onsdag 21 juni 2017

Grattis Älskade Lillstrumpa =) Fira Linda sen åkte till min älskade Pappa Grilla & Myste sorgligt hejdå :( Tog in på hotell i Gävle =)


Hipp Hipp Hurra stort Grattis min Älskade Lillasyster Linda på din dag =) 
Det var mysigt få vakna upp hemma hos lillstrumpan & få Gratta henne & dricka morgon kaffe & surra =)
Älskade Angel blev så glad av att träffa Moster & Hampus =) 
Hampus tog med sej Angel ut för att leka trodde vi ,,,,men när dom kom in efter typ en timme berätta dom att dom åkt buss & köpt blommor & choklad till Linda =) 
Så Gulligt gjort av Hampus ta med sej lilla Angel på bussen & köpa present till sin Mamma =) 
Angel var super stolt som åkt buss med Kusin Hampus =) 
Så Gulliga & Goa dom är =)  
Sen blev det massa goda Tårtor kakor osv som Salim fixat till Linda =) 
Gud vad goda dom var & så fint gjort av Salim =) 
Tyvärr var vi tvungna att åka tidigt för jag vill förbi min älskade Pappa innan vi åker hem till Umeå ,så det var mycket tårar som rann när jag sa hejdå till min älskade Lillasyster :( 
Men skönt få träffa Pappa igen ,Angel super glad få träffa Älskade Morfar & Hans hund Mimmi igen =) 
Vi grilla & myste ute i solen ,så underbart få krama om min älskade Pappa igen =) 
Min Onkel Jan kom ner & vi fika & Babbla lite innan det jobbigaste kom & det var att säga hejdå & åka ....
Jag bröt ihop för det känns så tungt & jobbigt ,nu åker jag i från min älskade Pappa ,Mamma,Syster osv :( 
Vet ju inte när jag får se dom igen så det var tungt att åka :( 
Meningen var att Pernilla & Philip skulle mötas upp här & åka tillsammans upp men dom är i smögen & åker väl hem i morgon .
Så vi Börja köra upp själva .
När vi kom upp till Gävle vid kl 01 på natten & Duktiga underbara Angel sov i bilen tyckte jag synd om henne att hon ska behöva sitta & sova & jag var fortfarande ledsen & mådde skit av sorg eftersom jag åkt i från alla därnere & kände att det är bäst ta in på hotell få några timmars sömn så vi är någorlunda pigga i morgon bitti & kan handla lite på vägen hem den sista biten eftersom då är det även öppet överallt .
så vi tog in på Best western city hotell i gävle =)  
Grattis Min Älskade Lillasyster Linda !!! Love You and Miss You !!! 
Wow se vilken fin tårta Salim fixat till Linda =) 
& en till super god Tårta Salim fixat till Linda kolla dom fina texterna på tårtorna =) 
Detta köpte Hampus & Angel till Moster Linda ,därför dom åkte buss =) 
Älskade Hampus tar en snap på söta Angel på bussen =) så söta dom är =) 
Älskade Linda snapa om dom fina blommorna & chokladen som Hampus & Angel åkte buss & Fixa så söta dom är =) 
Linda & Salim dukar fram födelsedags fika =) 
Självklart en snap =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så lycklig få träffa Hampus & Moster Linda !! 
Instagram Grattis älskade Linda !! 
Fina Salim tänder ljusen =) 
Nu är ljusen tända i ena tårtan =) 
Salim tänder på andra tårtan =) 
Även fint fyrverkeri på tårtan hade Salim fixat =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så imponerad av Mosters fina Tårta =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel med kusin Hampus =) 
Världens Bästa Finaste Underbaraste Angel & Hampus !!! 
Wow kolla vilka underbara tårtor Salim fixat till Linda =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Hampus !! 
Underbara Söta Angel & Hampus !! 
Grattis Min Älskade Lillasyster Linda & Hennes fina Salim Ute & äter middag på resturang som Salim överraskat med =) 
Älskade Linda & Hampus så fina !!! Älskar er !! 
Angel tycker det är Underbart att träffa Morfar igen =) 
Världens Bästa Morfar & Angel myser !! 
Jag så lycklig av att vara hos min älskade Pappa igen ,Älskar dej Pappa !! 
Jag & Älskade Pappa i en snap =) 
Jag så glad av att vara hos min Pappa =) 
Jag & Min Underbara Pappa ,Jag Älskar Dej Pappa !! 
Morfars Fina Hund Mimmi njuter i skuggan & gudars vad glad hon blev när vi kom =) 
Älskade Angel & Mimmi !!! 
Prinsessan Angel myser & pratar lite med Morfars fina hund Mimmi =) 
Angel & Morfars hund Mimmi =) 
Älskade Pappa har det så fint !! 
Pappas fina hund Mimmi =) 
Pappas fina hund Mimmi =) 
Vi Grillar hos Älskade Pappa !! 
Jag så lycklig få träffa min älskade Pappa igen =) 
Världens Bästa Morfar & Angel myser & Busar =) 
Prinsessan Angel & Älskade Morfar myser =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mor & Dotter Mys hos Älskade Morfar =) 
Älskade Angel & Morfar !! 
Vi Älskar Dej Pappa & Morfar !!! 
Gud Vad Gott med grillat hos älskade Pappa =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Världens Bästa finaste & Underbaraste Angel myser hos Älskade Morfar !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel har plockat fina blommor hos Morfar =) 
Mammis & Pappis Underbara sötis Angel !!! 
Världens Bästa & Underbaraste Morfar & Pappa ,Vi Älskar dej !!! 
Pappas älskade Bil !!! 
Pappas älskade Hus !! 
Gud Vad jobbigt åka härifrån !!! 
Nu har vi checkat in på hotellrummet !! 
Var ett fint hotellrum !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel i hotell sängen =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Underbara Kärleksfrukt Angel på hotellrummet =) 
Underbara Angel sten slockna fort !!! 
Instagrambild på vår underbara Docka Angel !! 
Ja nu ska jag försöka få nån timmes sömn innan vi åker vidare hem till Umeå igen .
Känner mej så ledsen av saknad av min Mamma ,Pappa & syster tiden gick så fort ,men hoppas så vi ses snart .
Men är mycket tankar just nu ,för jag tycker det är jobbigt bo så långt i från dom :( 
Nu sover min underbara Angel i hotell sängen & jag ska ta mina tankar & känslor & krypa ner bredvid & hoppas jag får lite sömn.
Älskade Daniel & Rebecca ska oxå sova lite så vi är pigga i morgon igen =) 
Älskade Daniel har kört veranda mil hittills ,snart 400mil ,så han borde vara helt slut stackars han ,men han vill köra & säger det är bättre & att han vill hellre köra så då får han det .
Men gud så duktig han är min älskade Son ,Mammi älskar dej & är stolt över dej !!!
Mysigt vara med Daniel,Angel & Rebecca på semester =) 
Vi har haft kul & mysigt =) 
Men vi hörs imorgon igen så godnatt på er alla som är vakna.
Glöm inte kolla alla underbara bilder på andra bloggen =)