onsdag 26 april 2017

Tjohoooo Äntligen Tagit fram lite utemöbler =) Angel tog med sej Lily hem från skolan =) Angel,Loke & Lily leker & busar =)

Godkväll i stugorna ,i dag hämta min älskade Make Angel & Loke på skolan & Älskade Angel hade med sej kompisen Lily hem från skolan idag & dom lekte & busa för fullt här hemma =) 
Idag börja vi ta fram lite av ute möblerna så imorgon blir det att börja ställa i ordning lite här ute =) 
Gud vad Underbart känns skönt att sommaren snart är här Wiiie LOVELY & Gud vad vi ska Njuta & Mysa här ute =) 
Philip kom hit efter sitt Jobb & hämta Pernilla & Loke =)
Idag fick jag fixat lite med Älskade Angels Bunad inför 17 Maj & bunad skor osv ,hoppas nu att allt kommer i tid =)
Även fixat med Angels Midsommar klänning & Sveriges Nationaldags klänning ,gillar att vara ute i god tid =)
WIIIIE ,skynda in på andra bloggen massa massa där ;)   
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel med sin kompis Lily =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har kul med kompisen Lily =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel hoppar & har kul med Lily =) 
Världens Bästa & Underbaraste & Finaste Angel så duktig på att hoppa högt & göra volter osv =) 
Sötisen Loke =) 
Fina Loke har buskul =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel myser med kompisarna Lily & Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel har tv mys =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så underbar & fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !!! 
Jag snappar med Älskade Angel & Loke =) 
Älskade Angel tar snap på mej haha 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mor & Dotter Mys i snap =) 
Jag & Loke snapar =) 
Underbara Angel & Mammi i en snap =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Jag & Loke snapar & har bus kul =) 
Loke & Jag har lite kul med snap =) 
Loke & jag söta i snap =) 
Tjohoooo Lite av utemöblerna körs ut =) 
Underbara Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Underbara Angel Myser =) 
Världens Underbaraste & Bästa Angel !!! 
Test på Fb ,värmer i Hjärtat =) 
Min Fina underbara Vän Pernilla & Loke så Fina !! 
Vart en mysig & busig dag i dag & Angel har haft så kul med Loke & Lily =)
Skönt att nu börjar vi äntligen plocka fram lite ute möbler ,så det känns underbart & vi älskar ju vara utomhus så hoppas nu på en varm & skön sommar =) 
Nu sover vår lilla Angel så gott & vi ska mysa ner se en film men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha ;)

Glöm nu inte kika in på andra bloggen wow wow wow säger jag ;)