tisdag 28 mars 2017

Hipp hipp Hurra Grattis Jag & Rebecca Fyller år =) Blev uppvaktad massa Chanel & Michael kors =) Jag & Malin på bio såg skönheten & Odjuret =) Massa Mys =) Fått Massa lyx =) LÖÖÖÖVELY LIFE =)

 

Hipp Hipp Hurra stort Grattis till mej & Rebecca som fyller år i dag =) 
Wow vilken underbar dag & Morgon jag haft =) 
Blev uppvaktad med tårta kaffe ,blommor sång paket av min underbara familj =)
Jag har fått så otroligt fina presenter så tror knappt det är sant =)
Tack för allt fint jag är så lyckligt & tacksam =)  
Sen kom Fina Malin,Johanna,Pernilla hit & Gud jag fick så fint Michael kors armband & vi fika & hade trevligt =) 
Älskade Daniel & Rebecca köpte Hunden Bonzo så nu har dom 2 hundar =) 
Sen blev det ett mysigt bio besök Jag & Malin såg filmen skönheten & odjuret & gud vad mysigt & kul vi hade =) 
Efter bion åkte jag & Malin hit & Malin ska sova här & ha vår Girly time som vi brukar ha emellanåt =)
Jag blev överraskad med smörgåstårta & Mogge hade kommit hit med blommor & fint kort =)
Pernilla & Philip kom & låna släppet & Angel åkte med Loke & Philip till stan & hämta ett köksbord dom köpt .
Så Angel & Loke fick busat lite =) 
Angel tycker det är super kul jag fyller år & hon har gett mej så mycket fint i dag =)  
Jag har haft världens bästa & underbaraste födelsedag med min älskade familj & Vänner =)
Ni måste in o kolla alla underbara bilder på oss & alla fina familjebilder & morgon mysbilder på andra bloggen wiiiiiie LÖÖÖÖÖVELY LIFE ;)Jag är sååååå HAPPY HAPPY ,Kolla allt på andra bloggen wiiiiiie ;) 
Wow kolla vilket fint kort jag fick av Älskade Angel som hon gjort själv =) 
Jag blev så varm & rörd i Mitt Mammi hjärta av det fina jag fick av Älskade Angel =) 
Massa fina teckningar Angel gjort & skrivit så fint på Tack min älskade Docka ,jag älskar dej !! 
Wow kolla vilken underbar Marängtårta jag fick & massa paket =)  
Underbar fin & god maraängtårta med vit choklad =) 
Underbara rosor & Paket & tårta till mej =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel firar Mammi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Jag fick olika chokladaskar =) 
Jättefina rosor =) 
sött kort på Nala av Daniel & Rebecca =) 
Underbart fint kort & biokort av Älskade Daniel & Rebecca Tack underbara ni är =) 
Av Min Älskade Make & Angel =) se andra bloggen för allt fint romantiskt min älskade Make skrivit i =) 
Fick en fin ros av min älskade Make Peter =) 
Med en Guldring med en diamant formad som ett Hjärta =) 
Jättefin diamantring av min underbara Make Peter Tack Honey =) 
Var även diamanter på sidan =) 
Sen tog han fram en till Guldring med diamanter som matchar den andra ringen & sa att dessa kan jag ha nu när vi förnyar våra Bröllop =) Tack min underbara Make LOVE YOU =) 
Fick Även detta Fru halsband där det står " To My Wife*I Love You Then * I love You still *Always Have ,Always Will *Gud så fint & romantisk Man jag har Tack my Love =) Love You ;) 
Fick även Babor Lyx kräm =) 
Lyx krämen från Babor wiiie =) 
En Chanel tavla =) 
Norway leggings =) 
En snygg Bride topp =) 
Chanel Hood tröja =) 
Chanel T-shirt =) 
Stora Make up boxen från Revolution =) 
Fylld med massa make up me love =) 
Snygg Chanel vas wiiie =) 
Chanel badrums set för tvål osv =) 
Lite Chanel Me LÖÖÖÖÖVE =) 
Underbara badbomber =) 
Otroligt snygga glasunderlägg =) 
Lite av mina nia presenter jag fått idag =) Wiiie happy & Vilken Lyx =) 
Många Chanel ljus me LÖÖÖÖVE =) 
Älskar Chanel & fick många Chanel ljus =) 
Nya snygga rosa metallic mattor till Bebben wiie =) 
Instagrambild på lite av m9na födelsedags presenter jag fått =) 
Jag Älskar Chanel & wow vilken romantiskt  underbar Make jag har =) 
Wow se vad fint min Älskade Make skrivit på Fb =) 
Jag har Världens Bästa Make =) Jag Älskar Dej Honey !! 
Min Make använde denna bild till sin underbara text tack my love du är bäst =) 
Wow kolla vilket fint Michael kors armband jag fick av underbara Johanna & Pernilla med familjer =) 
Tack Älskade Johanna & Pernilla me familjer ni är Bäst & detta var alldeles för mycket =) Fick även en helkväll ute av dom som vi ska köra strax =) 
Instagrambild på fina presenten av Johanna & Pernilla med Familjer tusen tack snälla ni är =) 
Fina Bonzo är nu Daniel & Rebeccas hund =) 
Bonzo är kopia av min älskade Wille-kille !! 
Fina Bonzo !!! 
Bonzo så lik min Älskade Wille-kille =) 
Nu blir det Bio mys med fina Malin & Lite bio snacks =) 
Instagrambild på bio myset jag & Malin ska ha =) 
Fick fina blommor av Mogge =) 
& ett fint kort tack snälla Mogge =) 
Blev överraskad med smörgåstårta när vi kom från bion =) 
Yummie gott med smörgåstårta =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel har handlat med Pappi =) 
Angel shoppa skum kycklingar =) 
& en ny tandkräm =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Hjärta Angel !! 
Ojjoj vad många som gratulera mej idag Tack alla underbara =) 
Min Älskade Vän Ylva la ut så fin gratulation på Fb Tack Gumman =) 

Fick så fint Grattis meddelande av min älskade Lillstrumpa imorse =) fick massa mer grattisar men det ser ni i andra bloggen wiiiie LYCKA ;) 
Wow jag har haft en helt magisk underbar dag & allt har vart perfekt så tusen tack min underbara familj & vänner för allt =) 
Nu ska jag fortsätta ha mys med min älskade Familj sen blir det lite tjej mys med Malin som ska sova här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =)

Glöm inte andra bloggen där ser ni alla bloggbilder på mej bli grattad i morse & alla bilder på mej Johanna ,Malin & Pernilla & Våra familjemys bilder osv wow säger jag bara Lovely life jag har =)