fredag 10 mars 2017

Handla Nya Mattor & Nytt skrivbord & Hylla till Angels rum =) Luncha med Min Älskade Make =) Fått världens feber :(

Godkväll sötisar , imorse var älskade Angel super pigg & som vanligt så tror det var att hon var trött igår därför hon var slö =) 
Men nu mår vår lilla docka super igen & då blir jag glad i Mammi Hjärtat =) 
Jag däremot har fått en extrem feber & värk i kroppen ,men biter ihop & känner att va typiskt nu när jag har så mycket & göra inför Angels kalas på måndag .
Pernilla kom med bussen nu på morgonen & Jag,Angel,Rebecca & Pernilla åkte in till stan ,Pernilla fick övningsköra & det gick super bra hon är duktig =) 
Jag fick köpt nya mattor & lite annat smått & Gott =) 
Angel shoppa lite oxå =) 
Sen möte vi upp min Älskade Make  & Affe som var & gjorde tak jobb & vi tog en go lunch på Gyllene Måsen ( Mc Donalds )
Redan där sa min älskade Make " Hur Mår Du Honey du ser helt vit/grå ut ?" Ja förklara jag har extrem värk & feber som bara stiger :( 
Men försöker bita ihop måste få fixat allt inför kalaset .
När vi kom hem slog det till rejält & jag var tvungen lägga mej på soffan en stund & min älskade Make skynda sej hem för han är inte van att jag lägger mej ,då är det illa sa han & kom direkt,gud så omtänksam & go han är =) 
Min Älskade Make Åkte & hämta Älskade Angels nya vita skrivbord & hylla sen montera han & Mogge i hop det medans jag & Angel har lite fredags mys här nere i soffan =) 
Vi sa till Angel att Pappi ska slå in några presenter så hon inte ska misstänka något om rummet =) 
Så imorgon hoppas jag att jag mår bättre för då ska jag  fixa det sista i rummet & göra det helt klart så på måndag morgon ska älskade Angel få gå in & se sitt nya rum med sängen hon önskat sej =)
Wiiie gud vad allt känns så bra & kul att fixa nytt & fräscht i Angels rum =) 
Kolla andra bloggen massa massa fina mys bilder på oss =)  
Saknar min syster så mycket & önska vi bodde närmare !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! Angel så glad över sin gubbe hon köpt i dag =) 
Angel köpte denna Gubbe i dag =) 
Älskade Angel har satt fast Doc Mcstuffie i bilbältet eftersom Pernilla övningskör hahaha så söt hon är =) 
Älskade Angel & Hennes Doc Mcstuffie =) 
Angels Happy Meal =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så glad över sin leksak i happy mealet =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Prinsessan Angel lunchar med Mammi & Pappi =) 
Älskade Angel köpte tre par strumpor =) 
Angel köpte denna polis förvarings låda =) 
& denna rosa bil förvaringslåda =) 
Älskade Angel bygger i hop sina förvarings lådor =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så duktig !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Lite nya mattor hemköpta idag =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel kör sin skoter =) 
Underbara Angel är så duktig på att köra skoter =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel kör sin skoter =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel på Pappis skoter =)  
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel åker skoter =) 
Underbara Fina vackra Angel !!! 
Älskade Angel ville äta framför tven =) 
Mammis & Pappis Underbara Kärleksfrukt 
Världens Underbaraste Angel =) 
Älskade Angels nya möbler ,skrivbord & hylla =) 
Monteringspappret på skrivbordet man kan välja hur man vill ha hyllan =) 
Älskade Angels nya vita skrivbord =) 
Älskade Angels nya vita hylla =) 
Jag är så glad att vi fått hem älskade Angels nya möbler & att min underbara Make monterar ihop dom så imorgon blir de att fixa i ordning allting =)
Hoppas bara jag mår bättre imorgon för detta är hemsk må såhär :(  
Nu ska vi ha lite fredags mys så vi hörs i morgon igen så ha en underbar Fredags kväll på er alla våra fina läsare =)

Kolla andra bloggen som vanligt massa underbara bilder på oss =) LÖÖÖÖVELY LIFE ;)