onsdag 22 februari 2017

Våra Underbara Vänner Johanna & Jim kom & Överaska med så fina Blommor =)Det är Massa Underbara Planer på G där ;) Angel & Min Älskade Make bädda ner mej =) LÖÖÖÖÖÖVE ;)

Hello Godingar ,Idag kom det stora lådor med lite födelsedags presenter till Älskade Angels 7 årsdag =) 
Jag älskar att planera & Fixa inför hennes stora kalas som kommer snart =) 
Efter skolan var det ute lek & bus i snön sen ville älskade Angel ha pannkakor med glass så det var bara att steka massa pannkakor =) 
Min Underbara Make överaska med Semlor till efterrätt =) 
Jag blev så överraskad av våra underbara fina vänner Johanna & Jim som kom & dom hade med sej så fin rosbukett till mej ,Tack underbara er jag blev så rörd =) 
Vi fika babbla & hade super trevligt som alltid & det är massa planer i gång nu så jag är sååååå Lycklig för deras skull ;) 
Men ni ser allt i andra bloggen wiiie säger jag bara =) 
Min Älskade Make & Angel bädda ner mej i sängen & kom med super goda mackor med den norska osten på som jag älskar & dom hade gjort stora Hjärtan på mackorna så gulligt & romantiskt =) 
Gud vad jag har det bra =) 
Ni ser allt i andra bloggen som vanligt ,men säger bara wiiiie LOVELY Life =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELYAngel har sitt nya halsband på sej & är så stolt =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel =) 
Pannkakor & Glass är en av Älskade Angels favoriter =) 
Prinsessan Angel äter pannkakor & Glass & ger tummen upp för hur goda pannkakorna var =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Prinsessan Angel ger tummen upp för pannkakorna & Glassen =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta & Stolthet & Kärlek Angel !!!
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
God Semla till efterrätt =) 
Kaffe & Semla är super gott =) 
Se vilken fin rosbukett jag fick av underbara Johanna & Jim =) 
Tusen Tack Älskade Vänner vad ni är snälla & goa blev rörd =) 
Instagrambild på dom vackra fina rosorna jag fick av Fina Johanna & Jim Tack snälla ni är =) 
Min Älskade Make & Angel gjorde goda mackor med den norska osten & stora Hjärtan på & Överaska mej =) 
Jag blev ner bäddad & överraskad med underbara mackor med Hjärtan på så underbar Älskade Angel & Min Make är =) 
Instagrambild =) 
Underbart idag kom det stora paket med lite av Älskade Angels födelsedags presenter =) 
Mer Födelsedags presenter till Älskade Angels 7 Årsdag =) 
Instagrambild =) 
Gud vad underbart & Trevligt Fina Johanna & Jim kom & Gud vilka fina blommor jag fick ,jag finner inte ord för hur tacksam & glad jag är & vi har haft så trevligt =) 
Nu blir det film mys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er våra fina läsare =)

Glöm inte kolla andra bloggen & se alla underbara mys bilder på oss  & sen alla planer som är på G för våra underbara vänner Johanna & Jim ;) wiiiiie verkligen LOVELY ;)