måndag 8 maj 2017

Älskade Angel hemma från skolan hon har feber & huvudvärk :( Börja med F.I.T C9 Wiiie så underbart =)


Hello sötisar Idag fick Älskade Angel vara hemma från skolan då hon har feber & huvudvärk .så jag & Hon har myst under filten i soffan sett kalles chokladfabrik & andra barnfilmer =) 
Tycker så synd om vår älskade Prinsessa som inte är frisk .
Linnea kom förbi & fika & Babbla lite så det var trevligt =) 
Idag är det den stora Dagen då jag börjat med F.I.T C9 =) 
Nu ska jag rensa både kropp & själ & ge kroppen en ordentlig omstart så kroppen är fräsch inifrån & ut till sommaren ,Me LOVE =) 
F.I.T Verkar vara super bra produkter & denna dag har gått super bra ,jag är inte ens hungrig så detta var lättare än jag trodde =) 
Det har snöat & vart sol om vartannat här i dag oxå så det är ett konstigt väder vi har ,så jag har beslutat att vi väntar med att starta upp vår ute pool tills det är mer stabilare väder =) 
Ni måste kolla andra bloggen massa massa mer där som vanligt ;) 
F.I.T C9 Paketet =) se älskade Angels söta finger hon var nyfiken på måttbandet =) 
F.I.T C9 som jag starta med i dag & ska köra i 9 dagar =) 
Frukosten blev Alovera snapsen & en tablett Nu kör vi =) 
Instagrambild på nu är jag igång =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Världens Bästa & Underbaraste & Finaste Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Min Lunch i dag =) 
Detta Forever ultra choklad var super god =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så vacker & fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel i sin fina klänning =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Prinsessan Angel så underbar !! 
Angel som en söt häst i snap =) 
Angel har kul med snap =) 
Världens sötaste fot ,Angel i en rolig snap =) 
Vår Vackra fina Angel !!! 
Underbara Angel så söt !! 
Mammi & Angel i snapar =) 
Älskade Angel !! 
Mor & Dotter Mys & Bus =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel snapar =) 
Sötisen Angel snapar =) 
Angel tar snap på Mammi haha 
Mammi i en snap =) 
Mor & Dotter i snap =) 
Gud vilken mysig dag vi haft ,vi har mest tagit det lugnt eftersom Älskade Angel har feber .
Hoppas hon mår bättre i morgon vår lilla docka ,inte kul hon är sjuk vår stackars lilla gumma .
Känns skönt att nu har jag kommit i gång & rensa & omstarta kroppen wiiie känns så bra =)
Nu sover vår underbara Docka & vi ska se lite på film & ha myspys så vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)
Glöm inte andra bloggen se alla Lovely bilder på oss osv ;)