fredag 17 februari 2017

Hängt upp Min Krebs Kristall krona wiiie så Snyggt =) Jag & Pernilla På Tjej Fredags Bio Fifty Shades Darker =) Angel & Loke bada =) Fredags Mys med underbara Vänner =)

Godkväll på er våra fina läsare ,då var det Fredag igen & den inledde vi med en mysig Tjej fredags bio =) 
Jag & Pernilla såg filmen Fifty Shades Darker & gud vad bra den var så kan varm rekommendera denna =) 
De var super skönt få komma iväg bara jag & Pernilla & slappa till en bra film & ha tjej snack & skratt =)
Min Älskade Make Peter hämta Älskade Angel & Loke på skolan sen åkte dom & bada & Busa & invigde en ny glass som kommit =) 
Vi mötes upp här hemma allihop även Philip kom efter jobbet så gjorde vi Fredags mys här med barna =) 
Angel & Loke busar & Har kul & dom fick sina kinder ägg så dom byggde ihop sina nya gubbar osv =)
Mysigt att umgås med sina underbara vänner blev mycket skratt & bus kan jag lova =)
Kolla andra bloggen på alla mysiga & Roliga bilder på oss hahaha LOVELY ;) 
Jag & Min Underbara Bästa Vän Pernilla ska ha Bio mys =) 
Bästa vänner får lite egen tid =) 
Självklart lite Bio snacks =) 
Instagrambild på mitt & Pernillas Bio besök =) 
Det var bara jag & Pernilla & en till på hela bion så det var verkligen lugnt & avkopplande =) 
Underbar film vi såg Fifty Shades Darker =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel ska äta lite korv på badhuset =) Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel Så LOVELY busar & spexar när hon ska äta korv i bröd =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel & Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel & Loke med nya glassen =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Denna nya glassen tyckte Angel & Loke om =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Loke =) 
Världens Bästa & Underbaraste & finaste Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !! 
Mmmm YUMMIE!!! Friterade Chicken bits & Chili cheese & dip =) 
Älskade Angel & Loke får sina kinder ägg =) 
Bästisarna Angel & Loke!!!
Mammis & Pappis älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Lite Fredags Mys =) 
Lite semla & kaffe till fredags myset =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Wiiie kolla vad snyggt det blev med min nya Krebs kristall krona =) 
Svårt & Ta rättvist kort men blev super super snyggt =) 
Vi har haft en så fin & mysig Fredag med underbara vänner & nu har vår älskade Prinsessa Angel somnat så gott & nu blir det mer film mys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar fredags kväll på er alla våra fina goa läsare =)
Kika in på andra bloggen & se alla roliga mysiga bilder på oss haha & mer bilder på nya krebs kristall kronan =) Lovely Life =)