måndag 27 mars 2017

Fixa Naglarna =) Käka på shanghaj =)Älskade Daniel & Rebecca Ska köpa Bonzo=) Underbart liv vi har =)

 
Hello Sötisar ,idag kom fina Anneli hit & Fixa mina & Pernillas  naglar =)
Meningen var att Jag & Pernilla skulle göra detta tillsammans men när Annelie kom & hon börja med mina naglar ringde Pernilla Philip så han hämta henne & sen kom hon när det var hennes tur .....
Jag blev som vanligt super nöjd så Tack Anneli =) 
Det blåser storm ute så naturligtvis blev det strömavbrott så det sluta med att vi åkte in till shang hai & käka middag =) 
Min Älskade Make  Peter tog med sej Angel & Loke & Åkte till Mc Donalds för dom ville ha barnbox .
Men jag åkte med Älskade Daniel & Rebecca i deras bil till shang hai ,så möte vi upp Daniel.k & Pernilla & Philip där =) 
Efter vi käkat åkte vi hit men Pernilla satt kvar i bilen i ca 30min .....
Men vi andra satt här i mörkret med massa mysiga tända ljus & babbla & surra en stund =) 
Angel & Loke har busat & haft kul ihop som vanligt =)
Underbara mysbilder i andra bloggen så skynda in & kolla wiiie happy happy life ;)  
Fina Bästa Annelie kom & fixa naglarna =) 
Idag gjorde jag Älskade Willes tassar med glitter stenar =) 
Underbart få i ordning på naglarna =) 
Instagrambild på ,mina fina naglar med Wille-killes tassar =) 
Underbar mat på shang hai =) 
Super god friterad banan & glass till efterätt =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel Med bästisen Loke på Mc Donalds =)  
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel fick en pokemonboll & figur i dag =) 
Angel fick även en röd pokemonboll =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sin nya fina gula mjuka boll =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel busar med sin nya boll =) 
Mammis & Pappis Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Lite paket som kom idag =) 
Glömt visa Angels nya rum på övervåningen =) Nya mattan ,skrivbord ,hylla i vitt =) 
dom 2 nya vita byråerna & mattor =) 
Angels nya vita säng =) 
Angel älskar sitt nya vita rum =) 
Vart en underbar dag & skönt få fixat naglarna =) 
Men vi fick höra att Johanna & Jim säljt sin Bonzo till någon i östersund & eftersom han är så extremt lik & kopia av min älskade Wille-kille & jag tror ju på rekanation så stämmer det med tiden när Wille somna in & sen typ "deklarera" i hund himlen sen återförs i ny hund som Bonzo eftersom Bonzo är 7 månader stämmer det ju & det KAN ju vara Wille som kommit tillbaka ... 
Men eftersom jag lova älskade Wille att aldrig skaffa någon mer hund för han var THE ONE AND ONLY ,men då kan de va så att ödet sett till att Daniel & Rebecca ska köpa Bonzo för då är ju Wille tillbaka här hos oss ändå ...
Vet det låter knäppt men eftersom jag tror att det finns en chans att de är wille kan jag inte chansa & låta dom sälja han till nån i östersund så vi har prata fram & tillbaka & frågat Jim & johanna & dom sa direkt att självklart får vi köpa bonzo & det var vad dom ville & Tänkt från början men eftersom jag sakt jag inte ska ha hund har dom inte frågat .
Så imorgon kommer fina Johanna med Bonzo & Daniel & Rebecca köper han ... 
Ja ni förstår det är mycket känslor & jag har gråtit till o från hela dagen av sorg & samtidigt lycka för tänk om de är Wille ,,,tänk om, då är han hemma imorgon igen ...
Nu sover vår älskade Prinsessa & vi fick tillbaka strömmen vid 23 så nu ska jag & min Älskade Make myspysa så vi hörs imorgon igen =) 

Glöm inte andra bloggen massa massa där =) wiiie happy happy life we have =)