tisdag 9 maj 2017

Älskade Angel får feber till o från :(Satt på Nya sommarskor på Bebben =) Angel shoppat lite sommrigt =)Dag 2 På F.I.T C9 =) Blir att boka resa till värmen ,har hittat dröm resan ;) Wiiiie HAPPY HAPPY ;)


Hello Godingar ,Älskade Angel har inte blivit av med sin feber än utan den kommer & går så hon får vara hemma i dag med & säkert i morgon oxå för vill hon ska vara hemma minst en feberfri dag innan hon går till skolan .
Idag kör jag dag 2 på min F.I.T C9 & det känns så bra kan jag lova ,trodde det skulle vara svårare men går faktiskt super bra så jag är mer än nöjd =) 
Idag kom mina nya sommardäck till Bebben så blev in till världens bästa verksta & däck firma Wilmansdäck & sätta på Bebben hennes sommarskor ,wow vilken service dom har där så kan varmt rekommendera Wilmans däck till er alla =) 

Tycker det är Viktigt att ha nya fräscha däck på bilen då säkerheten är viktigast när man har barn i bilen så blev att köpa nya sommardäck igen ,för känns bäst ha nya däck på Bebben =) 
Älskade Angel fick köpt sej en söt orange nalle med glasögon som hon tittat på ett tag & det passar bra hon får en liten present nu när hon är sjuk.
Även idag va det sol & sen börja de snöa om vart annat ,Gud vad trött man blir på detta väder.
Så jag börja lite snabbt kolla på någon resa till värmen & jag hitta vår dröm resa så blir att jag bokar den imorgon wiiie Gud vad Underbart =)
Var på väg flera gånger nu i kväll att boka & Betala men ska sova på saken,fast har väl redan bestämt att imorgon bokar & Betalar jag vår resa ;) Wiiie Gud vad underbart att få åka till värmen & Njuta =)

Kolla andra bloggen som vanligt massa där Lövely life vi har =)  
  
Min Frukost =)

Mitt mellanmål =) 
Min Lunch =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!!
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Angels söta orange råtta med glasögon som hon önskat sej & som hon fick idag ,passar bra nu när hon är sjuk få en liten present som tröst !!! 
Min Nya sommarskor till Bebben =) 
Min Underbara Bebbe har nu Nya sommarskor på sej =) 
Skönt att bilen har nya sommardäck ,säkerheten går alltid först =) 
Självklart instagram på min älskade Bebbe med nya fina sommarskor =) 
Min Älskade Make & Angel fick med sig kakor hem =) 
Angels nya sommarskor hon valde idag =) 
& Angel valde även dessa sommarskor =) 
Angels 2 par sommarskor hon valde idag =) 
Angel fick massa olika strumpor som hon valde =) 
& lite nya trosor =) 
Angel valde allt själv i dag =) 
Även dessa sommar byxor valde Angel =) 
& dessa sommar/dans byxor valde Angel =) 
Älskade Angel köpte även en box med suddgummin =) 
Älskade Angel frös som bara den nu i kväll så vi tände en brasa !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har myst ner med täcke & en brasa tänd =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel myser i soffan !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så Vacker & Fin !! 
Världens Bästa & Underbaraste & Finaste Angel i en rolig snap =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel busar med snap =) 
Prinsessan Angel så underbar !!! 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Angel somna fort & stackars har fått feber i gen :( 
Kolla vad mysigt =) 
Underbart hotell vi ska bo på =) 
Det är så vackert så man tror inte det är sant !! 
Magiska hotellet ... 
Otroligt vackert & fint & ditt ska vi wiiiie =) 
Så hit kommer jag boka & betala för oss imorgon =) 
Känns som en dröm =) 
Underbart med massa palmer osv =) 
Magiskt ställe =) 
Som ni ser så är havet precis bredvid hotellets pooler =) 
Wow längtar redan =) 
Underbart Hotell vi ska bo på =) 
Tänk att imorgon bokar & betalar jag resan hit =) 
Helt magiskt fint =) 
Kommer bli underbart få åka till värmen =) 
Underbart bada & mysa =) 
Självklart är det Bamse klubben för Älskade Angel där =) 
Som ni förstår så är detta en dröm resa för oss som jag bokar & Betalar imorgon =) 
Bokar denna 2 rums lägenhet =) 
Underbart se havet & palmer utanför =) 
Underbara lägenhet vi ska bo i  =) 
Mysigt sitta & Relaxa =) 
Rena drömmen att få åka ditt =) 
Underbara hotell =) 
Nu längtar jag extremt mycket =) 
Dom har fräsch mat osv =) 
Ja som ni förstår så är det inget att tveka på så imorgon bokar & betalar jag denna Dröm resan till oss Wiiiie LÖÖÖVELY =) 
Kommer bli underbart få åka till Värmen & Njuta =)
Börjar bli orolig över att Angel får feber till o från & huvudvärk ,vill hon ska må bra så hoppas hon snart Är frisk igen vår lilla Prinsessa . 
Nu ska jag & min Älskade Make Myspysa så vi hörs som vanligt imorgon igen =)

Wiiiie kolla andra bloggen sååå mycket där & vi är soooo HAPPY HAPPY ;)