fredag 3 februari 2017

Angel Var i stan Shoppa Hockey klubba & Puck till Loke =) Min make ,Angel & Johan åkte till Skellefteå & Angel kolla in Trollet Trulles bostad =) Fredags städ & Mys =)Fick Vita Chanel Kuddar =) Pernilla & Bea kom =)


 Då var det äntligen Fredag & Helg igen ,Vi älskar ju helgerna & brukar då mysa till det lite extra här hemma =) 
Så idag har jag fått helg städat,bytt rent i alla sängar & fixat här hemma sååå LOVELY =) 
Jag fick en tidig alla Hjärtans dags present 2 st Vita super snygga Chanel kuddar ;) Gudars så stiliga & jag är super nöjd kommer bli så snyggt & fräscht =) 
Jag har gett bort några Chanel kuddar men har ändå för många kvar haha jag har ju 6 st svarta Chanel med strass stenar på & 4 st gråa & nu 6 st vita =)
Älskade Angel & Pappi var i stan & Passa på & shoppa med en hockey klubba & Puck till Loke så nu kan dom spela hockey ihop =) 
Sen åkte min älskade Make & Angel & hämta Fina Johan sen åkte dom till Skellefteå =) 
Angel & Pappi passa på & kolla där trollet Trulle bor på lilleputtlandet & det tyckte Angel var spännande =)
Fina snälla Pernilla var & handla för mej eftersom jag inte hade min bil hemma för den hade Min Älskade Make & Johan =) 
Så Pernilla & Bea var gulliga & kom hit =)
Kolla andra bloggen massa mer info & Bilder där ;) Love My Lovely Family and Life ;) 
Tidig Alla Hjärtans dags present =) Super snygga vita Chanel Kuddar =) Me Like =) 
Dagens instagrambild på mina Vita Chanel kuddar =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel har vart & Shoppat en hockey klubba & Puck till Bästisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel med sin söta apa =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel myser med sin apis =) 
Älskade Angel busar & trixar för oss =) 
Älskade Angel har gjort banan glass =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så stolt över sin hemma gjorda glass =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel med sina isglassar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel provsmakar sin hemma gjorda glass =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Angel & Pappi kollar in trollet Trulle på lilleputtlanet i Skellefteå =) 
Vår Älskade Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Angel somna gott !!! 
Vart lite sent innan min älskade Make & Angel kom hem men vi hann mysa lite men vi kör massa massa lördags mys imorgon istället =) 
Nu sover vår älskade Prinsessa så gott & nu blir det se sista av The originals säsong 3 här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en fin Fredagskväll på er alla våra fina goa läsare =)

Glöm inte kolla andra bloggen wiiie LOVELY säger jag bara =)