onsdag 15 mars 2017

Älskade Wille-Killes Födelsedag !! R.I.P Älskade Wille Saknar & Älskar Dej !! Linnea kom !! Börja kolla på en ny serie =) Daniel.k kom =) Angel så lycklig grejar med sin nya data =)


Önskar så jag kunde få en enda dag till med dej min Älskade Wille-Kille !!!
I dag är det en Sorglig dag eftersom det är min älskade Wille-killes födelsedag ,han skulle fyllt 15 år idag .Grattis Älskade Wille Önskar så jag kunde fira den med dej !!! 
Saknaden & smärtan,sorgen är fortfarande så j-la stor .
Självklart har jag tänt ljus för Älskade Wille hela dagen & alla tankar har gått till han ,skulle göra vad som helst för att få en dag till med han :( 
Jag känner mej så tom utan han :( 
Imorse var det en glad & pigg Angel som åkte till skolan =) 
Snälla Linnea kom fort hit i morse för hon vet jag var ledsen eftersom de var Willes dag & de känns & sen skulle jag köra ett ärende till stan ,men Linnea kom & körde till stan så jag kunde vara hemma ,Tack snälla .
Sen fika vi & börja kolla på en serie som heter " INNAN VI DÖR" den verkar jätte bra .
När Älskade Angel kom från skolan greja hon i sitt nya rum med sin nya data & kan säga att hon är över Lycklig =) 
Daniel.k kom & käka & fika med oss =) 
Sen när min Älskade Make Peter & Angel lagt sej blev jag & Daniel sittandes i soffan & se några avsnitt på " Innan Vi Dör " 
Kolla andra bloggen massa mer där som vanligt ;) 
Grattis Älskade Wille på din dag hoppas du får massa godsaker i hund himmelens & Blir firad  !! R.I.P Du Fattas mej Wille & jag Älskar Dej !!! 
Kom paket idag =) 
Farmors Chassi sover gott på Chanel kuddarna =) 
Älskade Daniel & Rebeccas Hund Chassi =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sin Gizmo =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel myser med Gizmo =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Kycklingsticks ,ris ,sås & grönsaker satt fint idag =) 
Världens Bästa Underbaraste & Vackraste Angel !!! 
Vi har haft en lugn & mysig dag & nu sover min älskade Make & Vår Älskade Angel så gott =) 
Jag & Daniel.k har sett några avsnitt av " Innan Vi dör " men nu ska jag krypa ner till min Älskade Make så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare så hörs vi imorgon igen =)