söndag 28 maj 2017

Världens Bästa Mors dag & var självklart på Marknad på sävardagen =) Massa Familje mys =) Lovely Life =)

Stort Grattis Älskade Mamma på din Morsdag önska jag kunde fira den med dej men hoppas du blivit firad av mina andra syskon där nere som bor närmare =) 
Gud Vilken Lovely Morsdag Jag haft =) Vakna med tårta, kaffe, presenter & superfina teckningar & en så fin bok älskade Angel gjort till mej & jag fick en god smörgås tårta som älskade Rebecca & Daniel gjort till mej Tack underbara ni är =)
Vi hade en mysig morgon  & känns som man firar dubbel glädje i dag eftersom vi var på det magiska bröllopet i går & såg underbara Johanna & Jim blev Man & Fru Rosendahl WOW  vilket bröllop & fest & nu är dom äntligen Man & Fru =) Lycka säger jag =) 
Så nu blir det planera in massa Fru Middagar för mej & Johanna =) 
Vi åt morsdag tårta & kaffe sen åkte Angel & Pappi i väg & köpte nya skor sen var det iväg till sävar dagen & där träffa vi fina Kenny & vi babbla lite alltid lika trevligt =) 
Älskade Angel hitta sej en snygg Hoodjacka & 2 st Gose djur,en handspinnare ,lite munkar , en rolig klubba osv =) 
Jag fick ett par fina mjukis byxor av min älskade Make & Angel =)
Vi köpte med oss thai mat hem från sävar marknaden & gud de var himmelskt gott =) 
Snälla Daniel & Rebecca åkte & Köpte sån stor yogga boll som Angel önskat sej & såg att Rebecca hade hemma i går när hon var där så Angel blev super lycklig av att få sin fina gröna boll =) 
Angel fick även öppna sina klänningar som kom i torsdags men vi har inte hämtat paketet från ica förens i lördags =) 
Angel prova sina nya klänningar & var super lycklig =)
Skynda in på andra bloggen massa mer där som vanligt tjohooo Lovely life vi har =) 
Grattis Älskade Mamma På Din Dag Älskar Dej !!! 
Självklart Gratta jag min underbara Mamma även på fb =) Grattis underbara Mamma ,Jag älskar dej & saknar ej =) 
Wow detta fina vakna jag till av min underbara Make & barn & Rebecca har fixat till mej =) 
Älskade Daniel & Rebecca har gjort en egen smörgåstårta till mej som var himmelskt god =) 
Fick en super fin Morsdags tårta med fin ros & choklad hjärta som det stod Mamma på Tack underbara ni är =) 
Ett stort Choklad hjärta & super fina kort & teckningar fick jag =) 
Underbara fina Blommor =) 
Gud vad fint Tack ni är världens bästa & jag älskar Er !! 
Av Min Älskade Son Daniel fick jag denna nia ros som jag även ska plantera ute =) 
& världens finaste kort till rosen av älskade Daniel med otroligt fin text & han skrivit så fint =) Älskar dej Daniel Tack =) 
Av Älskade Angel fick jag detta fina kort me världens finaste text hon skrivit i =) 
Underbara Angl har skrivit så fint i kortet att jag är världens bästa Mamma & Hon Älskar Mej ,jag blv så rörd till tårar Tack älskade Angel så fint =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska äta morsdags tårta med Mammi & pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel shoppa en klubba på sävardagen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid Så Go & Glad !!! 
Namnam vi tog med thai mat från sävardagen =) 
Instagrambild =) 
Instagrambild på min underbara Morsdag =) 
Öppna massa paket som vi hämta i går från ica =) 
Jag fick massa paket =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel njuter av morsdags tårta efter middagen =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel provar ut nya spring skor som on kallar dom =) 
Angel valde dessa vita skor =) 
Denna finger spinnaren köpte Angel i dag på sävardagen =) 
10 st långa godis remmar fick följa med hem =) 
Angel köpte sej en cool keps =) 
Mogge köpte en god ost till oss =) 
Angels nya Hood jacka hon valde på sävardagen =) 
Min Älskade Make köpte självklart lite olika korvar på marknaden =) 
Underbara Angel köpte sej 2 st nya Gose nallar =) 
Jag ick dessa snygga mjukis byxorna av min älskade Make =) 
Köpte med chokladbollar hem =) 
Angla klänningar =) en Hello kitty =) 
En Minion klänning =) 
En till Minion klänning =) 
& en Frost Klänning =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel provar sina nya klänningar =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel provar sin Hello Kitty klänning =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
Världens Bästa Finaste & Underbaraste Angel i sina nya klänningar =) 
Underbara Angel i sin Minion klänning =) 
Älskade Angel så glad över sina nya klänningar =) 
Prinsessan Angel så vacker & fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel i sin andra minion klänning =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så vacker & fin !! 
Underbara Angel !!! 
Överaska Angel med denna gym boll hon önskat sej =) 
Älskade Angel blev så glad för sin boll =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Världens Vackraste & Finaste Angel med sin gröna boll hon önskat sej =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel är ivrig att öppna sin boll =) 
Gudars Vad vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel busar direkt med sin boll =) 
Älskade Angel älskar denna gröna boll =) 
Mammis & Pappis Älskade Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Fick denna fina Morsdag present av underbara Johnny Tack älskade Vän =) 
Nu i kväll kom Johnny & Daniel.k & Johnny hade med sej en present till mej ,Tack älskade Vän så snäll du är fick super god choklad =) 
Jag har haft världens bästa morsdag & känner mej så lyckligt lottad som har världens bästa familj & jag älskar er allla =) 
Nu blir det mysa ner sej & fortsätta fira lite så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er & hoppas att alla Mammor där ute blivit firade i dag =)
Glöm inte andra bloggen massa mer där presenter osv =)