torsdag 23 mars 2017

Älskade Angel följde med Kompisen vy hem idag =) Var & Shoppa Nya vita byråer & mattor osv =)Fick köpt de svarta Kari Traa setet som inte finns längre av snälla Linnea =)

Hello Sötisar,idag åkte jag & Rebecca in till stan shoppa lite till Älskade Angels rum =) 
Hitta 2 st nya vita byråer & en stor vit rund matta & 2 st små vita mattor & gud vad snyggt det kommer bli när det är klart =)
Fynda även en snygg ute lykta att ha till sommaren =) 
Linnea & Milo möte upp oss & vi tog en drive in på Mc Donalds & luncha här hemma =) 
Snälla Linnea lätt mej köpa hennes Nya oanvända svarta Kari Traa set som inte går & få tag i längre så jag hade tur ,det setet är från min Älskade Make & Angel som jag ska få nu när jag fyller år =) 
Fick även mail bekräftelse på Angels lys tavla med hennes födelsedatum osv på är klar & skickades idag så nu längtar jag tills den kommer =) 
Älskade Angel följde med kompisen Vy hem efter skolan så det var stort få följa med en kompis hem =)
Vys Pappa var snäll & körde hem Angel vid 18,30 & dom har haft super kul så Angel var så nöjd & Glad =)  
När älskade Angel kom hem så gick vi upp & börja bygga ihop den ena vita byrån & gissa om Angel var super glad över det jag köpt =) 
Angel blev super glad för sin happy meal gubbe jag tog i dag när jag köpte lunch så valde jag happy meal så Angel skulle få gubben i =)
Kolla andra bloggen massa mer bilder på shopping osv där =) Lovely Life säger jag bara =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis  & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid Så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!!  
Älskade Angel har valt fina tofsar idag till skolan =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel !!! 
Linnea har tagit snap när hon körde bakom mej haha =) 
Köpte dessa två vita byråer till Älskade Angels rum =) 
Dessa 3 mattor till Angels rum =) 
Fynda denna stora lys lykta kommer bli fin ute nu i sommar =) 
Vår Lilla Gizmo myser i sitt näste =) 
Fått hem underduken till golvet så snart drar vi igång =) 
Vår Underbara Gizmo =) 
Vår Älskade Katt Gizmo myser i sin borg =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så glad över sin gubbe från Happy Meal =) 
Prinsessan Angel visar stolt upp sin gubbe från Mc Donalds =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel ser på barnkanalen medans Pappi bygger ihop den ena byrån =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Såhär ser Angels byrårer ut idag & dessa ska bytas till 2 st vita =) 
Att vi inte dog av skratt när vi såg denna & bruksanvisningen när viu skulle bygga ihop den ena byrån ,vet ni vad detta är hahaha ...de är en hållare för spikarna så man inte hamrar sej på fingrarna en blondie grej hahaha =) 
Med denna sätter man spikarna så håller den spiken så man inte hamrar sej på fingrarna =) 
Beställt en sån här fin lys lampa till älskade Angel nu är den på väg hit =) 
Här är dom svarta Kari Traa som inte finns att få tag på längre men jag fick köpa Linneas Tack snälla =) 
Dessa får jag av min älskade Make i födelsedags presents Tack Honey =) 
Test på fb & jag blev Viking till 99% haha =) 
Vart en underbar dag & skönt få köpt dom nya byråerna så blir att bygga ihop den andra i morgon & sen göra iordning älskade Angels rum där uppe helt =) 
Nu sover vår underbara Prinsessa så gott i sin säng & vi ska mysa ner se film men vi hörs som vanligt imorgon igen =)

Kika in för att kolla på mer bilder osv i andra bloggen =)