo ,Ja nu är vi äntligen nere i Stenungsund vi kom fram nu kl 00.30 & jag är så lycklig att få träffa min älskade Mamma igen & Angel sin Mormor =) 
Nu ska vi mysa & umgås lite innan vi dejtar kudden =) 
så vi hörs imorgon igen så ha de bra sålänge =)
Glöm inte andra bloggen massa massa underbara bil bilder & familjebilder wiiie gud vilket underbart lyckligt liv vi har =)