onsdag 15 februari 2017

Min Underbara Nya kökslampa Krebs kristall krona kom =) Angel & Loke bada & busa =) Älskade Angels 7 års kalas grejer kom =) Love my Lovely Life soooo Much =)

Hello Godingar, idag kom lite paket med Älskade Angels 7 års kalas grejer som Angel & jag satt & beställde härom dagen så det var snabb leverans =) 
Nu planerar vi för fullt inför älskade Angels 7 års dag så det kommer bli kul ha kalas igen =) 
Jag har även hittat en lampa som jag vill ha ovanför köksbordet & Gudars så Snygg den är & jag är förälskad hahaha materiell lycka & självklart är det en Krebs kristall krona =) 
Även den lampan kom idag så nu ska jag snart få den upphängd & gud vad fint det kommer bli wiiie materiell lycka =)
Efter skolan i dag hämta vi Loke & åkte till badhuset så han & Angel fick bada & busa lite sen släppte vi av han hemma hos Pernilla =) 
Angel & Loke har super kul ihop & dom är så gulliga med varann så man blir så rörd av att se dom två sötisarna =)
Kika in på vår andra blogg massa info där & bilder Wiiie säger jag bara så jävla happy happy ;)  
Wiiie LYCKLIG paket från Krebs Kristall krona till köket =) 
Idag kom min älskade Kökslampa en Krebs kristall =) Vist kommer denna bli snygg ovanför köksbordet =) Gud vad jag är förälskad i denna kristall lampa från Krebs =) 
Instagrambild på min Nya Bebis ,Me Love it ;) 
Även denna snygging från krebs är på väg hem =) Vet inte var jag ska ha den än men är så snygg =) 
Lite paket med kalas tema grejer till Älskade Angels 7 års kalas =) 
Underbart att det var så snabb leverans =) 
Älskade Angels kalas grejer vi ska dekorera med som hon själv valt =)
Instagram på mina sol krämer som kom igår =)
Lite go lunch !!!!
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Prinsessan Angel & Prinsen Loke =) 
Älskade Angel & Loke ska bada =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad Med Bästisen Loke =) 
Underbara Angel & Loke har bad kul =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel =) 
Prinsen Loke har skadat sej i skolan & får ett plåster på badhuset =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel bubblar med bästisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel ska äta korv i bröd med Bästisen Loke =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!!  
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Vi har haft en mysig & busig dag & jag är så glad & lycklig över min nya Lyxiga kökslampa Krebs kristallkrona ,materiell lycka & lyx =) 
Nu ska jag mysa ner mej & se lite på netflix med älskade Angel & min Älskade make =) 
Ha en underbar fin kväll på er alla våra fina Läsare så hörs vi som vanligt i morgon igen =)

Glöm inte andra bloggen massa mer där & bilder wiiie happy happy Lovely Life =)