söndag 26 februari 2017

Underbar sol & Våra Fina Vänner Johanna & Jim ,Melvin & Theodor kom =) Grilla körde skoter & myste =)LOVELYLIFE ;)

Gud vilken underbar dag vi haft med strålande sol & Våra underbara vänner Johanna & Jim kom hit med barnen Melvin & Theodor =)
Vi grilla & fika ute & det blev massa skoter körning & Johanna & Jims söta hund Bonzo drog barna på skranan & gud vad vi skratta ,det har vart mycket skratt & bus idag & det är så underbar att umgås med Johanna & Jim vi har så otroligt kul ihop & det planeras för fullt wiiie så underbart =) 
Vi har haft en underbar dag i de sköna vädret med underbara vänner så det måste vi snart göra om =) 
Efter Johanna & Jim åkt så tog Angel sin spark & spraka ner till Vilgot & Busa lite =)
Jag blev så inspirerad av den sköna solen ute i dag så jag tog en solning   eftersom jag har lyxen att ha eget solarium hemma så tog jag en kort solning  & gud vad skönt det var kan jag lova =)
Kika in på andra bloggen otroligt många fina mysiga kärlekskort där på oss  & Våra underbara vänner Johanna & Jim Kärleksparet ;) wiiiie lovely life säger jag =)   
Underbart väder & vi passa på grilla dricka varm choklad =) 
Vi la ved i grillen =) 
Jag njuter i solen vid grillen snart blir det korv i bröd osv =) 
Jim låna min skoter & körde runt på barna =) 
Jim & Theodor =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel med Pappi på skotern =) 
Nu ska Peter & Jim dra iväg på skotrarna =) 
Min älskade Make Peter & Johannas Blivande Make Jim ska iväg på skoter tur =) 
Även Daniel & Rebecca ska iväg på skoter tur =) 
Jim Backar till =) 
Min Älskade Make Peter,Daniel & Jim =) 
Nu är Jim på G =) 
Nu åker Männen på skoter tur =) 
Jag njuter i solen =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru Njuter i solen =) 
Rolig snap haha 
Fina Bonzo drar barna på skranan & jag & Fina  Johanna skratta så vi tjöt =) 
Älskade Angel tyckte det var super kul att Bonzo drog dom på skranan =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel har super kul med kompisarna =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Gud vad skönt & Lyxigt ha solarium hemma så idag tog jag en snabb solning =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel sparkar =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel leker & grejar med sina barbies =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Vi har haft en underbart trevlig dag med underbara vänner & gud vilket skönt väder =) 
Nu blir det mysa ner sej efter en heldag ute så är man lite trött =) Så ha en fin kväll på er alla våra underbara läsare så hörs vi imorgon igen =)
Glöm inte andra bloggen där är alla bilder på oss & våra underbara vänner ;) Massa Massa KÄRLEK ;)