lördag 25 mars 2017

Grattis Älskade Hugo =) Våffeldagen=)Tjejdag & kväll på Bröllopsmässan Med Fina Johanna & Pernilla =)Köpt en Apple Router =)

Hipp hipp HURRA Stort Grattis till mitt Älskade Barnbarn Hugo som fyller 4 år idag !!!
Så ledsamt att jag inte kan fira han eftersom han bor 130mil bort men han är som vanligt med i mina tankar & extra idag =) 
Idag är det även våffeldagen så självklart blev det våfflor här hemma =)
Vår router tvär dog sent i går kväll så imorse skicka jag min älskade Make & köpte en ny fast jag valde en Apple Router som ska vara super bra ,kosta lite mer men hoppas det är värt det ,ska koppla in den imorgon eftersom jag inte hinner i dag eftersom vi ska ha tjej dag & Kväll =) 
Idag är de den stora bröllopsmässan i stan på hotel placa så jag & Pernilla tog med den blivande Bruden Johanna på mässan =) 
Jag bjöd självklart Johanna på biljetterna & Även champagne fick hon av mej där =) 
Det var super trevligt & man fick mycket info osv så vi tjejer hade trevligt ,bröllopsmässan sluta vid 16 & då åkte vi hem till mej & där var Jim & Barna & fika & Umgicks med min älskade Make & Angel =) 
Vi käka våfflor & vi Tjejer fräscha till oss för omgång nr 2 av bröllopsmässan som börja kl 19 med middags buffé champagne provning & bröllopsklännings visning =)
Jim & Theodor & Melwin var här med Min Älskade Make & Vår Angel & dom hade super kul =) 
Även Daniel.k & Nellie kom =)  
Det var super trevligt på bröllopsmässan & mysigt & vi drack & skåla i champange & Fira den blivande bruden Johanna  det var roliga bröllops Quiz osv när mässan sluta vid 22 gick vi vidare till O´Learys & tog Pinacolada & kolla runt lite =)  
Älskade Angel hade super kul med Pappi idag & dom har vart ute & busat & lekt med Jim & Theodor & Melwin & Daniel.k & Nellie  =)
Kika in på andra bloggen massa underbara tokiga bilder på oss brudar haha LOVELY LIFE vi har ;)  
HURRA Stort Grattis till Mitt Älskade Barnbarn Hugo 4 År idag !! Önska jag kunde fira med dej ,saknar dej sååå !! 
Nya snygga Apple routern =) 
Självklart är den vit & stilren =) 
Apples nya router extreme =) 
Vår Nya fina stilrena mac router Love it =) 
Underbart väder & min älskade Make skulle ta kort på en liten ekorre som klättra i trädet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel ute & åker stjärtlapp med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Prinsessan Angel åker för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har super kul =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel är ute & har bus kul med Pappi =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel busar med Sebastian & hans bonus syskon =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!!
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel ritar & pusslar med Pappi =) 
Underbara Angel !!!
Världens Bästa & Underbaraste & finaste Angel hjälper till göra våffelsmet =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel är så duktig =) 
Mammis & Pappis Mystrollis Angel gör våffel smet med Pappi =) 
Älskade Angel äter lite lunch med Pappi =) 
Fina Angel,Jim & Theodor på skotern =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!!
Underbara Angel äter våfflor =) 
Angel & Nellie har lite lördagsmys =) 
Angel älskar vattenmelon =) 
Prinsessan Angel så vacker & fin !! 
Älskade Angel tar en närbild på Mammi =) 
Fina Pernilla i telefon med Philip =)  
Fina Pernilla Go & Glad !! 
Jag i en snap haha =) 
Blev några snappar i dag med haha 
Jag som kanin haha =)
Pernilla övningskör in till Bröllopsmässan =) 
Jag & Fina Pernilla redo möta upp den blivande bruden Johanna =) 
Jag & Pernilla i en selfies =) 
Nu ska vi på Bröllopsmässan =) 
Självklart bjöd jag Blivande Bruden Johanna på champagne =) 
Johanna fick champagne & jag drack alkoholfri champagne =) 
Fina Blivande Bruden Johanna =) 
Världens finaste Johanna som snart ska stå Brud & det skålars vi med i champagne =) 
Fanns lite olika tilltugg =) 
Bjöds på olika smakprov på bröllopsmässan =) 
Till middagen nu på kvällen drack vi champagne till maten =) 
Jag,Johanna & Pernilla har en super trevlig kväll med god mat & dryck =) 
Fanns massa olika god mat vi frossa i =) 
Jag & Fina Blivande Bruden Johanna =) 
Jag & Johanna =) 
Fina Pernilla =) 
Pernilla skålar glatt i champagne =) 
Skål önskar jag & Johanna =) 
Jag & Fina Johanna skålar i Champagne =) 
Ska bli så kul att Johanna snart står Brud =) SKÅL på det =) 
Jag & Underbara Johanna alltid så Go & Glad =) 
Fina Pernilla Go & Glad =) 
Underbara Pernilla =) 
Instagrambild på oss Tjejer i kväll på bröllopsmässan =) 
Super god efterrätt & mer Champagne =) 
Fina Emelie & hennes Fina döttrar var först ut på bröllopsvissningen =) 
Emelie visa upp en super fin bröllopsklänning ... 
Vacker & fin brud & klänning =) 
Jättefin bröllops klänning som Emelie bar upp perfekt =) 
Emelie i bröllopsklänningen hon modellar i =) 
Fina Emelie & hennes fina döttrar har visat upp en jättefin bröllopsklänning =) 
Var så många fina klänningar att se =) 
Även klänningar till tärnor osv =) 
Bröllopsklänningar i alla modeller =) 
Kom även brudpar & visa upp olika kläder =) 
Jättefina bröllops kläder =) 
Olika bröllops klänningar & kläder för maken & tärnor =) 
Fina Emelie i sin andra uppvisning =) 
Emelie modella super bra & så fina klänningar =) 
Här är några olika som gått på podiet =) 
Team Skåtar i Bröllops Quiz =) 
Vi är nu på Olearys & tar en pinacolada =) 
Vi har haft en otroligt underbar dag & kväll i kärlekens tecken =)
Vi Tjejer har haft så kul & blev så mycket skratt & bus så har ont i käkarna haha wow vilken kväll vi haft ;)  
Nu längtar vi så tills Fina Johanna & Jim ska stå som brudpar & Äntligen bli Man & Fru =)
Tack snälla Philip som körde in oss nu i kväll till bröllopsmässan & sen hämta oss Tack det var Guld värt =) 
Älskade Angel sov gott när jag kom hem & nu ska ja mysa ner till min älskade Make =)