söndag 16 april 2017

Jag Fick världens finaste brev Av Älskade Angel =) Köpte nytt till poolen =) Åkte upp till Fjällsstugan i Borgafjäll =) Magiskt Underbart med lite Påsklovs semester =)

Underbar söndag =) I morse fick jag världens finaste & underbaraste Brev av Älskade Angel,Jag blev så varm & rörd i Mamma hjärtat för hur fint hon skrivit & ritat Tack min underbara Prinsessa Angel ,Gud vad jag Älskar Dej !! 
I dag medans min älskade Make var & hämta de jag vill ha & behöver för att dra igång vår ute pool passa Angel på att leka med grannen Vilgot & Astrid =)
Skönt nu har vi det nytt & fräscht så det bara är att dra igång vår underbara bubbelpool när vi kommer hem =) 
Sen bestämde vi att vi tar lite mysig påsklovs semester & åker till stugan i Borgafjäll =)
Älskade Angel blev super glad & vi packa för fullt & Älskade Daniel,Peter & Mogge lasta alla skotrar osv =)
Vi tog 2 bilar upp eftersom vi blev så många =) 
Min Bebbe & släpp & en skoter på & min Älskade Makes bil med 2 st skotrar på flaket & ett släpp med skotrar på så kommer bli så magiskt mysigt & skönt =) 
Pernilla,Philip & Loke ,Linus & Pontus kom förbi en sväng & surra lite innan vi åkte =)
Kolla andra bloggen otroligt många mys bilder på oss Wiiiie Love My LOVELY Life =) Massa Lyx & mys ;)  
Världens Bästa & underbaraste Angel så otroligt kärleksfull & Go !!
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel kommer med världens finaste brev till Mammi =) 
Wow kolla vilket Fint brev jag fick av Älskade Angel som hon skrivit & målat så fint !!! 
Gud vad Fint se vad fint Älskade Angel målat & lagt i sött kort =) 
Åhhh Wow Gud Vad Rörd jag blev  så otroligt FINT Älskade Angel skrivit " Jag Älskar Däj Mamma " Blev rörd till tårar & så varm i Mammi hjärtat Tack min underbara Angel ,Gud vad Jag Älskar Dej Gumman !! 
Världens finaste Text & kort fick jag av Älskade Angel Tack underbara Angel !!!
Se så otroligt Fint Älskade Angel gjort till mej Tack underbara Angel blir så rörd & varm i Hjärtat !!! 
Självklart dagens instagrambild på det underbara fina brevet jag fick av min underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har målat sej så fint =)
KÄRLEKSBARNET  Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel busar med Astrid =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel hoppar hopprep =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel med kompisen Astrid =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel & Astrid har kul ihop =) 
Sötisarna Angel & Astrid !! 
Lite god lunch =) 
Underbara Angel gjorde ett hjärta av ost biten = ) 
Älskade Angel gjorde ett fint hjärta av osten & pussa på den & gav den till mej så söt hon är =) 
Världens Bästa & Underbaraste & Finaste Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel redo att åka till stugan i borgafjäll =)
Prinsessan Angel i bilen på väg till fjällen =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så duktig & go i bilen =) 
Mammis & Pappis Underbara Angel i bilen nu åker vi till fjällen =) 
Nu är vi på väg till fjällstugan för lite semester & mys =) 
Älskade Angel somna fort i bilen !! 
Vår Fina Angel vakna när vi stanna & Tanka !! 
Bonzo & Chassi var oxå duktiga på att åka bil =) 
Bonzo & Chassi kollar in när Pappa Daniel Tankar =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel nu när vi är framme i fjällstugan =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Angel när vi packat upp & ska ta en kvälls macka i stugan =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel ska ta en kvällsmacka i fjällstugan =) 
Prinsen Daniel & Rebecca relaxar i fjällstugan efter kört hit till fjällstugan =) 
Vår Underbara Angel är så glad vara i fjällen igen & nu ska vi mysa & få lite sömn så vi är pigga för skoter körning i morgon =) 
Det är aldrig några problem att åka bil med vår älskade Angel hon är så otroligt duktig & är lika duktig varje gång vi åker =) 
Nu är klockan mycket & vi är äntligen i fjällstugan & har myst & ätit kvällmackor & nu väntar min älskade Make & Vår Älskade Angel på att jag ska krypa ner så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll/natt på er alla våra fina läsare =)

Glöm inte kolla andra bloggen på alla underbara bilder på oss &T myset ;) Wiiiiie säger jag bara sooooo HAPPY HAPPY ;)