fredag 10 februari 2017

Wiiie Mina Nya Vita Skinn stolar till köket Kom =)Massa massa Familje & FredagsMys =)

God kväll Godingar ,då var det äntligen Fredag & Helg =)
Börja morgonen med Hokus Pokus medicinen min älskade omtänksamma Make köpt till mej & fy F-n vad de smaka ,ja tror jag dööör hahaha 
Men men jag får bita ihop & ge detta en chans kan ju knappast bli värre,fast det är de värsta jag någonsin druckit haha  =) 
Idag kom mina nya vita snygga Skinn stolar till köket & WOW så otroligt snyggt, stilrent & Fräscht elegant det blev =) 
Så jag är mer än nöjd ,blev som ett nytt kök här hemma =)
Daniel.k & Johan kom & Låna vår lastbil för Johan ska flytta till Daniel.k i dag så dom skulle köra stora möblerna först .
Fick mail ang Angels sport lov så självklart ska hon vara ledig så nu har jag fyllt i de & skickat in,älskar & vara ute i god tid & ha ordning & reda  =) 
När Angel sluta skolan blev det ett besök på badhuset & Daniel.k åkte ditt lämna Nellie så hon var med & Bada =) 
Linnea & Milo kom hit eftersom Johan nu flyttar ut & Linnea vill inte Milo ska va mitt i allt .
Vi käka & busa & När Älskade Angel & Pappi & Nellie kom hade Daniel kommit hit för att hämta Nellie .
Jag ,Peter & Angel gjorde lite fredags mys uppe i sängen & kolla på netflix =)
Kolla andra bloggen som vanligt massa info bilder på oss där LOVELY säger jag bara ;) men det ser ni där =) 
Denna Hokus pokus drink ska jag dricka 3 gånger om dagen ,värt att testa =) Min Älskade Make är så rädd om mej så söt han är ,han är världens bästa ,älskar dej min underbara Make Peter =) 
Tjohooo Postnord kom med leveransen av mina nya skinn stolar =) 
2 stycken stolar i varje paket =) 
Instagrambild =)
Mina Nya Vita skinn stolar =) 
Gudars så snyggt & Fräscht det blev =) 
Lovely jag är sååå Happy =) 
Mina nya snygga vita skinn stolar så rent & Fräscht =) Me LOVE =) 
Självklart fyllde jag i direkt &
Självklart ska Älskade Angel ska vara ledigt på sportlovet =) 
Nu var det i fyllt & skickat att älskade Angel ska vara ledig hela sportlovet =) 
KÄRLEKSBARTNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel väntar på pannkakor med Kompisen Nellie =) 
Angel & Nellie beställde pannkakor =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad äter pannkakor med Kompisen Nellie =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Sötisen Nellie =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  Leende !! 
Prinsessan Angel & Nellie får glass efter pannkakorna =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Söta Nellie gottar sej med glass =) 
Älskade Angel ska dyka =) 
Angel är super duktig på att dyka =) 
Sötisarna Angel & Nellie =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ska ha fredags mys =) 
Lite chips, dipp, smågodis, naturgodis,kinderägg & pizza =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel myser =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Vart underbar Fredag & full rulle i dag & nu äntligen har vi fredagsmys här uppe i sängen så ska fortsätta mysa med min underbara familj så vi hörs imorgon igen så ha en underbar fredags kväll på er alla våra fina trogna läsare =)
Glöm inte kika in på andra bloggen massa nytt & info där LOVELY ;)