onsdag 25 januari 2017

Underbart Att min Älskade Make & Barn kom hit till Norge =) Alla mina 4 älskade Barn är samlade !!!

Gud vad underbart ha min familj här ,det behövs & är en stor tröst i all sorg .
Efter frukost åkte vi ut & handla lite inför begravningen imorgon & fick även köpt lite kläder till älskade Angel.
Sen kom min underbara son Anders så nu ÄNTLIGEN  är ALLA Mina 4 Barn samlade det känns så skönt & är en sån tröst .
Angel stor trivs med alla sina bröder & syster & tycker det är så kul att vara med Moster Monica igen & sina syskon =) 
Vi förbereder så gott vi kan inför den stundade begravningen i morgon :( 
Mycket tankar & känslor & så stor sorg vi har :(
Massa mer bilder i andra bloggen så in & kolla där !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel äter god frukost i Norge =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel & Linn så LOVELY!!!
Älskade Angel & Linn busar till frukosten =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad busar med älskade Stora syster Linn =) 
Jag gav min älskade Stora syster Monica en kristall lampa =) 
Shoppa denna tröja till Angel i dag =) 
& dessa leggings =) 
& denna snygga tröja till Angel =) 
Även denna snygga tröja hitta vi i Norge =)
Även denna svarta tröja till Angel =) 
& denna vita tröja till Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel äter pölse i lompe med sin Älskade store bror Daniel =)  
Mammis & Pappis Älskade sötis Angel & store bror Daniel vill inte va med på bild =)
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!
Prinsessan Linn så vacker & fin busar med Älskade Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! stora syster Linn busar & lurar lilla Angel vara med på bild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Bästa Make som körde ända till Norge för att va vid min sida ,älskar dej Honey !!!
Min älskade Son Anders kom & de var kärt återseende syskonen emellan =) Linn & Anders kramades =) 
Älskade Linn & Anders har kramkalas =) 
Älskade Angel kramar store bror Anders =) 
Prinsessan Angel & store bror Anders myser & busar =) 
Underbara Angel & Anders syskon kärlek !! 
KÄRLEKSBARNET Anders så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mina underbara söner Anders & Daniel så ÄLSKADE & ÖNSKADE!! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel njuter av att ha alla sina syskon samlade =) 
KÄRLEKSBARNET Daniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Syskon mys Angel & Daniel =) 
Underbara Angel & Adrian busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel ser lite på viaplay hos moster Monica i Norge =) 
Världens bästa Angel myser lite =) 
Mammis & Papis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Underbara Angel grejar Mammis hår & gör fina flätor =) 

Mitt i all sorg är jag så tacksam att jag har så underbar familj som körde ända hit till Norge det är ca 150mil .
Det är underbart att ha alla mina 4 underbara barn samlade även om de är under sorgliga omständigheter.

Älskar mina underbara Barn & Make så mycket att jag kan inte beskriva i ord .
Vi har fått shoppat lite här i Norge & förbereder inför imorgon .
Jag & Monica har feber & blivit dunder förkylda så vi mår inte bra men vi försöker bita ihop .
Nu ska vi umgås lite så vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla våra fina läsare .
Kolla alla fina bilder på andra bloggen familje kärlek !!