onsdag 22 mars 2017

Deklarerat =)Jag är nog Bästa Frun EVER ;) Älskade Angel har fint uppträdande =) Lyxig 24 Karats Guldmask & Spa dag =) Massa Myspys =)LÖÖÖÖVELY Life =)


Självklart kommer vi delta =) 
Godkväll i alla hus & Hem idag har jag fått gjort årets Deklaration & Gud vad skönt få de gjort & kan säga det ser otroligt Bra ut så nu är det bara invänta pengarna ;) LÖÖÖÖVELY Kommer bli en bra sommar med Massa Extra pengar att Lyxa till det med =) 
Min Älskade Make är så Lycklig & Glad & säger hela tiden jag är den BÄSTA frun EVER =) 
Kan nog hålla med han där haha detta med papper osv kan jag verkligen & nu är det gjort för detta året & ALLT ser blomstrande ut wiiie Lycka & tycker själv jag är j-ligt duktig som fixar med allt =)
När jag var klar med alla papper osv  unna jag mej min 24karats Guldmask & hårinpackning & spa dag här hemma så underbart & skönt =)
Älskade Angel har oxå tagit ett långt & skönt spa bad =) 
Sen hade Angel ett jättefint uppträdande här för oss då hon både sjunger & dansar =) 
Kommer nog bli en liten sångare av henne =) 
Pernilla & Phillip kom förbi & fika innan dom åkte på jobb =)
Jag & Angel har haft massa extra Mor & Dotter bus & mys & det är ju bara så härligt att mysa busa med henne =)
Love My Lovely Life =)Kolla andra bloggen på alla mysiga bilder på vår spa kväll LÖÖÖÖÖVELY & Underbart Med Lite Lyx ;)   
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel efter sitt kvälls bad =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel har uppträdande för oss =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Underbara Fina Angel !!! 
Prinsessan Angel så vacker & fin !! 
Världens underbaraste & Bästa Angel sjunger så fint för oss =) 
Älskade Angel dansar & sjunger så fint =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel spelar lite på sin mobil =) 
Prinsessan Angel myser =) 
Älskade Angel somna fort i sin säng =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel sover gott =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel sover så sött =) 
Min Underbara 24 Karats Guldmask =) 
Bästa hårinpackningen ever =) 
Jag unnar mej loite vardags lyx med Min Underbara Lyxiga 24 karats Guldmask & Hårinpackning  =) 
Min Nya kari Traa =) 
Jag har myst ner i min nya Kari Traa efter spa bad osv =) 
Jag bara älskar Kari Traas kläder =) 
Vardags lyx & mys =) 
Instagrambild på mina nya Kari Traa =) 
Instagrambild på deklarationen är klar ja håller med min Älskade Make jag är nog den BÄSTA Wife EVER =) 
Gud vilken underbar dag & kväll vi haft & jag mår som en prinsessa med massa vardags lyx här hemma =)
Min Älskade Make är så glad & happy jag fixat alla papper & deklaration & gissa om jag får höra hela tiden jag är den Bästa frun EVER ;)  
Efter massa Mor & Dotter Mys & Bus somna vår älskade Angel super fort & sover nu så gott i sin säng =) 
Nu ska jag mysa ner med min älskade Make så vi hörs imorgon igen =) 
Ha en underbar kväll på er alla våra underbara läsare =)