lördag 4 februari 2017

Angel & Loke busa på badhuset =) Angel var hemma hos Loke & busa lekte =) Premiär & Så STORT, Älskade Angel sov hos Kompis för FÖRSTA Gången Liten blir stor =) Linnea kom & Lämna Johans hundar =) Bea kom & Fika =) Masa Lek & Bus =)


Wow idag var det en STOR Premiär ,Älskade Angel ska sova över hos en kompis för första gången & Självklart blev det bästisen Loke hon ska sova hos =) 
Men först i dag åkte min älskade Make Peter & Angel bort till Pernilla för där var Phillip med Loke & sina söner Pontus & Linus ,det blev fika & Lunch där sen tog Peter med sej Loke & Angel till simhallen där dom busa & Hade kul =) 
Efter simhallen kom Peter hit med Älskade Angel & Loke & dom busa & Lekte =)
Bea kom hit & Hon hade med sej fika bröd så gulligt av henne =)  
Vi fika  & babbla lite =) 
När jag & Bea satt & fika kom Linnea & Lämna Johans hundar Diva & King för vi ska passa dom medans Johan ska iväg =) 
Peter skulle köra hem Loke på kvällen till Phillip som är hos Pernilla så Han tog skotern med Angel & Loke =)
Där busa alla 4 barna & hade kul ihop & Peter & Phillip fika & babbla & sen kom barna på att Angel ska sova där ,så Älskade Angel ringde hem & Fråga mej ,självklart går det bra ,någon gång ska vara den första =)
Så Angel & Pappi kom hem för att hämta Angels pyjamas osv & när jag sa hon skulle ha med sej tandborsten svara lilla Angel 
" Mamma jag får en ny tandborste som jag ska ha hos Loke för jag kan inte dra grejer fram & Tillbaka nu när jag ska börja sova hos Loke ,precis som han sover hos mej & han har en egen tandborste här " Hahaha så söt & Lillgammal hon är .
Phillip hade sakt till Angel innan dom åkte hit för att hämta pyjamasen att hon kunde få en ny tandborste av han för det fanns där =)
Peter stanna tills Angel hade ätit kvällis bytt om & borstat tänder .
Angel ringde mej & sa Godnatt & att hon älska Mej =) 
Så söt hon är & man hörde så stolt hon var & jag sa att ångrar du dej ber du dom ringa Mamma så hämtar vi dej .
Men Angel tyckte det var super spännande & kul få somna hemma hos Loke & sen ha Pontus & Linus där oxå .
Phillip hade bäddat upp en stor säng så alla fick plats & Älskade Angel låg i mitten av killarna så hon var trygg =) 
Det känns super konstigt nu när min älskade Make kom hem utan Angel ,vi har aldrig vart utan Angel på 7 år så ni förstår det kändes konstigt & Tomt ,jag bad Pernilla ta kort på Barna när hon kom från jobbet & skicka & när jag fick bilderna börja gråta,gudars vad konstigt det var att se lilla Angel ligga där & att hon inte ligger här så jag kan gå in & pussa & Krama på henne ,snacka om att liten blir stor .... Bara jag som inte vill se det riktig ,för mej är ju hon min lilla bebis haha ... 
Jag känner mej jätte känslig & lär inte sova inatt utan ligga & titta på telen i fall dom ringer ....
ja jag vet jag är en riktig hönemamma men jag har inte skaffat barn för att lämna bort dom el va utan dom ,utan man skaffar barn för att ta hand om dom & det är den bästa gåvan man kan få ,sina barn så gäller att passa på ta vara på dom & barndomen går fort ,vips har dom växt upp & Barndomen går aldrig att få tillbaka =) 
Så detta är stort för oss & FÖRSTA Gången på 7 år som både jag & Min Make är i huset här utan våran älskade Kärleksfrukt Angel så det är känsligt & stort på många sett men som sakt någon gång måste vara den först & Angel börjar bli stor nu så liten blir stor =)
Kolla andra bloggen massa mer där & underbara bilder ;)    
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel äter lunch hos Loke som Phillip gjort =) 
Bästisarna Angel & Loke ska på badhuset =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Älskade Loke hoppar från trampolinen =) 
Älskade Angel & Loke har bus kul =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel äter glass med bästisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !! 
Prinsessan Angel busar =)
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel ska åka rutchkana ner i vattnet =) 
Älskade Angel åkt ner i vattnet =) 
Prinsen Loke ska oxå åka rutchkana ner i  vattnet =) 
Älskade Angel & Loke !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel & Loke tar lite korv mellan badningarna =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Loke !! 
Söta Angel & Loke spelar spel =) 
Johans Fina Diva & King har kommit hit =) 
Fina Diva myser ner i soffan =) 
Johans fina hund Diva !! 
Söta Diva =) 
Johans Fina King busar runt lite =)  
Underbara Angel & Loke ska åka skoter hem till Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel har åkt skoter med Pappi & Loke hem till Loke =) 
Angel,Pontus,Loke & Linus äter marängswisch som Phillip gjort =) 
Prinsessan Angel med killarna ,Loke,Pontus & Linus =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel myser med kompisarna & Phillip har gjort god marängswisch =) 
Underbara Angel & Pontus =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! 
Underbara Angel har vart hemma hämtat sin pyjamas  & ska nu åka till bästisen Loke & Sova där inatt =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel har fått en egen tandborste att ha hemma hos Loke ,det var stort eftersom Loke har en tandborste hos oss =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel bortsar sina tänder hemma hos Loke =) 
Angel & Killarna busar  lite innan dom ska sova =) 
Älskade Angel & Pontus =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Vår Älskade Prinsessa Angel sover hos Loke !! 
Åhh Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel sover så gott ,så konstigt se henne sova bort !! 
Vår Underbara Kärleksfrukt Angel sover gott mellan Loke & Linus =) 
Vår underbara Fina Angel & Bästisen Loke =) 
Prinsessan Angel sover över hos bästisen Loke stor premiär första gången Angel sover borta !! 
Instagrambild på den stora händelsen & Angel var så stolt & Glad =) 
Lite Mello mys =) 
Diva kollar på mello med mej =) 
Jag & Diva =) 
Johans fina hund Diva så söt =) 
Diva är så fin & go & myser & pussar på mej haha =) 
Mys med Diva =) 
Johans hund Diva så mysig & snäll =) 
Lite svårt & sova med en stor snarkande hund på sej haha men så mysigt =) 
Sötisen Diva sover med mej & snarkar som bara den lilla sötisen =) 
Ja som ni förstår så har jag svårt att somna då jag nästan väntar på att Pernilla ska ringa i fall älskade Angel vaknar & vill hem ,känns så tomt & Konstigt att Angel inte ligger & sover här ,,,,, 
men allt hade gått bra & Hon hade somnat fort med fina Loke på ena sidan & Linus på andra sidan =) 
Ja vår lilla Prinsessa har blivit en stor Prinsessa =) 
Nu ska jag se lite på the originals så ni får ha en fin kväll så hörs vi imorgon igen.Glöm inte andra bloggen =)