torsdag 2 februari 2017

Älskade Angel på sin Handbollsträning sen åkte skridskor med Bästisen Loke =) Min Victoria Secrets Pyjamas & Moronrock kom =) Phillip & hans söta pojkar kom =) Åt årets första semla =) Beställt Mer Kari Traa =)

Godkväll sötisar =) Idag kom mina nya Victoria Secrets pyjamas & Morgonrock ,Gudars vilket underbart material & Kvalité så kan varmt rekommendera dessa Lyxiga snygga produkter =) 
Så nu ska jag ha en riktig Mammi & Fru dag någon kväll med ett mysigt spa bad & köra hårvårdsinpakningar & köra min  24 karatsansikts Guldmask & sen mysa ner i mina nya Victoria Secrets pyjamas =) 
Snacka om lite vardagslyx =)
Idag efter skolan var det Älskade Angels handbollsträning & Vi möte upp Pernilla & Loke där & efter blev det skridsko åkning För Angel & Pappi & Loke =) 
Pernilla kom hit så vi surra & hade trevligt =) 
Sen kom Phillip & hans söta barn .
Angel & Loke & Phillips barn leker super bra ihop så det var kul =)
Vi åt även årets första semla Yummie så gott =) 
Massa mer som vanligt i andra bloggen wiiie LOVELY säger jag bara ;)  
Min Nya Victoria Secrets Morgonrock =) 
Riktig Lyxig & Underbar =) 
Min Underbara Victoria Secrets pyjamas kom idag =) 
Den är helt otroligt skön & mysig =) 
Victoria Secrets pyjamas som är stilig & elegant =) 
Älskar min nya snygga stilrena pyjamas från Victoria secrets =) 
Min Underbara Morgonrock Från Victoria Secrets =) 
Kan varmt rekommendera dessa produkter från Victoria Secrets Underbara ,Lyxiga & super kvalité =)
Dagens instagrambild på mina underbara Victoria Secrets =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel på handbolls träningen =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel spelar handboll =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så duktig !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel spelar handboll =) 
Älskade Angel har super kul på träningarna =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel & Loke åker skridskor =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Loke har bus kul =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Prinsen Loke äter lite banan =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel äter lite banan så de blir mer energi =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel & Loke är bästisar & har alltid så kul ihop =) 
Världens bästa 6 Underbaraste Angel så duktig på att åka skridskor =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis angel & Loke dricker lite mellan hockey spelningarna =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Underbara Angel & Loke !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Älskade Angel busar & Leker med Loke & Phillips barn =) 
Prinsessan Angel & Loke & Phillips fina Barn har super kul ihop =) Blev lite disco här hemma en stund =) 
Snälla Goa Pernilla & Phillip kom med semlor YUMMIE !! Så nu har vi ätit årets första semla =) 
Beställde en till kari traa set idag fast i denna fina röda nyans =) 
Beställt detta setet Kari Traa så hoppas dom kommer fort nu =) Me Love =) 
Som vanligt har det vart full rulle här med massa aktiviteter för Angel precis som de ska va när man har barn & ett familjeliv =) 
Älskade Angel har så kul med sin bästis Loke & det är så trist att dom är ifrån varann varannan vecka ,för dom längtar ju så efter varann ,så söta dom är =) 
Vår älskade Prinsessa somna fort & nu blir det lite film mys så vi hörs som vanligt imorgon så ha en underbar kväll på er våra fina trogna läsare =)

Klicka in på andra bloggen så ser ni alla fina mysiga bilder där wiie säger jag bara =) LOVELY =)