torsdag 11 maj 2017

Wiiie Min Luna Ljusstake & Mirage Ljus bricka med Ljuslyktor Från Fyrklövern kom =)Älskade Angel Feberfri =) Beställt lite solskydd ,vätskeersättning ,alvedon osv inför vår utlandsresa =)

Godkväll i alla hus & hem ,idag har Älskade Angel vart feberfri men var hemma från skolan eftersom man ska alltid va hemma en hel feberfri dag & den har hon haft i dag & det känns skönt att se henne va sej själv igen =) 
Så idag satt jag & Älskade Angel & beställde lite bra & ha med sej på resan som solskyddsfaktor ,vätskeersättning,alvedon,sårtvätt osv.
Det bästa var att när vi betalat så fick vi mail att dom kommer & levererar i morgon redan på dörren ,snacka om snabb & bra service =) 
Älskade Angel valde söta minionerna & Frost plåster & bamse solkräm & brumelisas aloe vera gel osv =)
Idag kom äntligen min nya ljusstake & ljusfat med ljuslyktor från fyrklövern & 
GODE GUD Vad Snygga dom är ,dom kostar ju lite men är värd varenda krona så snygga är dom =) 
så ska bli kul att ställa på plats & göra i ordning =) 
Jag & Angel har myst & tagit det lugnt här hemma i dag eftersom jag fick väldigt hög feber i natt & fruktansvärd smärta i kroppen :( så jag & Ange har myst & sett film & små pysslat lite =)
Kolla andra bloggen som vanligt wiiie LÖVELY ;)  
Angel valde denna bamse solskyddsfaktorn att ta med utomlands =) 
Denna Bamse Aloe Vera Gel som är bra om man bränt sej el fått insektsbett osv .
Resorb för vätskebrist .
Alvedon ifall man får feber el värk osv .
Denna solskyddsfaktorn för läpparna valde Angel =) 
Detta beställde vi i dag =) 
Wow som ni ser blir de hem leverans i morgon bitti ,snacka om snabb & bra service =) 
Självklart instagrambild =) 
Min Frukost =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så Underbar !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så vacker !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel busar lite =) 
Prinsessan Angel så fin !! 
Underbara Angel ger en släng puss =) 
Gott Med fruktsallad =) 
Angels söta nalle i happy mealet =) 
Världens Bästa & Underbaraste Finaste & Underbaraste Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Underbara Charmtroll Angel myser lite =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Vår Underbara Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel =)  
Mammis & Pappis Underbara Sötis Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så underbar & Fin !! 
Älskade Angel snapar lite =) 
Söta Angel i en snap =) 
Underbara Angel så söt =) 
Puss på dej vår underbara Angel !! 
Angel snapar med sin badde =) 
Älskade Angel & Badde =) 
Mor & Dotter i snap =) 
Underbara Angel & Mammi myser & Busar =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Världens Vackraste & Finaste Angel !!! 
Mammis & Pappis Underbara Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Mor & Dotter Mys & Bus =) 
Älskade Daniel & Rebecca har fått lite frön =) 
Köpt dessa till oss som jag snart ska plantera =) 
Även dessa blommor Kommer bli fint =) 
Wiiiie mitt packet från Fyrklövern kom =) 
Med denna snygga Mirage ljuslyktor på bricka var på rea 3790kr  & jag beställde även en extra lykta så jag har 3 st på spegel brickan =) 
såååå snyggg ;) 
Jag beställde extra så jag har en stor & 2 st små på brickan =) 
Min Luna Ljusstake var på rea så nu kosta den 6790kr =) Love It =) 
Självklart instagrambild på mina snyggingar ;) 
Vi har haft en toppen dag med massa mys & bus så det känns bra & så kul mina saker från fyrklövern kom =) 
ska bli kul ställa på plats & göra fint =) 
Nu sover vår älskade Angel & så skönt hon vart Feberfri hela dagen & kvällen så hoppas nu det vänt & hon är frisk imorgon =) Tyvärr har jag feber & mår  lite dåligt men det är viktigare Att Älskade Angel mår bra & blir frisk så kan jag gärna va sjuk i stället för henne =) 
Nu blir det ha familjemys här så vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen massa där wiiie skynda in & kolla ;)