tisdag 14 februari 2017

Alla Hjärtans Dags Firande med Romantiskt Mysigt Bio besök & Resturang =) Älskade Angel blev uppvaktad av Fina Loke =) Lovely dag/ kväll ;)




Glad Alla Hjärtans dag på er våra fina läsare ,Hoppas ni blivit firade ordentligt idag =)
Jag har blivit så bortskämd av min Älskade Make Peter & Vår Dotter Angel idag ,jag har fått så otroligt fina presenter som älskade Angel gjort & köpt =)
Pernilla kom hit en snabbis efter hon lämnat Loke imorse =) 
Vi hämta Älskade Angel tidigt i dag eftersom det är alla hjärtans dag =)  
Vi firar som vanligt med vårat traditionela bio besök med vårat Hjärta Angel  & I år följde Pernilla,Loke,Philip,Linus & Pontus med & Vi såg filmen Vaiana,som var super fin & så fint gjord =) 
Så vi hade verkligen riktig familjemys på bion som vi sen avslutade stan med ett romantiskt & mysigt resturang besök på great eastern & 
Där kom Älskade Loke fram & uppvakta & Gav Älskade Angel Alla hjärtans dags present ett stort choklad Hjärta & Ett super fint kort där det stod " pssss I Love You " på & Loke hade skrivit på baksidan själv till Angel =) 
Jag blev så rörd så otroligt gulligt gjort & Se söta Loke uppvakta Angel på alla hjärtans dag sååååå SÖTT =)
Angel & Loke är ju bara så söta & Goa med varann så jag finner inga ord =)
Ni måste kolla alla fina bilder på oss på andra bloggen verkligen romantiskt =) LÖÖÖÖVE På Hög nivå & gud vad jag älskar mitt liv =)  
Världens Lyckligaste Fru & Mammi =) 
Glad Alla Hjärtans Dag på er våra fina läsare =) 
Mor & Dotter Kärlek !! 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström !!! 
Världens stoltaste & Lyckligaste Man & Fru Hedström !!! 
Angel går fram till Loke som stod själv i skolan när hon kom !!! 
Angel & Loke busar på skolan =) 
På skolan fick Angel en alla hjärtans dags bakelse =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel gottar sej med en god bakelse hon fick i skolan =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel ger Mammi en så fin underbara Alla Hjärtans dags present =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel gav mej så otroligt fin Alla Hjärtans Dags present Tack mitt älskade Hjärta !! 
Wow Gud så fin prsent jag fick av Älskade Angel ,en super söt Hjärt nalle med öron som är hjärtan =) Tack underbara Angel vad duktig du är & så fin den är ,blir så varm i mitt Mammi hjärta =) 
Fick även denna fina choklad strut med super fin text " Världens Bästa Mamma " på Tack underbara Angel !! 
Av Min Älskade Make fick jaf dessa 3 röda rosor med ett superfint Hjärta av videung osv Tack min underbara Make Peter =) 
Även detta stora choklad hjärta fick jag =) 
Underbara fina Alla Hjärtans dags presenter jag fick =) 
Ett kärleks biokort tack min underbara Make & vår Dotter Angel !!! 
Älskade Angel har gjort Tandfen så fin den var & så duktig hon är =) 
Fick även Guldörhängen med diamanthjärtan av min älskade Make & 2 st vita Chanel kuddar som jag fick i förskott =) 
Kom paket i dag =) 
& Mer paket kom =) 
3 Röda Rosor med ett superfint Hjärta bakom med videung på så fint =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel fick en söt nalle & Ett stort Godis hjärta som hon blev sååå Glad för =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sin Alla Hjärtans dags present =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med bästisen Loke =) 
Underbara Angel & Loke så söta & Fina ! 
Mor & Dotter Mys på bion =) 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström myser på Bion =) 
Världens Lyckligaste Man & Fru ,Mammi & Pappi med Våran Älskade Kärleksfrukt Angel Firar Alla Hjärtans dag på Bio =) 
Mammi & Angel mys =) 
Jag är världens lyckligaste Mammi & Fru myser med vår underbara Angel =) 
Lite Bio snacks =) 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström Firar Alla Hjärtans Dag Med Mys Bio =) 
Sötisarna Angel & Loke på bio =) 
Underbara Angel & Loke Myser på Bion !!! 
Världens underbaraste & Finaste Angel & Loke !!! 

Fina Angel & Loke har bio mys =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström Myser för fullt på Bion =) 
Jag & Min Älskade Make Peter så söta vi är =) 
Stolta & Lyckliga Mammi & Pappa myser på Bion =) 
Stolta & Lyckliga Man & Fru Hedström !! 
Äkta Kärlek på hög nivå =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel när vi ska in på restaurangen =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Nu ska vi äta Alla Hjärtans dags middag =) 
Kärleks Mys på restaurangen =) 
Mysigt med massa röda rosor & levande ljus på borden =) 
Åhhh så Sött,,, jag blev så rörd när älskade Loke Gav Älskade Angel en Alla Hjärtans dags Present =) 
Fina Loke uppvaktar Angel på Alla Hjärtans dag med ett stort choklad Hjärta & fint kort =) se så söta dom är =) 
Detta fina fick älskade Angel av Älskade Loke så otroligt gulligt & fint gjort =) 
Loke Gav Angel detta fina söta kort =) 
Titta vad fint han skrivit ,gudars så gulligt gjort ,Loke är redan en riktig gentleman & uppvaktar sin lilla Dam =) 
Fina Angel så stolt & Glad blivit uppvaktad av sin kavaljer Loke =) 
Underbara Angel blev lite generad & glad av Lokes fina present =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Instagrambild på Underbara Angel & Loke =) Loke uppvaktar sin Lilla Dam Angel på Alla Hjärtans dag så fint gjort & så söta dom är =) 
Nu blir det lite mys mat =) 
Mmmm YUMMIE!! 
Mor & Dotter Mys !!! 
Man & Fru Mys på alla hjärtans dag !! 
Världens Bästa Angel & Loke på resturang efter bion =) 
Bästisarna Angel & Loke så söta på resturang ihop =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Loke !! 
Underbara Angel & Loke gottar sej på resturangen =) 
Angel & Loke Mys på Alla Hjärtans dag !! 
Alla barn samlade ,Angel,Loke ,Linus & Pontus =) 
Angel & Loke ,Linus & Pontus så goa & Glada =) 
Underbara Barn Angel,Loke ,Linus & Pontus alla så Goa & Glada =) 
Världens finaste Barn Angel.Loke ,Linus & Pontus myser på restaurangen & Firar Alla Hjärtans dag =) 
Vår Underbara Prinsessa Angel tar lite efterrätt =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel tar lite glass =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Fina Prinsen Loke tar oxå lite glass till efterrätt =) 
Världens Bästa & Finaste Loke !! 
Alla barna gottar sej & äter för fullt =) 
Bästisarna Angel & Loke frossar i glass efter maten =) 
En god kopp kaffe ,glass & choklad prickar på maten satt bra =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel när vi ska åka hem =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel är nu mätt & Belåten =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Hemma blev det fortsatt Alla Hjärtansdags mys =) 
Massa godsaker & fira Alla Hjärtans dag =) 
Rostbiff ,potatissallad,ostar ,kex ,riskakor,färska champinjoner,paprika ,gurk ,morots stänger & olika dippar ,vindruvor ,jordgubbar ,choklad ,Alla hjärtansdags tårta ,natur godis ,körsbärstomater osv osv =) 
Vi fortsätter Fira Alla Hjärtans dag här hemma =) 
Mmmm YUMMIE!! Vi älskar Plockmat =) 
Fina röda rosor & Champagne =) 
Massa Alla Hjärtans Dags Mys =) 
Massa goda jordgubbar =) 
En stor Alla Hjärtans Tårta som är ett Hjärta & med 2 st Hjärtan på =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sin Alla Hjärtans dags nalle =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Instagrambild på lite av vårat Alla Hjärtans dags Firande här hemma =)
Instagrambild på Kärleksfamiljen på Mysig Bio =) 
Lite av mina fina Alla Hjärtans dags presenter =) 
Världens Stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru =) 
Jag fick mina sol krämer & skrubb i dag =) 
Lite sol krämer & body scrubb kom i dag =) 
Mammis & Pappis Underbara Fina Älskade Angel =) 
Vart en otroligt UNDERBAR Alla Hjärtans dag & nu ska vi fortsätta fira här,Pernilla,Loke,Philip kom precis & ska vara här en stund eftersom Philip vart & lämnat sina pojkar till Mamman =) 
Så vi hörs imorgon igen så ha en underbar Alla Hjärtans dags kväll på er våra fina läsare så hörs vi imorgon igen =)

Glöm inte alla underbara bilder på andra bloggen wiiie säger jag bara Love my Lovely Life ;)