onsdag 29 mars 2017

Jag & Pernilla var hos Helena & fick massage sen luncha vi i stan & var shoppa på expo =) Massa lyx & Mys =)


Detta är Pernilla hahaha jag dööör av skratt =) 
Tjohoo på er våra fina läsare idag åkte jag & Pernilla till fina Helena & fick lite lyxig massage ,sen åkte vi & lyxa till det med att luncha på Thai i stan med Helena & Sale som bjöd på lunchen =) 
Tack snälla ,det var super trevligt =)
Vi åkte förbi min älskade Make på ett takjobb i stan oxå =) 
Min Älskade Make hade tagit med sej söta Chassi på jobbet idag & de älskar Chassi vara med på =)
Sen övningskörde Pernilla även till expo & där hitta jag 2 st nya filtar att ha i nya soffan när den kommer & mycket mer men de är på andra bloggen =) 
Sen blev det hämta älskade Angel & Loke & dom busa & lekte här ,dom har ju så kul ihop dom två & vi får oss många roliga skratt ,underbara barn vi har =) 
Philip kom & Hämta Pernilla & Loke efter sitt jobb =)
Kolla andra bloggen på alla underbara bilder på vår dag i stan & vår lunch haha LÖVELY LÖVELY =) 
Vi ska in & få lite massage =) 
Helena & Sale bjöd mej & Pernilla på lunch tusen tack vad gott det var =) 
Jag fick köpt 2 st nya svarta mys filtar till nya soffan =) 
Underbart ha fått köpt 2 st nya mysfiltar =) 
Söta Chassi är med Farfar på takjobb =) 
Chassi fick köttbullar till lunch av Farfar =) 
Chassi njuter i solen med Farfar på takjobb =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel gör massa konster & dansar för oss =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel busar & leker med dom nya stora sugrören hon byggt ihop =) 
Prinsessan Angel & Loke =) 
Älskade Angel & Loke busar för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel  =) 
Världens Bästa Underbaraste & Finaste Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel isin självlysande skelett pyjamas =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Vår Underbara Prinsessa Angel !!
Självklart & Ja det hoppas jag ,jag försöker i allafall =) 
Självklart Angel är världens bästa & Underbaraste & ett Underbarn ,Vi Älskar dej Gumman =) 
Vi har haft en mysig & rolig dag & kväll & nu blir det lite familjemys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =) 
Glöm inte andra bloggen wiiie säger jag bara =)