lördag 17 juni 2017

Tjohooo vi gjorde Liseberg & Massa stjärnvinster =) Underbart träffa min lilla syster & Angel sin älskade Moster Linda =) Sorgligt säga hejdå till min Älskade Mamma :(

Wiiiie Gudars vilken underbar dag & morgon vi haft med min älskade Mamma & Angels älskade Mormor ,men Gud så jobbigt att säga hejdå & åka ifrån henne :( 
Trodde jag skulle gråta ihjäl mej i bilen ,detta är det jobbigaste på hela resan ,man blir så glad av att träffa alla men så otroligt jobbigt säga hejdå :( 
Saknar Mamma redan & gör ont :( 
Men vi åkte till Liseberg & där möte vi upp min älskade Lillasyster Linda & Salim & det var underbart & kul få träffa dom igen & Angel blev så glad få träffa Moster & Salim igen =) 
Meningen var att Pernilla,Philip,Loke,Pontus & Linus,Ragnar & Frida skulle möta oss där så vi skulle göra Liseberg ihop som barna sett fram emot & dom skulle få träffa min syster osv ,men Pernilla ringde & sa att hon hade ont i nacken så dom skulle inte på Liseberg ......Tyckte synd om Loke som sett fram emot att gå på Liseberg men vad ska man göra få bli en annan gång kanske,men vi åkte iaf ditt & gjorde verkligen Liseberg =)  
Vi hade det mysigt & trevligt på Liseberg ,vi åkte massa karuseller & Angel vann några stjärnvinster & nallar ,Angel fick ansiktsmålning & Träffat massa olika Lisebergskaniner & vi gick i kaninlandet & busa & myste ,Angel åkte några karuseller med älskade Daniel & Rebecca & några med Salim & sen åkte vi några ihop så detta var en super rolig dag med massa skratt & bus =) 
Vi skratta så vi tjöt & vi var där tills kl var ca 21.30 så vi har verkligen gjort en heldag & kväll på Liseberg & Angel tyckte det var super kul =)
På väg hem till min älskade Lillasyster så stanna vi & köpte med kina mat som har blivit en tradition när vi är här & det är så himmelskt god mat =) 
Väl hemma hos min älskade Lillstrumpa käka vi gott & satt & fika babbla & Hade det super trevligt =) 
Underbart vara hos Min Lillasyster igen =) 
Men mina tankar går till älskade Mamma ,det var så ledsamt att säga hejdå & saknar henne redan men hoppas vi hinner ses mer innan vi åker till Umeå igen .
Kolla andra bloggen massa massa mer där wiiie gudars så underbart vi har det ;) LÖVELY Life & så underbart med sommarlov & semester =)  
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har satt en lös näsa på näsan haha så söt =) 
Världens Bästa Mormor & med älskade Angel =) Underbara Angel & Mormor myser & busar =) 
Prinsessan Angel med älskade Mormor =) 
Min Underbara Mamma & Angel ,Jag Älskar Er !!! 
Angel busar med Min Underbara Mamma & Angels älskade Mormor !!
Mammi & Angel i en rolig snap haha =) 
Instagrambild på Mammi & Angel !!! 
Mor & Dotter Kärlek !! 
Världens Bästa finaste & Underbaraste Angel & Mammi =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel redo att åka till Liseberg =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel busar med Mammi =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammi & Angel =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru med våran underbara kärleksfrukt Angel =) 
Jag & Min Älskade Mamma =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Mamma !!! 
Gud Vad jobbigt att säga hejdå till min älskade Mamma ,Jag älskar dej Mamma !!! 
Älskade Angel möte en av Lisebergs kaninerna direkt vi kom in på Liseberg !! 
Angel med kaninen =) 
Älskade Angel & Lisebergs kaninen =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel myser med kaninen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR!!! 
Mammi & Angel när vi käkar lunch på Liseberg med Moster Linda & Salim =) 
Älskade Angel vid den nya karusellen LOKE =) 
Angel vid Loke som är ny på Liseberg =) 
Underbara Angel ville fotas under skylten LOKE =) 
Älskade Angel =) 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel !!! 
Mammi & Angel i en snap på Liseberg haha =) 
Fina Angel i virvelvinden =) 
Älskade Daniel & Rebecca =) 
Mammi & Angel i virvelvinden =) 
Mammi & Angel åker virvelvinden med Älskade Store bror Daniel,Rebecca Moster Linda & Salim =) 
Mor & Dotter åker karusell ihop & Myser =) 
Nu ska sötisen Angel bli målad =) 
Angel blir målad =) 
Prinsessan Angel valde att bli målad som Lisebergs kaninen =) 
Vackra fina Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel målad som en söt liten Lisebergs kanin =) 
Angel möte en till Lisebergs kanin efter hon blev målad =) 
Kaninen blev glad att se Angel var målad som han =) 
Angel & Lisebergs kaninen =) 
Kaninen busa med alla =) 
KÄRLEKSBARNET Daniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Kaninen la sej på marken så barna fick busa med han =) 
Älskade Angel var framme & killa kaninen som skratta =) 
Kaninen med älskade Angel & man ser Linda Rebecca bredvid =) 
Kramkalas med kaninen =) 
Angel & Kaninen myser  =) 
Älskade Angel & Lisebergs kaninen myser =) 
Kaninen fick syn på mej & kom fram haha 
Lisebergs kaninen busa & pussa mej på handen haha 
Lisebergs kaninen busa & Myste med mej haha 
Kaninen gick ner på knä & fria till mej & pussa mej på handen & kinden haha 
Kaninen ville kramas massa med mej så mysigt haha 
Lisebergs kaninen ville inte sluta kramas =) 
Så jag fick krama & mysa med kaninen en stund haha 
Kaninen ville kramas med Angel =) 
Lisebergs kaninen var super mysig =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!
Kaninen tyckte Angel var så fint målad =) 
Kaninen pussa på Angel som bara den =) 
Angel får även puss på kinden av kaninen =) 
Angel & Kaninen =) 
Sen kom en till Lisebergs kanin =) 
Även denna söta kanin ville kramas med Angel =) 
Blev massa Angel & Kanin mys på Liseberg =) 
Underbara Angel blev törstig efter massa karusell åkandes & Kanin mys  =) 
Vår Vackra Fina Angel !!! 
Nu ska Angel,Rebecca & Daniel åka lisebergs banan =) 
Nu ska dom åka karusell =) 
KÄRLEKSBARNETDaniel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNETDaniel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel,Daniel & Rebecca i karusellen så söta =) 
Angel tyckte det var super kul åka med Daniel & Rebecca =) 
Angel älskar åka karuseller =) 
Sötisen Angel med stjärnvinst av Gott & Blandat =) 
Stolt & Glad Angel med stjärnvinst =) 
Fina Angel köpte en godis napp =) 
Nu är vi vid VALKYRIA =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel framför Valkyria =) 
Underbara Angel =) 
Prinsessan Angel med en till stjärnvinst en stor Marabou choklad =) 
Stolt & Glad Angel =) 
Angel,Rebecca,Daniel & Salim ska åka karusell haha =) 
Älskade Daniel & Salim åkte i en vagn & Angel & Rebrecca i vagnen bakom =) 
Hahaha så söta Daniel & Salim ser ut haha jag & Linda dog av skratt ser ut som Salim håller om Daniel haha 
Fina söta Angel & Rebecca =) 
Nu ska dom åka =) 
Älskade Daniel & Salim =) 
Älskade Angel & Rebecca =) 
Daniel skratta som bara den haha =) 
Även Angel & Rebecca skratta så det killades bra =) 
Daniel & Salim hade kul haha =) 
Fick nästan med alla fyra på bild =) 
Underbara Angel & Rebecca =) 
Nu ska Angel & Salim åka =) 
Salim är Angels favorit =) 
Salim & Angel gör sej klara för att åka =) 
Här kommer Angel & Salim =) 
Älskade Angel så glad av att åka med Salim =) 
Sötisen Angel spelar lite till på Liseberg =) 
Älskade Angel spelar & vinner =) 
Prinsessan Angel med en Stjärnvinst igen en stor Oreo =) 
Stolta & Glada Angel med stjärnvinst igen =) 
Vår Duktiga Angel =) 
Sötisen Angel får lite spunnet socker =) 
Angel tyckte det var gott med blått spunnet socker =) 
Underbara vackra Angel =) 
Angel så söt & Fin !!! 
Bild på vår första omgång av flumride jag,Angel,Linda & Salim  hahaha =) 
Bild på vår Andra omgång av Flumsride hahaha så kul vi hade =) 
Angel fick köpa en Lisebergs kanin ballong innan vi åkte därifrån =) 
Min Underbara Lillasyster Linda & Salim !!! 
Instagrambild på vår Toppen dag på Liseberg =) 
Som tradition stanna vi på vägen hem från Liseberg till Linda & Salim & köpte med mat hem till min älskade Lillasyster =) 
Angel så glad av att vara hemma hos Moster Linda & Salim & Hampus =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Wow nu blir det mat fest hos min älskade Lillasyster =) 
Min Fina Lillasyster Linda & Angel =) 
Älskade Angel så glad att vara hos Moster Linda =) 
Wow Angel fick så fin present av Moster Linda ,Salim & Hampus =) 
Angel fick en jättefin Barbie med bil av Moster Linda ,Salim & Hampus Tack vad ni är snälla =) 
Efter maten blev det lite kvälls mys =) 
Instagrambild på allt mys hos min älskade Lillstrumpa Linda =) 
Angel vann även denna plopp på Liseberg =) 
Angel köpte denna nyckelpiga på Liseberg =) 
& denna söta lejonfilt =) 
& en cool penna med skor på =) 
& två nyckelringar en med A för Angel & en med B för Badde så söt hon är =) 
Lite reflexer & magneter fick oxå följa med från Liseberg =) 
Ja gud vilken heldag vi gjort & nu är kl mycket & vi ska passa på umgås här med min älskade Lillasyster & Salim =) 
Känns skönt & kul & vara här igen & Angel är så glad få träffa sin Moster & Salim igen =) 
Angel har haft super kul & vi har åkt massa olika karuseller & haft super kul & som vanligt blev det extremt mycket skratt när jag & Min älskade Lillasyster är tillsammans haha =) 
Synd bara att Loke & dom andra missa Liseberg eftersom han längtat & ville så gärna på Liseberg :( 
Hoppas ni har det bra där på andra sidan skärmen så hörs vi imorgon igen =)