onsdag 8 februari 2017

Lovely vart & Gjort Mammografi =) Linnea & Milo kom & Milo Åkte med Älskade Angel & min Älskade Make & bada =)Underbart Nya mattan på plats =)

Godkväll Godingar ,idag var jag & fick gjort Mammografi & det är skönt få Boobarna kollade mellan varven =)
Sen var det hem & greja & Ja la in den nya mattan jag köpt & gud vad fräscht & skönt det känns när man byter ut till nya grejer =) 
Linnea & Milo kom & Milo åkte med & Hämta älskade Angel på skolan sen blev det bus & Lek här hemma ,sen åkte min underbara Make Med Angel & Milo till badhuset så dom fick bada & busa medans jag & Linnea satt & Fika & frossa i lökringar & Chili cheese =)
Efter badet blev det lite bus & Lek här hemma innan Linnea & Milo åkte =) 
Angel har haft super kul & hon älskar att bada =)
Kolla andra bloggen på nya mattan osv & alla fina bilder på oss & massa familjemys pys vi har ;) 
Underbart att få gjort Mammografin =) 
Min Älskade Make skämmer bort mej mede att göra lökringar & Chilli cheese =) 
Jag har världens bästa Man som jag älskar såååå mycket =) 
Mammis & Pappis älskade Guda Gåva Angel blir hämtad av Kompisen Milo i skolan =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel badar med kompisen Milo =) 
Älskade Angel & Milo badar & Har kul =) 
Milo badar & Busar =) 
Milo har bad kul med lilla Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel har kul Med Milo =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel & Milo !!! 
Pannkakor mellan badningarna =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Fina Milo älskar oxå pannkakor =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel & Milo busar =) 
Prinsessan Angel & Milo =) 
Angel & Milo har bad kul =) 
Angel har åkt rutchkana ner i vattnet & Nu ska Milo åka ner =) 
Tjohooo här kommer Älskade Angel åkandes med huvet förre =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!!
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Underbara Angel & Loke badar i baby bassängen =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel busar med Milo =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel & Milo har kul ihop =) 
Fina Angel & Milo =) 
Prinsessan Angel & Milo Pussas Milo fråga Angel " SKA VI PUSSAS LITE "så söta dom är =) 
Pussisarna Angel & Milo =) 
Vart en mysig dag & Angel & Milo har haft kul ihop & dom är så söta när dom pussas & söta Milo frågar lilla Angel flera gånger " SKA VI PUSSAS LITE " så går dom iväg & gömmer sej men jag fick tagit några kort på dom =) så söta dom är =) 
Nu blir det lite familjemys här så vi hörs som vanligt imorgon =)

Kolla andra bloggen massa fina bilder på oss ;) Wiiie Lovely ;)