söndag 29 januari 2017

Var hos Björn & Maria & körde skoter =) Min Älskade Make & Angel köpte min favvo glass & Överraska med =) Daniel.k & Nellie kom & Åkte skridskor =) Myst ner i Min Nya Kari Traa !!

Godkväll på er idag var det full fart igen med att göra egna gipsfigurer som vi sen har målat =)
Angel är så duktig en riktig liten konstnär =)
Angel & Pappi åkte upp till Björn & Maria för där var Ludde & Ebba så där Angel var med greja med hästarna & dom tog med Angels skoter så dom körde lite skoter & hade buskul =)
När Angel & Pappi kom hem käka vi sen åkte dom ner till isen så Angel kunde åka skridskor & Daniel.k & Nellie kom ditt så Angel har haft super kul =) 
Daniel.k & Nellie följde med hem hit & vi käka fika & surra på =) 
Angel testa sina inlines hon fick i julklapp såna med en rad hjul i mitten & det gick super bra ,Angel har verkligen en bra balans =)
Jag har skrubbat kroppen & invigt mina nya Kari Traa kläder & gudars så sköna dom är Me Love =)
Kolla andra bloggen på alla fina kort !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel gör mer gipsfigurer =) 
Älskade Angel i bilen på väg till Björn & Maria =) 
Prinsessan Angel & Pappi i bilen =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad med kompisen Ebba =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel & Ebba kör lite skoter =) 
Underbara Angel & Ebba !! 
Söta Ebba kör skotern =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel kör sin skoter =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så duktig på att köra skoter =) 
Elvira & Axel gräver ett hopp för Angel & Ebba =) 
Älskade Angel & Ebba har brottat ner Axel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel & Pappi köpte en överraskning till mej en Ben & jerry glass tack vad ni r underbara !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!!! 
Angel älskar verkligen att åka skridskor =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Duktiga Angel åker som bara  den =) 
Söta Angel & Nellie =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel inviger sina inlines & hon är super duktig gud vilken balans hon har =) 
Denna fina sjal/halsduk fick jag efter kära Mor & den luktar Mor så jag har den bredvid mej & luktar på ,gud vad jag saknar henne :( 
Jag har invigt mina nya kari Traa kläder ... 
Dom är super sköna & super kvalité =)  
Ny duschad & skrubbad i mina nya Kari Traa kläder =) 
Jag bara älskar mina nya Kari Traa kläder =) 
Instagrambild !! 
Angel har haft super kul idag med massa aktiviteter & bus så det var en trött liten Angel som somna med ett stort leende på läpparna ikväll =) 
Nu ska jag krypa ner till min älskade Make så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare .

Kolla andra Bloggen massa fina mys bilder på oss ;)