söndag 7 maj 2017

Jag & Malin åkte tidigt =) Älskade Angel fått feber & huvudvärk :( Köpt ett Knytte halsband till Älskade Angel =) Ska börja köra en intensiv kickstart på kropp & Själ i morgon med F.I.T C9 =)Magisk dag & kväll =)

Hello Godingar ,idag åkte jag & Malin in till stan wiiiie  & det gick super bra så lycklig att det finns inte ord som räcker till =) 
Jag passa på köpa ett söt Knyttet halsband till älskade Angel ,det ska bringa Lycka ,Skydd & självständighet & Styrka ,Kärlek & med olika stenar som har olika betydelse & jag valde en lila sten som står för ,klarhet,intuition ,andlighet,självkänsla ,styrka,kärlek =)
Älskade Angel har haft feber & huvudvärk i dag så hon har mest legat kollat på netflix med Pappi medans jag & Malin var i väg ,ni ser allt i andra bloggen som vanligt ;)
Älskade Angel blev super glad för sitt Knyttet & har bärt med sej den överallt & tycker den är så söt =) 
När jag kom hem mötes jag av dukat bord & super god mat Gudars så gott det var & skönt bli bortskämd & ompysslad av min älskade Make =) Älskar dej min underbara Make ;) 
Jag köpte även ett jättefint halsband med kors till mej & Malin =)
Tog även beslutet att testa & köra en Kick start med F.I.T C9 så imorgon Kickstartar jag kroppen & rensar både kropp & själ & startar om kroppen känns så skönt få rensat hela kroppen & starta upp den fräsch inför sommaren =) 
Efter den gudomliga maten Myste jag ner mej med älskade Angel som har lite feber i soffan & vi såg på tv & myspysa .
Inte kul se vår älskade Docka vara sjuk :( 
Hoppas hon är bättre i morgon .
Angel var trött & ville gå upp & lägga sej i vår säng & se netflix så hon & Pappi gick upp tidigt & la sej så jag & Malin ska ha lite tjej mys efter en hel underbar magisk helg =) 
Vi har gett en kille  jaktkort på våra marker & i kväll ringde han & sa han fått ett råddjur & han ville ge oss det ,jag är ju lite emot detta & har svårt att äta det köttet osv ,men min älskade Make blev glad & åkte & möte upp & tog hem råddjuret . 
Så snällt av han att ge oss det & jag försökte få han att ta dej själv men han sa han har fullt så han har ingen plats.
Skynda skynda in på andra bloggen massa underbart & magiskt där på vår dag & kväll =) Är så extremt lycklig säger jag bara =)  
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har feber & ligger & ser netflix !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad trots hon har feber !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ligger med feber & det gör ont i mitt Mammihjärta önska jag kunde ta det istället för henne !! 
KÄRKLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel mår inte så bra idag ligger med feber :( 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbart komma hem till dukat bord & super god middag =) 
Gudars vilken god middag jag fick när vi kom hem =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel fick present av mej =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel så Vacker & Fin !!! 
Älskade Angel fick detta lilla knyttet =) 
Angels Första Knytte =) 
Valde en lila sten till älskade Angel =) 
Prinsessan Angels första knytte ett halsband för lycka ,skydd & styrka =) Valde lila sten & det passar bra =) 
Denna söta berättelsen var med Angels Knytte & den läste vi igen & igen =)  
Älskade Angel beundrar sitt Knytte =) 
Prinsessan Angel älskar redan sitt lilla knytte =) 
Underbara Angel blev rörd av knyttet & väldigt glad =) 
Världens Bästa & Underbaraste & Finaste Angel med sitt knytte =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =) 
Prinsessan Angel tar på sej halsbandet med knyttet direkt =) 
Vår Vackra fina Angel med sitt Knytte =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så stolt över sitt halsband Knyttet =) 
Vackra fina Angel med sitt nya halsband knyttet som ska skydda & stärka henne & ge vägledning i livet =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Självklart instagrambild på älskade Angel & hennes fina knytte =)
Köpte detta fina halsband med kors till mej själv i dag =) 
Gud vad fint halsband med fint kors Me Like =) 
Malin valde detta fina halsband med kors som hon fick av mej i dag =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Älskade Angel så underbar & Fin !!! 
Prinsessan Angel spelar lite på telefon =)
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Sötisen Angel ska äta en mars med Pappi & se barn film =) 
Köpte ett packet med F.I.T C9 som jag ska kickstarta kroppen med imorgon =) 
Underbart att kickstarta kroppen & rensa både kropp & själ & ge kroppen en omstart & göra kroppen fräsch inför sommaren =) 
Vart en intensiv dag men skönt & kul  haft en hel helg med fina Malin & vi har haft så kul & magiskt =) 
Tycker så synd om älskade Angel som har feber men hoppas så hon mår bättre imorgon =) 
Nu ska jag & Malin ha tjej mys så vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)

Ni ser allt i andra bloggen så underbart & helt Magiskt wiiie LÖÖÖÖVELY LIFE ;)