torsdag 19 januari 2017

Stor SORG !!!! Min Älskade Son Anders kom & Vi åkte till Mor & tog Farväl :(

Vi går helt lamslagna av SORG här i Norge :( Kan bara säga att vi har så stor sorg & saknad & allt är så overkligt Finner inga ord allt är så overkligt ....
Vi har gått i ett vakuum hela dagen & tårarna rinner & vi vet inte hur vi ska klara detta :(
Nu blir det att planera begravning & allt som hör till :(
Som jag skrev igår funka inte varmvatten beredaren pga något el fel & gud vilken tur min syster ringde en elektriker som kom ut & han sa att hade det gått några timmar till så hade det börjat brinna i huset ,så snacka om att vi hade tur att hon ringde idag & konstigt den sluta funka igår samma dag som älskade Mor somna in ....hade mor somnat in någon dag senare hade huset brunnit ner för då hade vi inte åkt hem hit igår & upptäckt detta & ringt imorse .
så ibland har man tur i oturen .
Min Älskade Son Anders kom hit i dag efter sitt jobb för  att vara med & se Mor & säga farväl  :(
Det var skönt få träffa min älskade Son Anders fast det var under sorgliga omständigheter :( 
Så hemskt & se älskade Anders sorg & smärta när vi åkte till Mor & Tog farväl igen :(
ALLT Är så overkligt & jag vet inte vad jag ska ta mej till :(
Kan trösta mej med att älskade Angel & Min Make har det bra hemma i Sverige dom busar & leker & idag hade Angel sin handboll efter skolan som hon älskar att vara på .
Saknar älskade Angel & min Älskade Make men pratar med dom i telen flera gånger om dagen & 
Nu planerar vi när dom ska bila hit till Norge men det vet vi mer om efter begravningsbyrån vart här imorgon :( 
Massa mer bilder osv i andra bloggen :((
Prinsessan Angel på sin handbolls träning =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så Duktig !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad vi Älskar Dej Vår underbara Docka Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD!!!
Kunde blivit en stor brand !! Tur att Monica ringde & fick byt & Fixat detta i morse !! 
Dyrt med Pizza i Norge !!! Vi försökte få i oss lite mat men det var svårt i all sorg :( 
sorgsen snap på mej ...
Jag & Min Älskade Stora syster tog en snap vi är så extremt över trötta just nu & pendlar mellan skratt & gråt :( 
Fick bild hemifrån att Kaira vänta på mej så gulligt !!! 
kommit lite paket hem ... 
ännu mer paket som kommit där hemma ... 
Detta paketet skicka min älskade make upp till mej i Norge med mina mediciner & Vita plastblommorna till min syster =) 
Kommit mer paket så finns en hel del att öppna när jag kommer hem !! 
Skönt att min stora son Anders kom hit i dag & var med & tog ett farväl av älskade Mor :(
Efter vi vart där åkte vi hem till Monica & försökte äta lite pizza som blev hemkörd även om det tog emot & ingen var hungrig .
Allt är så overkligt & vi gråter & skrattar om vartannat allt känns så tomt & konstigt att nu är familjens trygghet & grundpelare borta :( 
Mor var ALLT för oss & hon gjorde alltid allt för alla :( 
En sån stark & fin människa finns det inte två av så kan säga hon var älskad av alla & hela familjen /Släkten har en stor förlust & sorg just nu :( 
Nu blir det försöka umgås med min stora son Anders som är här så vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla fina läsare !!