tisdag 25 april 2017

Grattis till oss vi Firar 9 Års Förlovning =) Angels fösta dag i skolan efter påsklovet =) Var hos tandis & flourlacka Angels Fina tänder =) Var på sjukhuset !!

 


Stort Grattis till mej & min Älskade Make Peter som vart Förlovade i 9 år i dag =) 
Tänk för 9 år sedan gick min älskade Make ner på knä & fria på sjömanshemmet i Kalmar då min Make studera till sjökapten =) 
Självklart svara Jag JA & det var stor Fest med hela sjömanshemmet som fira att vi Förlova oss =) 
Min Älskade Make har uppvaktad mej som bara den idag ;) men det ser ni andra bloggen massa massa mys pys där WOW Säger jag så skynda in & kolla wiiiie så underbart Liv vi har ;) ;)
Det var mysigt vakna upp & äta frukost med älskade Malin som sovit här =)  
Idag var det även första skoldagen efter ett långt & mysigt Påsklov,så Angel var så glad =)
Men först var vi hos Tandhygenisten i morse & Angel fick toppbetyg för sina fina tänder  =)
Jag & Min Älskade Make körde hem Malin sen åkte vi till sjukhuset & jag fick min behandling,skönt & få det gjort så man nu kan planera inför vår valborgs firande =)
Väl hemma blev det mysa ner sej i soffan en stund & ta det lite lungt & när älskade Angel kom från skolan blev det lite ute lek & bus sen börja det stört snöa ,,,,, Gud vad less jag blir på detta skumma vädret,först stålande sol ,sen regn & nu snö blöäää ,vi vill ha sommar & sol nu & börja få ut alla utemöbler osv =)  
Men väntar nån dag till så får se om vi börjar lite smått i morgon & ta ut utemöbler osv =)
Kolla andra bloggen på allt underbart min älskade Make gjort & överaska mej med wiiiie Gud vad jag har det bäst ;) Love My Lovely Life =)  
Min Älskade Make har uppvakat mej även på Fb =) 
Detta är ett av alla våra förlovningskort efter min älskade Make fall ner på knä & Friat för 9 År sedan & då Förlova vi oss på Kalmars sjömanhem =) 
Åhh se så underbar & Romantisk min underbara Make Peter är Älskar Dej Världens Bästa Man !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid Så Go & Glad !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så glad att skolan börjar igen =) 
Världens Stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru Hedström !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ute & leker & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel busar & spexar =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel myser =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Prinsessan Angel myser & ser netflix i Mammis & Pappis säng =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Vart en underbar & händelserik dag & massa mys & bus så jag känner mej så otroligt lyckligt lottad =) 
Älskade Angel har redan somnat så gott i sin säng så Nu blir det mysa ner sej med Maken i soffan & fortsätta Fira vår dag =) 

Så hoppas ni på andra sidan skärmen har det bra ,så hörs vi imorgon igen =)
Glöm inte andra Bloggen wiiie tjohooooo soooo Happy men de ser ni där ;)