måndag 30 januari 2017

Var på sjukhuset !!Angel & Pappi åkte skridskor igen =) Börjat Detoxa =) Fina Pernilla & Loke & Phillip kom =) Angel & Loke bada & Busa kärt återseende !!

Hello sötisar ,idag var jag på sjukhuset & de var ju ett tag sedan så det var skönt få det gjort .
Idag börja jag min Detox kur så otroligt skönt få rensat kroppen lite =) 
Imorgon ska jag bli kort hårig & de längtar jag efter ska bli så skönt =)
Efter skolan gick Angel & Pappi till biblioteket & lämna tillbaka böcker osv sen åkte dom till isen & åkte skridskor innan dom åkte till badhuset =) 
Idag kom fina Pernilla & Loke hit & Älskade Daniel körde ner Loke till Badhuset där älskade Angel & Peter var så dom kunde bada & busa ihop & gud vad Angel & Loke saknat varann dom skrek av glädje sötisarna =) 
Jag & Pernilla fika & surra på här hemma & gud vad mysigt & välbehövligt få sitta i lugn & ro & bara prata av sej med sin bästa vän ,har saknat henne så mycket nu när jag vart borta men Pernilla är så gullig så hon har ringt mej varje dag flera gånger & kolla läget & tröstat & stöttat i telen =) 
Tack min älskade Vän =) 
Efter jobbet kom Phillip hit & Han & Peter åkte & Hämta Pernillas bil eftersom vi ska besikta den imorgon för Pernilla =) 
Vi tjata & surra på här hemma & Angel & Loke busa på som bara den =)
Kolla andra bloggen massa mer där =)  
Idag på börjar jag min Detox kur =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel på väg & lämna in böcker på biblioteket =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel & Loke busar =) 
Prinsessan Angel har kul med sin bästis Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel simmar super bra =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel hoppar & Dyker från trampolinen =) 
Angel flyter i vattnet & Loke hoppar från trampolinen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER ,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel har buskul med Bästisen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel & Loke har kul ihop =) 
Världens Bästa vänner Angel & Loke så söta & fina ihop !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Loke !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel & Loke så otroligt kul dom har ihop =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel gör snygg frisyr i duschen =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Fina Pernilla sitter & fossar i godis medans jag detoxar =) 
Min Underbara Vän Pernilla Tack du finns älskade Gumman !!  

Vart en fin dag & så kul se Älskade Angel & Loke bli så glada av att träffa varann dom har verkligen saknat varann sötisarna =) 

Nu har fina Pernilla ,Loke & Phillip åkt & vi ska mysa ner här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla våra fina läsare & Glöm inte kolla andra bloggen !!!