fredag 24 mars 2017

Bokat in semester weekend med våra fina vänner Johanna & Jim =)Solat 15 Min så skönt =) FredagsMys =)




Hello sötisar då var det äntligen fredag igen =) 
Imorse när vi åt frukost såg jag att det kommit mer utslag på älskade Angel & nu var det på armen :( 
Tycker det är konstigt eftersom hon äter pencelin ...
Så har bokat en ny tid med läkaren ,vill ju att vår lilla docka ska slippa detta,men tur hon inte har besvär av det  .
Pernilla & Philip kom hit & Pernilla övningskörde till Avion & där glodde vi runt & sen luncha =) 
Pernilla körde till sitt jobb sen körde Philip därifrån & hit =) 
Vi fika & babbla innan Philip åkte =) 
Älskade Angel har busat & lekt som bara den =)
Idag boka jag & Johanna in lite semester weekend till oss ;)
ska bli kul & mysigt att åka iväg med Våra Fina Vänner Johanna & Jim så nu längtar vi tills vi åker & självklart är de en överraskning för barna & våra Män =)
Idag tog jag en skön solning på 15 min så lovely säger jag bara =) 
Kolla andra bloggen så ser ni allt & vårat LOVELY LIFE ;)   
Lite lunch på avian i dag med Pernilla & Philip =) 
Angels byråar i trä som var förut ... 
Nu har vi satt på plats en vit blev jätte fint =) 
Här är bild på den roliga spikhållaren som var med när vi byggde byråarna =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel med sina kinder ägg =) 
Älskade Angel hoppar upp & ner så blir suddiga kort =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel spexar & busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Lite fredags mys =) 
Angels favoriter jordgubbar & vattenmelon =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel gottar sej med vattenmelon =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Prinsessan Angel fredags myser =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !! 
Världens Bästa & Underbaraste Finaste Angel !!! 
Underbara Angel myser =) 
Mamnmis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Jag har solat 15 min de var skönt =) 
Angel tar snap på Mammi =) 
Angel tar snap på Mammi =) 
Jag blev söt som en rosa ren haha 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel myser & njuter av vattenmelon =) 
Instagrambild på lite fredagsmys =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammi & Angel busar med snap =) 
Angel snapar Mammi =) 
Mammi & Angel har bus kul med snap =) 
Jag som en söt liten ren haha 
Puss på er alla våra fina läsare =) 
Nu blir det fortsätta ha massa fredags mys här hemma med min älskade Make & Vår Underbara Angel men vi hörs som vanligt i morgon igen så ha en underbar fredags kväll på er alla =)