torsdag 2 mars 2017

Fredrik,Elliott & Linnea kom !! Vi Var på Leos Lekland =)Angel kramar om Leo =) Var med på möte osv !!




God kväll på er sötisar ,idag fick älskade Angel & Loke vara hemma från skolan eftersom det vart så sent igår innan dom kom i säng för vi fira ju Pernilla & sen hade ju Loke  ont i örat igår .
Men det har vart bra hela dagen Tackolov så måste ha vart att han fått vatten i örat som tryckt på =) 
Fredrik ,Elliott & Linnea kom hit efter frukosten & Söta Elliott somna gott i min famn =) Mysigt med en liten bebis =) 
Min Älskade Make tog med sej Angel & Loke & Åkte & Hämta Älskade Daniels skoter som var på service & dom passa på stanna på frasses & käka lunch =) 
Min Älskade Make åkte till Leos Lekland med Älskade Angel & Loke.
Jag & Pernilla & Fredrik  åkte ditt direkt efter ett möte vi var på med Fredrik .
Vi fick käka middag På Leos lekland eftersom vi inte hunnit pga allt som  har tagit hela dagen .
Vi hann iallafall med att lekta & Busa på Leos med Älskade Angel & Loke & dom hade super kul =) 
Idag när vi var på Leos lekland så kom äntligen Leo ut & Älskade Angel krama om Leo  =)
Kolla andra bloggen massa mer där ;) Love My Life ;) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel målar & grejar för fullt så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Lilla Elliott somna gott i min famn =) 
Söta Elliott sover gott i min famn =) 
Lilla Elliott sover gott i min famn =) 
Paket kom idag =) 
Älskade Angel & Loke =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Loke äter på frasses =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel myser med Bästisen Loke =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsen Loke busar =) 
Världens underbaraste & Bästa Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel busar med Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel & Loke äter på frasses ihop =) 
Underbara Angel & Loke på Leos lekland =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel & Loke har bus kul =) 
Älskade Angel & Loke !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Underbara Angel kramar om Leo =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel kramas med Leo =) 
Angel & Loke älskar att vara på Leos lekland =) 
Världens Bästa Angel busar för fullt =) 
Satt bra med en hamburge tallrik på Leos =) 
& super god kaffe latte =) 
Nu sover vår Älskade Angel så gott & jag ska krypa ner till min älskade Make så vi hörs som vanligt imorgon igen så ha en underbar kväll på er för det ska vi ha =)Glöm inte andra bloggen ;)