lördag 6 maj 2017

Älskade Angel & Pappi på Leos lekland =) Daniel.k & Nellie kom =) Älskade Angel har fått huvudvärk & är lite hängig :(Jag & Malin haft en Underbar dag =)

 

Hello Sötisar ,hoppas ni har det bra där på andra sidan skärmen =) 
Idag åkte jag & Malin i väg tidigt till stan & vi har vart där hela dagen & allt har gått super bra så otroligt roligt & underbart wiiie sooooo HAPPY =) 
Linnea & Marcus kom En stund så det var trevligt =) 
Älskade Angel åkte till Leos lekland med Pappi & möte upp Daniel.k & Nellie som kom ditt så det blev bus & lek =) 
Älskade Angel fick huvudvärk & låg & vila i soffan när jag & Malin kom hem .
Vi tog snabbt & lätt Mc Donalds mat & de satt bra =) 
Jag Gav Älskade Angel lite alvedon & då släppte huvudvärken ,men Angel är lite slö & ville inte ha något Lördags mys & hon somna tidigt ,så tror hon är på väg att bli sjuk ,vår stackars lilla gumma :( 
Hoppas hon mår bättre i morgon ,blir så orolig när jag ser hon inte är sej själv ,önska så jag kunde ta de istället för henne.
Ni måste skynda in på andra bloggen massa myspys där Gudars så underbart livet kan vara =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel busar på Leos lekland =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Dockas Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så duktig =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel kramar & myser med Leo =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Världens Bästa & Underbaraste & Finaste Angel har bus kul =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med en god slusch =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så glad över sitt happy meal =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Underbara Angel !! 
Satt bra med lite Mc Donalds mat när jag & Malin kom hem =) 
Älskade Angel har blivit lite hängig & har huvudvärk :( 
Mammis & Pappis Underbara Angel vilar lite i soffan !!!
Världens underbaraste Angel har fått huvudvärk & vilar lite ,stackars vår lilla Prinsessa !!  
Älskade Angel somna fort & ville inte ha el vara med på nåt Lördagsmys så vi sa att vi tar lite mys när hon blir piggare .
Så kändes lite trist att duka upp lördags mys utan lilla Angel men jag & Malin ska ha lite Girly time Så Nu har jag & Malin dukat upp lite lördags mys & ska mysa ner & se lite på tv =)
Så hoppas ni alla får en fin lördags kväll för det ska vi ha här hemma =)
Glöm inte andra bloggen ;) Happy happy ;) :=)